English for International Trade Law Session 4 Incoterms.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zahraniční obchod Dodací podmínky.
Advertisements

Practice Vocabulary and your MEMORY and your MEMORY.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Shipping Documents 06C15 AutorLadislava Pechová.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / At the Airport 06B8 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníListopad.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Making Contracts 06B16 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníLeden.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-09-Způsoby cestování Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
The world of work Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Online piracy Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / A Secretary 06B5 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníListopad.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT – Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Payment 06C6 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníSrpen.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Immigration and multiculturalism Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
FUTURE - GOING TO, FUTURE - USING PRESENT CONTINUOUS, FUTURE PLANS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 COVER LETTER Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
English for International Trade Law Session 3 Export and Import Transactions.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 09 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_20_First_aid.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Listening VY_32_INOVACE_AJ_2_60 Multiple choice Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ, Ostrava.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Driving around the USA Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: The USA Datum vytvoření
Present simple He goes to school every day. She gets up at 6 o´clock.
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Going across the USA Tematická oblast Angličtina: The USA
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název vzdělávacího materiálu
GE - Vyšší kvalita výuky
What do you have to think about when planning something?
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název vzdělávacího materiálu
ŘÍZENÍ OBCHODU Katedra managementu Ing. Patricia Jakešová
Název vzdělávacího materiálu
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
A healthy life with wine
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
:30 Replies to Complaints 1 V– 2nd semester.
Execution of orders 1V-2nd semester.
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Revison of the 2nd semester
Transkript prezentace:

English for International Trade Law Session 4 Incoterms

Incoterms Audio Task Feedback WELL DONE!!! – clear & correct explanations Examples of good practice: Introduction Conclusion Signalling to the audience Stressing the key words

CH4 – Incoterms Audio Task What to remember: 1.Follow the instructions – cover all the points, keep the time limit 2.Find the mistake: I’d like to introduce you the Incoterms.

CH4 – Incoterms Audio Task 3. Fill in the correct prepositions: They are divided ____ several rules. They consist ____ 11 rules. into of

CH4 – Incoterms Audio Task 4. Pronunciation freight to specify standardized pre-defined delivered associated carriage

Incoterms rules = International Commercial terms a series of pre-defined commercial terms: three-letter trade terms related to common sales practices widely used in international commercial transactions intended to clearly communicate the tasks, costs and risks associated with the transportation and delivery of goods

Incoterms 2010 Do you remember? When launched? When come into effect? How often do they change? Mode of transport? Why do they change?

When launched? When come into effect? September January 1, 2011

How often do they change? Mode of transport? Every 10 years Sea, air, road, rail Ships and planes, trucks and trains

Incoterms 2010 subdivided into two categories based on method of delivery: 7 terms - any method of transport 4 terms – applicable only to sales that solely involve transportation over water

Ze závodu (uveďte místo dodání) Vyplaceně dopravci (uveďte místo dodání) Přeprava placena do (uveďte místo určení) Přeprava a pojištění placeny do (uveďte místo určení) S dodáním do terminálu (uveďte přístavní terminál nebo místo určení) S dodáním do určitého místa (uveďte místo určení) S dodáním clo placeno (uveďte místo určení) Vyplaceně k boku lodi (uveďte přístav nalodění) Vyplaceně loď (uveďte přístav nalodění) Náklady a přepravné (uveďte přístav určení) Náklady, pojištění a přepravné (uveďte přístav určení) Match the Czech terms to their English counterparts:

Doložky pro všechny druhy přepravy DoložkaAnglické označeníČeské označení EXWEx Works (insert named place of delivery) Ze závodu (uveďte místo dodání) FCAFree Carrier (insert named place of delivery) Vyplaceně dopravci (uveďte místo dodání) CPTCarriage paid to (insert named place of destination) Přeprava placena do (uveďte místo určení) CIPCarriage and Insurance Paid (insert named place of destination) Přeprava a pojištění placeny do (uveďte místo určení) DATDelivered at Terminal (insert named terminal at port or place of destination) S dodáním do terminálu (uveďte přístavní terminál nebo místo určení) DAPDelivered at Place (insert named place of destination) S dodáním do určitého místa (uveďte místo určení) DDPDelivered Duty Paid (insert named place of destination) S dodáním clo placeno (uveďte místo určení)

Doložky pro námořní a vnitrozemskou vodní přepravu DoložkaAnglické označeníČeské označení FASFree Alongside Ship (insert named port of shipment) Vyplaceně k boku lodi (uveďte přístav nalodění) FOBFree on Board (insert named port of shipment) Vyplaceně loď (uveďte přístav nalodění) CFRCost and Freight (insert named port of destination) Náklady a přepravné (uveďte přístav určení) CIFCost Insurance and Freight (insert named port of destination) Náklady, pojištění a přepravné (uveďte přístav určení)

Understanding the Incoterms chart You are going to watch an instruction video on incoterms, follow the explanations in your charts, TutorialTutorial Later you will be asked to apply different incoterms to specific circumstances.

Which areas are not covered by INCOTERMS? Read the text and find out

Translation - key Assume the risk Premises Clear the goods Export clearance Carrier Cargo Vessel Unload the goods Provision Procure insurance

Expert Client Interview Structure 1. opening 2. listening and questioning 3. summarizing 4. advising 5. concluding

Interviewing the structure shouldn’t be too rigid it should feel comfortable and positive clients don’t enjoy being interrogated throughout the interview –establish and maintain rapport with client –use appropriate language –move smoothly between interview stages –pay attention to your body language (e.g. facing the client with an open posture, eye contact)

Lawyer client interview