Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR."— Transkript prezentace:

1 VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR

2 iBOD MECHANIKA: KARTA SBĚR iBODŮ ZA NÁKUPY U OBCHODNÍKŮ A ZA VĚRNOST K BANCE VYUŽITÍ iBODŮ K NÁKUPU U OBCHODNÍKŮ, ODMĚNY ČI SLEVY Z NÁKUPU MIMOŘÁDNÉ ODMĚNY A SOUTĚŽE DOSTUPNÉ POUZE ZA iBODY

3 iBOD V ČÍSLECH: UŽIVATELŮ KONTAKTŮ EMITOVANÝCH KARET LIDÍ OD LETY 380 MIL KČ ROZDĚLENÝCH V IBODECH MEZI UŽIVATELE, KTEŘÍ JE NASBÍRALI ZA NÁKUPY ČI VĚRNOST KE SVÉ BANCE 2000 MÍST OBCHODY, E-SHOPY A PROVOZOVNY, KDE SE MOHOU iBODY ZÍSKAT 50 OBCHODNÍKŮ ČESKÁ SPOŘITELNA, OMV, DATART, GECO TABÁK-TISK A DALŠÍ 18 MĚSÍCŮ VÝSLEDKY DOSAŽENÉ PO ROCE A PŮL FUNGOVÁNÍ A POUHÉ TŘÍMĚSÍČNÍ LAUNCH KAMPANI

4 iBODOVÉ PERPERTUUM MOBILE… PŘIPSÁNÍ iBODŮ ZA KAŽDÝ NÁKUP ČI TRANSAKCI S iBOD KARTOU PÁLENÍ (VYUŽITÍ) iBODŮ U PARTNERŮ ZA ZBOŽÍ, SLEVY ČI ÚTRATU CELÉHO NÁKUPU PŘI SNÍŽENÍ CENY NÁKUPU ČI ZAPLACENÍM iBODY SE ZA NOMINÁLNÍ ČÁSTKU iBODY OPĚT NAČÍTAJÍ!

5 VÍCE PARTNERŮ = VÍCE ZÁKAZNÍKŮ… SINGLEBRAND VĚRNOSTNÍ PROGRAM: MULTIBRAND VĚRNOSTNÍ PROGRAM: -ODPADAJÍ NÁKLADY NA VEDENÍ VLASTNÍHO KATALOGU ODMĚN A JEHO SPRÁVU -ZVYŠUJE SE ATRAKTIVITA NEJEN PARTNERA, ALE I CELÉHO PROGRAMU -ZVYŠUJE SE MOTIVACE K OPĚTOVNÉMU NÁKUPU -OBROVSKÁ INVESTICE NA SPRÁVU ODMĚNOVÉHO SYSTÉMU A KATALOGU -NEMOŽNOST OSLOVIT AKVIZIČNÍM POTENCIÁLEM (PLNÍ JEN FUNKCI RETENCE) -SNIŽUJE SE ATRAKTIVITA PROGRAMU Z DŮVODU MONOTÉMATIKY

6 SPOLEČNÝ MARKETINGOVÝ NÁSTROJ AKVIZIČNÍ POTENCIÁL CROSS SELL UP SELL RETENČNÍ NÁSTROJ

7 PARTNEŘI PROGRAMU iBOD A DALŠÍ

8 SVĚT NEKONEČNÝCH ODMĚN A VÝHOD…


Stáhnout ppt "VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR."

Podobné prezentace


Reklamy Google