 Datum: 11. 11. 2013  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.0731  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_152  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracovala:Málková Jarmila
Advertisements

Skladba vět - slovosled
Gymnázium a SOŠ Jaroměř, Lužická 423, Jaroměř Mgr
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
W - FRAGEN W - otázky. W - FRAGEN W - otázky W -FRAGEN WER? WIE? WAS? WO? WOHER? WEM? WANN? WARUM? KDO? JAK? CO? KDE? ODKUD? KOMU? KDY? PROČ?
POŘÁDEK SLOV V NĚMECKÉ VĚTĚ
Jméno autora: Mgr. Jana Vrbová Datum vytvoření:
TÁZACÍ ZÁJMENA A TÁZACÍ PŘÍSLOVCE
Německý jazyk příslovce tázací Wer. Wie. Was. Wo. Warum
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_03_prezentace
1.Das ist Paul. WER ist das? Kdo je to? 2.Thomas ist dort. WO ist Thomas? Kde je Thomas?
Německý jazyk příslovce tázací Wer. Wie. Was. Wo. Warum
W – FRAGEN W- otázky. W – FRAGEN W- otázky WER? KDO? WIE? JAK? WAS? CO? WARUM? PROČ? WOHER? ODKUD?
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
1. LEKCE (1. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_170 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_168 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 8 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_113  Licence: CC BY-NC-SA 3.0 
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_115 Licence : CC BY-NC-SA 3.0 Jméno autora:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaPředložky.
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 1. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.20_opakovaci_test Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_157 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_149 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_167  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_31_NJ9_Wiederholungstest 5/II TÉMA: Wiederholungstest ČÍSLO PROJEKTU:
Deutsch mit Max II. Lektion 3
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_22_NJ8_ AZ-kvíz,vyber odpověď TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_109 Licence : CC BY-NC-SA 3.0 Jméno autora:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_32_NJ7_ Wiederholungstest 3/I TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr. Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_Ich TEMA: Německý jazyk ČÍSLO PROJEKTU:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_156 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_111  Licence: CC BY-NC-SA 3.0 
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaII/2 Sada07 AnotaceJak.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_32_NJ7_W-Fragen TÉMA: W-Fragen ČÍSLO PROJEKTU: OPVK 1.4.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaVedlejší.
Kdo?, jak?, co?, kde?, který?, v kolik hodin? wer wie was wo welcher, welche, welches wann wie lange um wie viel kdo jak, jaký co kde který kdy jak dlouho.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_105 Licence: CC BY-NC-SA 3.0 Jméno autora:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_174 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.09_otazky_a_odp ovedi Datum : Ročník : osmý.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_154 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Zápor v německé větě VY_32_INOVACE_02-03 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_110 Licence : CC BY-NC-SA 3.0 Jméno autora:
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_34_Německý jazyk_věty jednoduché_souvětí Číslo.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_162 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_106  Licence: CC BY-NC-SA 3.0  Jméno.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Němčina pro 7. třídu Tvoření otázky.
FRAGEN ÜBUNGEN Název školy
Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Německý jazyk – Gramatické jevy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
SLABÁ SLOVESA II Číslo DUM: VY_32_INOVACE_03
Tvoření otázek v němčině
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Transkript prezentace:

 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_152  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková  Název práce: W-Fragen  Předmět: Německý jazyk  Ročník: 1.  Časová dotace: 30 minut  Vzdělávací cíl: Žáci jsou schopni správně použít ve větě tázací zájmeno. Správně vytvoří větu a určí pořádek jednotlivých větných členů.  Pomůcky: psací potřeby, počítač, projektor  Poznámka: Vyučující promítne novou gramatiku na plátno (tabuli) a vysvětlí. Žáci si zapisují do sešitů nebo do počítačů, aktivně se zapojují. Na tento materiál navazuje materiál VY_32_INOVACE_153.  Inovace: Prezentace pomocí PowerPointu je názorná a přehledná. Žáci tak lépe porozumí probíranému tématu. Zapojení audiovizuální techniky do výuky.

Es sind geöffnete Fragen. Jsou to otevřené otázky. Wir bekommen nicht nur die Antwort JA x NEIN, sondern wir bekommen eine konkrete Antwort. Nedostaneme pouze odpověď ANO x NE, nýbrž dostaneme konkrétní odpověď.

Wo lebst du? Antowort: Ich lebe in Deutschland. Wer wohnt in diesem Haus? Antwort: In diesem Haus wohnt Frau Nováková. Es wird immer eine längere klare Antwort beantwortet. Je vždy odpovězeno delší jasnou odpovědí.

Das Fragewort – WER, WO, WOHIN, usw. steht immer am Anfang der Frage. Tázací zájméno stojí vždy na začátku otázky. Das Verb steht auf der 2. Position. Sloveso stojí na 2. pozici.

Wo? (Kde?) Wo ist die Mutter? Wo arbeitet der Mann? Wo wohnst du?

Wer? (Kdo?) Wer schreibt das? Wer lebt in der Schweiz? Wer kommt zu Besuch?

Wie? (Jak?) Wie heisst deine Schwester? Wie schreibt er das? Wie alt sind Sie?

Was? (Co?) Was machst du? Was lernen wir? Was schreibt sie?

Wann? (Kdy?) Wann kommt der Vater? Wann gehst du in die Schule? Wann kommst du nach Hause?

Woher? (Odkud?) Woher kommt sie? Woher kommst du? Woher fahrt ihr?

Wohin? (Kam?) Wohin fahrt ihr in den Ferien? Wohin läufst du? Wohin fährt dieses Auto?

Wie lange? (Jak dlouho?) Wie lange wohnst du schon hier? Wie lange ist sie schon zu Hause? Wie lange bleibst du in der Schule?

Versuchen Sie einige Fragen zu bilden und geben Sie sich die Fragen untereinander. Zkuste vytvořit některé otázky a pokládejte si je navzájem. Zum Beispiel: Například: Wo wohnt deine Oma? Wohin gehst du am Abend? Usw.

DALLAPIAZZA, Rosa-Maria, VON JAN, Eduard, SCHÖNHERR, Til: Tangram aktuell 1, Lektion 1-4, Kursbuch + Arbeitsbuch, Max Hueber Verlag, Ismaning, Deutschland, 2004, ISBN FISCHER-MITZIVIRIS, Anni: So geht´s noch besser, Ernst Klett Sprachen, Stuttgart, Deutschland, 2010, ISBN DUBOVÁ, Jarmila: Němčina – přehled středoškolské gramatiky, nakladatelství Petra Velanová, Třebíč, 2009, ISBN