Nikola Bajerová, Ondřej Kolář, Ondřej Nauč, Mirek Kočí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BIENE MAJA Biene Maja.
Advertisements

6. LEKCE (6. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
7. LEKCE (7. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
2. LEKCE (2. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_Lebensstationen.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Possessivpronomen Autor.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_INOVACE_4_NEJ 55 Název.
Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_18_NJ_SPRICHWÖRTER témaSprichwörter číslo projektuCZ.1.07/ /
S CHRITTE 2 L EKTION 9 M ODALVERBEN MÜSSEN DÜRFEN Autor: Mgr.Marcela Smutková.
Lektion 4: Wo ich wohne Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Předložky se 3. a 4. pádem VY_32_INOVACE_02-16 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_02 Schulsystem in der BRD TEMA:Reálie.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 7: Im Hotel Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_34_Německý jazyk_préteritum, perfektum silných.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_34_Německý jazyk_skloňování přídavných jmen.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_ INOVACE_12-16 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorMgr.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_4_INOVACE_NEJ2 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematický.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_Erinnerungen.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,9_06_WIR.
W ETTER UND JAHRESZEITEN PhDr.Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_2.NJ.20.
Německý jazyk – Gramatické jevy
Arbeitslosigkeit. Název školy:Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu KLÍČE.
Číslo projektu0CZ.1.07/1.5. 0/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Station 4 TémaAn die.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 6: Unsere Freizeit Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
U MWELTSCHUTZ PhDr Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.18 Číslo projektu:
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 14: Meine monatlichen Ausgaben Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová.
Název školy ZŠ. J.E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_01_NJ_FARBEN témaFarben číslo projektuCZ.1.07/ /
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhFeste und Geschenke TémaPředložky.
Název školy ZŠ. J.E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_24_NJ_HAUSTIERE témaHaustiere číslo.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_1_PIT_14_PRÁCE_S_TEXTEM.
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha AUTOR: Mgr. Kateřina Vergu NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_ČLOVĚK A JEHO SVĚT TEMA: LIDÉ A ČAS ČÍSLO PROJEKTU: 1.07/1.4.00/
T RPNÝ ROD V NĚMČINĚ PhDr. Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_4.NJ.17.
Přichází jaro Prchalová Zdeňka SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná Určeno pro 7. tř. ZŠS.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Jaro – hospodářská zvířata Název sady: Člověk a jeho svět.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_02 Trennbare Verben TEMA:Jazyková.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
MEIN ZIMMER Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
Pranostika VY_32_INOVACE_18
ZOOKURZ Sexta 2016/17.
Vysvětlení některých pojmů
Předmět: prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Čas 1.část
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Konjugation der Hilfsverben
Léto v přírodě VY_32_INOVACE_18_03
Vyjadřují vlastnosti podstatných jmen.
Les v průběhu roku 2 Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
Temporalsätze VEDLEJŠÍ VĚTY ČASOVÉ Mgr. Alena Písaříková.
ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Německý jazyk – Cvičení na podporu konverzace
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_III.Vu_JARO_ZMĚNY.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Simonová Název materiálu:
Podzim čaruje … VY_32_INOVACE_02_03
Předložky se 3. pádem Mgr. Lenka Kudrnová.
Třetí návštěva „Domečku“
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_32_Jaro Téma: Jaro
Žáci si formou prezentace procvičují poznatky v daném učivu.
IM RESTAURANT ( k o m i k s )
Transkript prezentace:

Nikola Bajerová, Ondřej Kolář, Ondřej Nauč, Mirek Kočí

NrDO8 NrDO8

 1.00:00- 00:05 Je pěkný jarní den  2. 00:05-00:11 Začínají kvést první květiny  3. 00:11- 0:19 Ptáčci vylétávají ze svých hnízd  4. 00:19- 0:35 Celá příroda se probouzí  5. 00:35- 00:51 Rodí se nová ptáčata  6. 00:51- 1:09 Ptáčata se pomalu učí létat  7. 1:09- 1:24 Hezký jarní den ale vystřídá bouřka  8. 1:24- 2:09 Po chvíli se ale zase vrací slunce a svítí do všech stran  9. 2:09- 2:20 Začíná léto  10. 2:20-2:35 Přichází bouřka  11. 2:35-2:55 Z bouřky vzniklo tornádo, které smetlo všechno kolem  12. 2:55-3:01 Konec světa

 Je pěkný jarní den, skončila zima a všechny květiny začínají pomalu růst a zvířata rodí svá první mláďata, dokonce i ptáčata. Ptáci přilétají z teplých krajin a začínají si stavět v korunách stromů svá nová hnízda.  Datlové se začínají pářit a rodí se nová mláďátka. Za nějaký čas se malý datlové vyklubou ze skořápek a proto datlové vylítávají ze svých hnízd, aby malým datlům našli něco do zobáku.  Jakmile malý datlové vyrostou,začnou je datlové učit létat. Jeden malý datel odletí a zachytne se do pavučiny, kde si zlomí křidélko, spadne do neznámých hlubin a zahyne bídnou smrtí.

 Zbytek mláďátek v jejich učení přeruší nevídané, neslýchané hromobití a bleskovití. Proto jsou nuceni se schovat zpět do korun stromů. Bouřka ale po chvíli pominula a mláďata se znovu učí létat.  Mláďátkům ale bohužel nedošlo, že viník (bouře) se vrací na místo činu a přivede kumpána (tornádo) na pomoc a společně pak zdevastují všechny koruny stromů a následně vyhynou všichni datlové a s nimi i jejich mláďátka- mladí datlové. Rázem je celý svět zničen a je to vlastně konec světa, NAVŽDY.

 Es ist ein schöner Frühlingstag,Winter beendet und Alle Blumen langsam beginnen zu wachsen und Tiere sind ihre ersten Babys geboren, sogar die Vögel kommen aus warmen Ländern und sie beginnen, in den Bäumen bauen ihr neues Nest.  Spechte beginnen sich zu paaren und gebären ihre eigenen Nachwuchs.Im Laufe der Zeit,die Nachkommen der Spechte kommen aus Schalen.Daher Spechte fliegen aus ihren Nestern aus,damit etwas zu ihren Babys Schnabel finden.  Sobald die Küken von Spechte wachsen,Spechte beginnen um ihre Jungen lehren zu fliegen.Ein junger von Specht fliegt weg und er zu Spinngewebe festhält sich,wo er einen eigenen Flügel brechet sich und fällt in unbekannte Tiefe und er sterbet eines jämmerlichen Todes.

 Der Rest des Innocents in ihrem Lernen unterbrochen beispiellos, unerhört Donner. Daher sind sie gezwungen, sich zu verstecken zurück in den Bäumen. Aber nach einer Weile der Sturm vorüber und der junge lernen, wieder zu fliegen.  Babys aber leider weiß nicht der Täter (Sturm) kehrt zum Tatort und bringen die Begleiter (Tornado) zu helfen und sie zusammen verwüsten alle Bäume und dann alle Spechte und mit ihnen ihre Babys-junge Spechte. Plötzlich ist die ganze Welt zerstört und es ist tatsächlich das Ende der Welt, Für immer.