Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ANOTACE Šablona: ICT2-3-60 Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ANOTACE Šablona: ICT2-3-60 Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova."— Transkript prezentace:

1

2 ANOTACE Šablona: ICT2-3-60 Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace Žák poznává grafické znázornění dlouhých a krátkých slabik, rozlišuje správnou podobu slova Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup: rozlišuje zvukovou a grafickou podobu slova, člení slova na hlásky, odlišuje dlouhé a krátké samohlásky Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova : krátké a dlouhé slabiky, grafické znázornění Druh učebního materiálu :Pracovní list, ppt. prezentace Druh interaktivity: aktivita Cílová skupina : Žák Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – první stupeň- první období Typická věková skupina: 6-7 let Celková velikost: – 189kB-soubor ppt.

3 VODITKO SVITILNA MAVAME LIZATKO LEHATKOMÁVÁME VODÍTKO LEHÁTKO SVÍTILNA LÍZÁTKO PŘEČTI SLOVA V MODRÝCH MISKÁCH, NAJDI JEJICH KAMARÁDY, PŘEČTI JE SPRÁVNĚ A SPOJ DVOJICE

4 DOPLŇ SPRÁVNÁ SLOVA DO VĚT. VĚTY VÝRAZNĚ PŘEČTI NEBO ZAPÍSKEJ. JANA MÁ…………………… JANA MÁ…………………… U DVEŘÍ JE………………... U DVEŘÍ JE………………... NA ROZLOUČENOU SI…………….. NA ROZLOUČENOU SI…………….. NA PLÁŽI SI LEHNU NA…………….. NA PLÁŽI SI LEHNU NA…………….. PEJSEK MÁ MÍT……………………... PEJSEK MÁ MÍT……………………...

5 MÁVÁME VODÍTKO LEHÁTKO SVÍTILNA LÍZÁTKO SPOJ ZNÁZORNĚNÍ V MODRÝCH MISKÁCH DO DVOJICE SE SLOVY

6 Obrázek – autorka materiálu Obrázek – autorka materiálu


Stáhnout ppt "ANOTACE Šablona: ICT2-3-60 Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova."

Podobné prezentace


Reklamy Google