Datum: 10.4.2013 Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.0731 Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present simple and continuous Klíčová slova Přítomný.
Advertisements

Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
PRESENT CONTINUOUS FOR ELEMNTARY STUDENTS Author: Mgr. Jan Hájek.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
PRESENT SIMPLE FOR ELEMNTARY STUDENTS Author: Mgr. Jan Hájek.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_14.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Test z Angličtiny 9. ročník. 1. Vyber slovo stejného významu ke slovu difficult? A, Clever B, Amusing C, Silent D, Hard E, Inexpensive.
Present Tenses Mgr. Žaneta Janečková Anglický jazyk Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Verb + -ing or infinitive
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_78 NázevGoing to … Téma hodinyFuture tense PředmětAnglický jazyk Ročník/y/7.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
FUTURE - GOING TO, FUTURE - USING PRESENT CONTINUOUS, FUTURE PLANS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_56 Jméno autora: Mgr. Barbora Studena Název.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_22_INOVACE_60  Jméno autora: Mgr. Barbora Studená.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_36 Jméno autora: Mgr. Linda Libenská Název.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_Inovace_ Future simple Project 3
GE - Vyšší kvalita výuky
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
GE - Vyšší kvalita výuky
GE - Vyšší kvalita výuky
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Datum: Projekt: Kvalitní výuka
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_03.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas průběhový Autor:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Předpřítomný čas průběhový
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_25_Have to
; Datum: Projekt: Kvalitní výuka
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_10_25_Future Tenses Going to
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce: Future forms Předmět: anglický jazyk Ročník: 1 Časová dotace: 10 minut Vzdělávací cíl: Výukový materiál v powerpointu prezentuje výklad nového učiva týkající se různých forem vyjadřování budoucího času (will, going to,přítomného průběhového času) včetně situací, ve kterých se tyto formy budoucího času používají. Pomůcky: sešit, psací potřeby Poznámka: Budoucí čas je probírán v rámci 5. Lekce učebnice Headway – pre- intermediate. Inovace: zapojení audiovizuální techniky do výuky

WILL is used: 1. To express a future intention made at the moment of speaking. It is my mum’s birthday. – Is it? I’ll buy her a present. 2. To express an offer. I’ll help you. GOING TO is used: 1. To express a future decision,intention, or plan made before the moment of speaking. What are you going to do after school? 2. When we can see now that something is certain to happen in the future. The woman is pregnant. She is going to have a baby. PRESENT CONTINUOUS is used: 1. To express a planned future arrangement. What are you doing on Saturday? – We are having a party.

1) Complete the sentences with infinitive or –ing form of the verb. Sometimes both are possible. A) Would you like ………………………….. (learn) French? B) Where are you thinking of ……………………….. (go) on holiday this year? C) We’ve decided ……………………….(get married). D) She started ……………………..(laugh). E) I’m looking forward to …………………………..(see) you soon.

2. Write B’s questions and complete A’s answers. A) A What/enjoy/do in the evenings? ………………………………………………………………………………………… …………………………………….. B ……………………………………………….. swimming. B) A What time/want/call him? ………………………………………………………………………………………… ………………………………………… B At five. C) A When/begin/learn/ English? ………………………………………………………………………………………… …………………………………………. B……………………………………………………………….. when I was eight. D) A Who /forget/wait for ? ………………………………………………………………………………………… …………………………………………. B ………………………………………………………..Peter. E) A When/finish/paint/ the kitchen? ………………………………………………………………………………………… ………………………………………….. B ………………………………………………………………..yesterday.

3. Complete the sentences with would like(to do) or like (doing). a) What…………………………………………………(read)? I…………………………….………………… science fiction. b) you……………………..(go for a walk) in the evening? Yes, with pleasure. c) ………………..you…………………………….. your teacher? Yes, she is very nice. d) …………………you …………………………….(go for walks)? Yes, I often go for walks.

Solution: 1.Complete the sentences with infinitive or –ing form of the verb. Sometimes both are possible. a)Would you like to learn French? b)Where are you thinking of going on holiday this year? c)We’ve decided to get married. d)She started to laugh/ laughing. e)I’m looking forward to seeing you soon. 2.Write B’s questions and complete A’s answers. a) A What/enjoy/do in the evenings? What do you enjoy doing in the evenings? B I enjoy swimming. b) A What time/want/call him? What time do you want to call him? At five. c) A When/begin/learn/ English? When did you began learning/to learn English? B I began learning /to learn English when I was eight. d) A Who /forget/wait for ? Who did you forget to wait for? B I forgot to wait for Peter. e) A When/finish/paint/ the kitchen? When did you finish painting the kitchen? B I finished painting the kitchen yesterday.

3. Complete the sentences with would like(to do) or like (doing). 1. What do you like reading? I like reading science fiction. 2. Would you like to go for a walk in the evening? Yes, with pleasure. 3. Do you like your teacher? Yes, she is very nice. 4. Do you like going for walk? Yes, I often go for walks.

 Použité zdroje:  SOARZ, Liz and John: New Headway, Pre – intermediate, Oxford University Press, Oxford, 2007, ISBN  FALLA Tim,DAVIES Paul A: Maturita Solutions, Oxford University Press, Oxford, 2007,ISBN  MURPHY, Raymond: English Grammar in Use, Cambridge University Press, 1994, ISBN X.