Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0969 Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TOWER_20.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Advertisements

ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
London – test Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Kameníková.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
City of London Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Kameníková.
Great Britain – test Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Kameníková.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. LONDON - the capital of Great Britain.
UK – London Autor: Autor: Ing. Vladimír Havlík Autor je výhradním tvůrcem materiálu. Datum vytvoření: Datum vytvoření: Klíčová slova Klíčová.
Anotace: Prezentace v anglickém jazyce o Londýně včetně obrázků a otázek pro žáky
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_19_VIP.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_01_ARTS.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TATE_MODERN_12.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_FIG_18_.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola Bedřicha Hrozného, Lysá nad Labem, okres.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_BIG_BEN_05.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_09_SHOPPING.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_6_London (6) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Petra Skotnicová Buckingham Palace Oxford Street Buildings of Parliament Downing Street.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LITERATURE_02.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_USAOLD.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_NELSONS_COLUMN_13.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_Angličtina 9.ročník TEMA: Test revision, London –
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_04_FOOD.
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144 Název materiálu: VY_22_INOVACE_34_Minimundus - round the World 2_hz2 Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TRAFALGAR_SQUARE_07.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_14_LONDONOLD.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
{ WELCOME TO PRAGUE Anotace: Materiál je určen žáků 8. ročníku a slouží k výkladu základních informací o pražských památkách a zajímavostech. Název školy:
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR:Lenka Hrnčířová VY_32_INOVACE_19_Konverzace v Aj 6. ročník_London Téma:London CZ.1.07/1.4.00/
AUTOR : Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV : VY_32_INOVACE_13_17_A7_Bartonkova TÉMA : the Tower of London OBSAH : the Tower of London ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_10_TRADITIONSNEW.
Angličtina: Henry VIII
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Angličtina: Martin Luther King
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Digitální učební materiál
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144 Název materiálu: VY_22_INOVACE_35_Minimundus - round the World 3_hz2 Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: Mgr. Kateřina Suková
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Autor: Mgr. Dana Šteflová Název : VY_32_INOVACE_6A02Aj5_London
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
WH-QUESTIONS.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Angličtina: William I Tematická oblast
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TOWER_20 Autor Mgr. Věra Regulová Tematický okruh Anglický jazyk – London: Its Sights Ročník 4. ročník Datum tvorby AnotaceTéma Londýn – místa přitažlivá pro turisty – interaktivní prezentace hlavního města Velké Británie a jeho pamětihodností spojená s nadstandardním procvičením lexikálních dovedností a porozumění textu, jakož i ujasněním základních geografických a historických souvislostí - pro práci ve dvojicích i skupinách, s prostorem pro brainstorming. Metodický pokynPrezentace je určena jako východisko i obohacení výkladu a práce s textem, podpora samostatné práce dvojic u PC i domácího studia např. formou pracovního listu podle uvedených pokynů. Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora. DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL

William´s Keep London and Its Sights

Task 1: Read the description below and – fill in the gaps, use one suitable word only. A castle on the north bank of the River Thames was (1) ……. as part of the Norman Conquest of England in The White Tower, which gives the castle its name, was built by William the Conqueror in A keep first, then a grand palace and a royal residence. In fact, it is a complex of several buildings set within defensive walls and a moat. It (2) ……. served variously as an armoury, a treasury, a menagerie, a prison, the home of the Royal Mint and Crown (3) ……., and also, of several ravens, keeping London safe. Today, (4) ……., it is one of the country's most popular tourist attractions, protected as a World Heritage Site, where the Yeoman Warders in their historic costumes provide guided tours for visitors.

Solution to Task 1 A castle on the north bank of the River Thames was (1) founded as part of the Norman Conquest of England in The White Tower, which gives the castle its name, was built by William the Conqueror in A keep first, then a grand palace and a royal residence. In fact, it is a complex of several buildings set within defensive walls and a moat. It (2) has served variously as an armoury, a treasury, a menagerie, a prison, the home of the Royal Mint and Crown (3) Jewels, and also, of several ravens, keeping London safe. Today, (4) however, it is one of the country's most popular tourist attractions, protected as a World Heritage Site, where the Yeoman Warders in their historic costumes provide guided tours for visitors.

