Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_07_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/21.2313 Téma:přítomné časy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cvičení 3: Přítomný čas prostý a přítomný čas průběhový
Advertisements

Číslo: VY_32_INOVACE_15_07 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present continuous Klíčová slova přítomný čas průběhový,
PRESENT CONTINUOUS FOR ELEMNTARY STUDENTS Author: Mgr. Jan Hájek.
Present continous- Přítomný čas průběhový Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Pavlína Hůrková Datum: Název: VY 22_INOVACE_1.2.3.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Právě chystám snídani. Právě píše úkol. Právě se díváme na televizi. Proč se mi směješ? Proč odcházíš? Těšíš se na prázdniny? Co to jíš? Kam jdeš? Jdeme.
Present Continuous (Přítomný čas průběhový).  Probíhá právě teď,  vyjadřuje jistou, zajištěnou, naplánovanou budoucnost  Now, just now, at the moment,
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_03
Present simple Present continuous
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
VY_32_INOVACE_06_PRESENT CONTINUOUS Anotace Prezentace k výkladu a procvičení přítomného času průběhového Autor Mgr. Jana Hrbková Jazyk english Očekávaný.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_43.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
QUESTIONS present continuous. Questions YES / NO questions žádáme potvrzení / popření obsahu otázky před podmětem je sloveso odpovídáme:  Yes, ….. 
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_431_Přítomný čas průběhový AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ
Present Continuous (Přítomný čas průběhový).  Probíhá právě teď,  vyjadřuje jistou, zajištěnou, naplánovanou budoucnost  Now, just now, at the moment,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_17_Vazba „going to“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
Present continuous - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_370, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
Přítomný čas průběhový
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_78 NázevGoing to … Téma hodinyFuture tense PředmětAnglický jazyk Ročník/y/7.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Časování slovesa „to be“ - být
Present continuous Anglický jazyk VY_32_INOVACE_368, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_09 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Vazba „going to“ 7.ročník (k učebnici Projekt 3)
Present Continuous Tense Questions
Present continuous - negative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_369, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_AJ_19 TÉMA:
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Continuous Tense Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 4 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová INDOORS OUTDOORSSPORTS collecting models playing cards reading.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
VY_32_INOVACE_09 Anglický jazyk 4.tř. Present simple and present continuous. Name:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What are you doing now?
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ Přítomný čas průběhový popisuje děj,
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_09_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:přítomné časy.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): červen 2013 Ročník:6. Tematická oblast: Anglická gramatika a slovní zásoba 1. Téma:Present.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Going to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová Long form I am you are he is she is it is we are you are they.
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
VY_32_INOVACE_437 Základní škola Luhačovice, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_42_going to Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PRESENT CONTINUOUS aneb přítomný čas průběhový
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ (PRESENT CONTINUOUS)
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_AJ_15
VY_32_Inovace_ Past continuous - negative Project 3
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Přítomný čas průběhový
Název školy: Základní škola Městec Králové
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Jazyk a jazyková komunikace - Anglický jazyk
REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8
PRESENT CONTINUOS Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
VY_32_Inovace_ To be – zápor Project 1
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas průběhový Autor:
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ (PRESENT CONTINUOUS)
VY_32_INOVACE_228_Přítomný čas průb.
(Přítomný čas průběhový)
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
VY_32_INOVACE_Kup_II_11 PŘÍTOMNÝ PRŮBĚHOVÝ ČAS
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ (Present continuous)
Transkript prezentace:

Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_07_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:přítomné časy Anotace:Druhá část prezentace na téma přítomný čas průběhový vysvětluje, jak tvořit otázky a krátké odpovědi. Zároveň objasňuje užití tohoto času. Lze ji využít k výkladu nové látky, procvičování a opakování. Datum:

(tázací výraz) + to be (am/is/are) + podmět + významové sloveso končící na –ing Are you playing the piano? Is she getting dressed? Where are you going? What is he doing?

Yes, I am. Yes, you/we/they are. Yes, he/she/it is. No, I‘m not. No, you/we/they aren‘t. No, he/she/it isn‘t. Are you learning English? Yes, I am. Is she playing tennis at the moment? Yes, she is. Are they skiing? No, they aren‘t. Is he wearing a shirt? No, he isn‘t.

Answer the questions. Use the pictures. Is Tom eating a hamburger? Yes, he is. Are they sleeping? No, they aren‘t. They are watching TV. Is she playing the piano? No, she isn‘t. She is playing the guitar. [1] [2] [3]

Fill in the gaps with the correct form of the verbs. Eample: What is Peter doing? (do) 1. Is Mandy washing up? (wash up) No, she isn‘t. She is cooking dinner. (cook) 2. Are you studying Spanish? (study) Yes, I am. 3. Is he running now? (run) Yes, he is. 4. Why is she talking? (talk) 5. Are your friends smiling? (smile) Yes, they are.

Answer the questions. 1. What are you doing at the moment? I‘m... -ing. 2. What is your teacher doing now? He/she‘s … -ing. 3. Is your best friend riding a bike now? Yes, she/he is. No, she/he isn‘t. 4. Are you learning French? No, I‘m not. / No, we aren‘t. I‘m learning English. / We‘re learning English. 5. Is it raining today? Yes, it is. / No, it isn‘t.

Translate. 1. Poslouchá Anna nyní hudbu? Ano, poslouchá. Is Ann listening to the music now? Yes, she is. 2. Co teď děláš? What are you doing now? 3. Čteš knihu? Ne, nečtu. Čtu časopis. Are you reading a book? No, I‘m not. I‘m reading a magazine. 4. Sedí kočka právě teď na křesle? Ano, sedí. Is a cat sitting on an armchair at the moment? Yes, it is. 5. Kam teď jdou? Jdou do kina. Where are they going now? They‘re going to the cinema.

Make questions for these answers. Example: ________________________________________ We‘re going to a pop concert. 1. _______________________________________ She‘s flying to London today. 2. ______________________________________ My mother is cooking a cake. 3. ______________________________________ Yes, they are playing basketball. Where is she flying today? What is your mum cooking? Are they playing basketball ? Where are you going?

právě probíhající činnosti typická spojení: now, at the moment, today, this week…

Fill in the gaps with suitable words. isare amaregoinghaving wearing isdoingisn‘t playingisarewearing playingareisgoing doing are 1. A: ________ she ________ a skirt? B: No, she ________. She ________ trousers. 2. We _________ breakfast now. 3. A: _________ he _________ the piano now? B: Yes, he _________. 4. A: What _________ you _________? B: I _________ my homework. 5. They _________ table tennis at the moment. 6. A:Where _________ you _________? B: We _________ home. playing Is wearing is wearing isn‘t are having Is is aredoing am doing are playing aregoing are going

[1] Hamburger. Office.com [online] [cit ]. Dostupné z: cz/images/results.aspx?qu=hamburger&ex=2#ai:MC | cz/images/results.aspx?qu=hamburger&ex=2#ai:MC | [2] TV. Office.com [online] [cit ]. Dostupné z: cz/images/results.aspx?qu=TV&ex=1#ai:MC |mt:1| cz/images/results.aspx?qu=TV&ex=1#ai:MC |mt:1| [3] Kytara. Office.com [online] [cit ]. Dostupné z: cz/images/results.aspx?qu=kytara&ex=1#ai:MC | cz/images/results.aspx?qu=kytara&ex=1#ai:MC |