WILL FOR FUTURE Anotace: Materiál je určen pro žáky 8. ročníku a slouží k výkladu a základnímu procvičení tvorby budoucího času pomocí pomocného slovesa.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Future simple tense Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ10 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí.
Advertisements

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_49.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_59.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Tázací dovětky – 8. ročník ZŠ
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_17_Vazba „going to“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.1.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Continuous Tense Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ilona Jurčeková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_AJ_16 TÉMA:
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_Aj.9.ročník.08_first_conditional Název: First conditional Vzdělávací.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
ANOTACE: Anotace: Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění materiálu.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Subject and object pronouns Název sady: Project 2 Číslo.
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc. Lucie Ševčíková Datum: VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_22 Téma: vedlejší věty.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Označení DUM 13 _ 20 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ First conditional Název sady: Project 3 Číslo projektu:
Název školy: Základní škola Okříšky Autor: Mgr. Zuzana Butorová Název : VY_32_INOVACE_24 Téma: Budoucí čas - výklad Číslo projektu: CZ 1.O7/1.4.00/
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Future tense Budoucí čas vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous Název sady: Project 1.
VY_32_Inovace_ Future simple Project 3
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
VY_32_Inovace_ Can, can´t Project 1
Practicing of to be and possessives
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Budoucí čas vyjádřený vazbou TO BE GOING TO
Object pronouns Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
GE - Vyšší kvalita výuky
TO BE – questions, short answers
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
Způsobová slovesa-budoucnost (9.ročník)
VY_32_Inovace_ Sloveso „být“ (to be)
Budoucí čas s WILL What will our future look like in five years.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Budoucí čas WILL Future tense Zpracovala: Ing. Alice Javoříková
Budoucí čas „will“ (7.ročník)
Autor: Mgr. Lucie Pospíšilová Datum:
Anglický jazyk - gramatika Autor: Mgr. Vlasta Skořepová
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL: VY_32_INOVACE_01_Aj7_64
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
VY_32_INOVACE_Sei_III_13 Question tags
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_25_Have to
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ
VY_32_INOVACE_Sei_III_10 Past continuous
VY_32_INOVACE_43 TO BE QUESTIONS.
To be - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_373, 19. sada, AJ2
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Ivana Trembulaková
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Transkript prezentace:

WILL FOR FUTURE Anotace: Materiál je určen pro žáky 8. ročníku a slouží k výkladu a základnímu procvičení tvorby budoucího času pomocí pomocného slovesa „will“.

AFFIRMATIVE  I will play  You will play  He, she, it will play Short forms: I´ll play You´ll play He´ll play  We will play  You will play  They will play Short forms: We´ll play You´ll play They´ll play

QUESTION Iwillplay Youwillplay He, she, itwillplay Wewillplay Youwillplay Theywillplay ?

NEGATIVE I willnotplay You willnotplay He, she, it willnotplay We willnotplay You willnotplay They willnotplay Short form: will not = won´t

LET´S PRACTICE Make sentences with will, then make questions and negatives.  I go to New York.  I help you.  He carry the bag for you.  The hotel has 100 rooms.  My sister is happy.  They cook dinner this Friday.  They build a new bridge in the town.

Now check your answers  I´ll go to NY. Will I go to NY? I won´t go to NY.  I´ ll help you. Will I help you? I won´t help you.  He´ll carry the bag for you. Will he carry the bag for you? He won´t carry the bag for you.  The hotel will have 100 rooms. Will the hotel have 100 rooms? The hotel won´ t have 100 rooms.  My sister will be happy. Will my sister be happy? My sister won´t be happy.  They´ll cook dinner this Friday. Will they cook dinner this Friday? They won´t cook dinner this Friday.  They´ll build a new bridge in the town. Will they build a new bridge in the town? They won´t build a new bridge in the town.

METODICKÝ NÁVOD  Materiál slouží k výkladu a základnímu procvičení tvorby budoucího času pomocí pomocného slovesa „will“  5. slide slouží k procvičení – žáci mohou jednotlivé věty, které jsou napsány v přítomném čase převádět do budoucího buď ústně nebo písemně na tabuli či do sešitu; poslední slide slouží ke kontrole; první 3 slide slouží k výkladu