Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR"— Transkript prezentace:

1 VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR
----- Meeting Notes ( :49) ----- Umíme udělat jasnou výstupní kontrolu připsaných bodů?

2 iBOD MECHANIKA: KARTA SBĚR iBODŮ ZA NÁKUPY U OBCHODNÍKŮ A ZA VĚRNOST
K BANCE VYUŽITÍ iBODŮ K NÁKUPU U OBCHODNÍKŮ, ODMĚNY ČI SLEVY Z NÁKUPU KARTA MIMOŘÁDNÉ ODMĚNY A SOUTĚŽE DOSTUPNÉ POUZE ZA iBODY

3 18 MĚSÍCŮ 2000 MÍST 380 MIL KČ ROZDĚLENÝCH V IBODECH iBOD V ČÍSLECH:
VÝSLEDKY DOSAŽENÉ PO ROCE A PŮL FUNGOVÁNÍ A POUHÉ TŘÍMĚSÍČNÍ LAUNCH KAMPANI 2000 MÍST OBCHODY, E-SHOPY A PROVOZOVNY, KDE SE MOHOU iBODY ZÍSKAT UŽIVATELŮ KONTAKTŮ EMITOVANÝCH KARET LIDÍ OD LETY 380 MIL KČ ROZDĚLENÝCH V IBODECH MEZI UŽIVATELE, KTEŘÍ JE NASBÍRALI ZA NÁKUPY ČI VĚRNOST KE SVÉ BANCE 50 OBCHODNÍKŮ ČESKÁ SPOŘITELNA, OMV, DATART, GECO TABÁK-TISK A DALŠÍ

4 iBODOVÉ PERPERTUUM MOBILE…
PÁLENÍ (VYUŽITÍ) iBODŮ U PARTNERŮ PŘIPSÁNÍ iBODŮ ZA KAŽDÝ NÁKUP ČI TRANSAKCI S iBOD KARTOU ZA ZBOŽÍ, SLEVY ČI ÚTRATU CELÉHO NÁKUPU PŘI SNÍŽENÍ CENY NÁKUPU ČI ZAPLACENÍM iBODY SE ZA NOMINÁLNÍ ČÁSTKU iBODY OPĚT NAČÍTAJÍ!

5 VÍCE PARTNERŮ = VÍCE ZÁKAZNÍKŮ…
SINGLEBRAND VĚRNOSTNÍ PROGRAM: OBROVSKÁ INVESTICE NA SPRÁVU ODMĚNOVÉHO SYSTÉMU A KATALOGU NEMOŽNOST OSLOVIT AKVIZIČNÍM POTENCIÁLEM (PLNÍ JEN FUNKCI RETENCE) SNIŽUJE SE ATRAKTIVITA PROGRAMU Z DŮVODU MONOTÉMATIKY MULTIBRAND VĚRNOSTNÍ PROGRAM: ODPADAJÍ NÁKLADY NA VEDENÍ VLASTNÍHO KATALOGU ODMĚN A JEHO SPRÁVU ZVYŠUJE SE ATRAKTIVITA NEJEN PARTNERA, ALE I CELÉHO PROGRAMU ZVYŠUJE SE MOTIVACE K OPĚTOVNÉMU NÁKUPU

6 SPOLEČNÝ MARKETINGOVÝ NÁSTROJ
AKVIZIČNÍ POTENCIÁL CROSS SELL UP SELL RETENČNÍ NÁSTROJ

7 PARTNEŘI PROGRAMU iBOD
A DALŠÍ

8 SVĚT NEKONEČNÝCH ODMĚN A VÝHOD…


Stáhnout ppt "VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR"

Podobné prezentace


Reklamy Google