Task 2: Read the description below and – substitute the highlighted phrases. A castle on the north bank of the River Thames was founded as part of the Norman Conquest of England in The White Tower, which gives the castle its name, was built by William the Conqueror in A keep first, then a grand palace and a royal residence. In fact, it is a complex of several buildings set within defensive walls and a moat. It has served variously as an armoury, a treasury, a menagerie, a prison, the home of the Royal Mint and Crown Jewels, and also, of several ravens, keeping London safe. Today, however, it is one of the country's most popular tourist attractions, protected as a World Heritage Site, where the Yeoman Warders in their historic costumes provide guided tours for visitors.

Solution to Task 2 A castle on the north bank of the River Thames was founded as part of the Norman Conquest of England in The White Tower, which gives the castle its name, was built by William the Conqueror in A keep first, then a grand palace and a royal residence. In fact, it is a group of several buildings set within defensive walls and a moat. It has been used for different purposes – as an armoury, a treasury, a menagerie, a prison, the home of the Royal Mint and Crown Jewels, and also, of several ravens, keeping London safe. Today, however, it is one of the country's most popular tourist attractions, kept safe as a World Heritage Site, where the Yeoman Warders in their historic costumes provide guided tours for visitors.

Task 3: Read the description below and – give the article a heading. A castle on the north bank of the River Thames was founded as part of the Norman Conquest of England in The White Tower, which gives the castle its name, was built by William the Conqueror in A keep first, then a grand palace and a royal residence. In fact, it is a complex of several buildings set within defensive walls and a moat. It has served variously as an armoury, a treasury, a menagerie, a prison, the home of the Royal Mint and Crown Jewels, and also, of several ravens, keeping London safe. Today, however, it is one of the country's most popular tourist attractions, protected as a World Heritage Site, where the Yeoman Warders in their historic costumes provide guided tours for visitors.

Solution to Task 3 The Tower of London A castle on the north bank of the River Thames was founded as part of the Norman Conquest of England in The White Tower, which gives the castle its name, was built by William the Conqueror in A keep first, then a grand palace and a royal residence. In fact, it is a complex of several buildings set within defensive walls and a moat. It has served variously as an armoury, a treasury, a menagerie, a prison, the home of the Royal Mint and Crown Jewels, and also, of several ravens, keeping London safe. Today, however, it is one of the country's most popular tourist attractions, protected as a World Heritage Site, where the Yeoman Warders in their historic costumes provide guided tours for visitors.

The Tower of London Foto autorky

The Tower of London – a model Foto autorky

Do you mind extra work? Why don´t you answer more questions about this sight? When was it founded? Who was its first resident? Who are the tourist guides there? What are the Crown Jewels? Who resides in the Tower today?

Anglický jazyk a seminář anglické konverzace ve 4. ročníku a oktávě všeobecného gymnázia Metodický pokyn Tato prezentace je určena pro použití ve vyučovací hodině, pro samostatnou práci dvojic u PC i pro samostatné domácí studium prostřednictvím pracovního listu - jako doplněk výkladu či opakování tematických okruhů k maturitní zkoušce na všeobecném gymnáziu. Kromě uvedeného lexikálního cvičení – doplňování vhodných výrazů – a cvičení čtení s porozuměním nabízí rozšíření povědomí o geografických a historických souvislostech etap rozvoje této světové metropole i o různých aspektech kultury, umění, literatury a politického života tohoto kosmopolitního centra. Je užitečné, předchází-li jednotlivým aktivitám brainstorming – umožňuje ověřit, co žáci již znají, nabídnout, co mohou očekávat, podpořit kreativitu, soutěživost a týmovou práci. Závěrečná sada otázek umožňuje ověřit u žáků jejich míru vnímání i schopnost vyvozovat souvislosti z nápovědy. Obrázků lze využít nejen k ilustraci daného jevu, ale také k popisu a porovnání.

Zdroje: EDITOR CROWTHER, Jonathan. Oxford Guide to British and American Culture for Learners of English. Oxford: OUP, 2003, ISBN HUMPHREYS, Rob. London. London: Rough Guides Ltd, 2013, ISBN Obrázek na straně 9 a 10: Foto autorky