Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Poměr Prvouka 3. ročník ZŠ „Neživá příroda“ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Poměr Prvouka 3. ročník ZŠ „Neživá příroda“ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v."— Transkript prezentace:

1 Poměr Prvouka 3. ročník ZŠ „Neživá příroda“ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST

2 „Neživá příroda“

3 Co nazýváme neživé přírodniny? 1.Voda, vzduch,půda, slunce 2.Písek, voda, kameny, silnice 12345

4 Co jsou lidské výtvory? To, co nás obklopuje- lesy,voda, zvířata… 2.Věci, které člověk vytvořil pro svoji potřebu

5 Co poskytuje neživá příroda? Suroviny 2.Výrobky

6 Co poskytují stromy k výrobě nábytku? Větve 2.Dřevo

7 Můžeme pozorovat všemi smysly vlastnosti látek? Ano 2.Ne, není to možné

8 V jaké podobě se vyskytují látky v přírodě? V podobě pevné,, kapalné, plynné 2.V tekuté,bublající, létající

9 Těmto podobám se říká: Skupiny 2.Skupenství

10 Které látky mají svůj stálý tvar? Pevné látky 2.Tvrdé látky

11 Které látky přijímají tvar nádoby? Látky plynné 2.Látky kapalné

12 Který plyn je nejdůležitější? Pára 2.Vzduch kyslík dusík ostatní plyny

13 V jakém skupenství se vyskytuje voda? 1.V žádném skupenství 2.V plynném, kapalném a pevném 12345

14 Může voda měnit podobu? Ano- např. tuhne v led nebo taje v kapalinu 2.Nemůže

15 Co je to vzduch? Je to bezbarvý plyn 2.Je to barevný plyn

16 Vzduch se skládá: kyslík dusík ostatní plyny Z dusíku a vody 2.Z dusíku, kyslíku, vodní páry a ostatních plynů

17 Co je zdrojem kyslíku na Zemi? Květiny 2.Jsou to zelené rostliny

18 Kde všude je vzduch? 1.Je kolem nás 2.Je kolem Země,součástí půdy i vody 12345

19 Nejvíce vody se nachází: V mořích a oceánech 2.V přehradách

20 Voda může být: Slaná (nepoživatelná pro člověka) nebo tzv.sladká 2.Osolená nebo oslazená

21 Je voda i v podzemí? Ano, tzv. podzemní voda 2.Ne

22 V jaké podobě se voda nachází v přírodě? Déšť, sníh, kroupy, led, rosa, jinovatka, mlha 2.Déšť, bouřka, tornádo, tajfun

23 Je pravda, že v přírodě probíhá neustálý koloběh vody? Není to pravda 2.Je to pravda

24 Vzniká voda na Zemi? Nevzniká, jen se přeměňuje 2.Vzniká

25 Téma: Matematika 3. ročník ZŠ „ Neživá příroda“ Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Microsoft Office Zoner – Vlastní foto, Internet Autor: Mgr. Jana Brdová ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)


Stáhnout ppt "Poměr Prvouka 3. ročník ZŠ „Neživá příroda“ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v."

Podobné prezentace


Reklamy Google