Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Design 21. století Interiéry. Charakteristika nový prostor pro experimentování prudký rozmach obchodů, hotelů, barů, restaurací důležitý ukazatel životního.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Design 21. století Interiéry. Charakteristika nový prostor pro experimentování prudký rozmach obchodů, hotelů, barů, restaurací důležitý ukazatel životního."— Transkript prezentace:

1 Design 21. století Interiéry

2

3 Charakteristika nový prostor pro experimentování prudký rozmach obchodů, hotelů, barů, restaurací důležitý ukazatel životního stylu dříve jednotný koncept obchodních domů, sítí př. Dolce & Gabbana > David Chipperfield Architects

4 Dolce & Gabbana David Chipperfield Architects

5

6 Charakteristika aktuálně spíše rozmanitější koncepce – podtrhnout místní specifika Prada – NY, Tokio, LA > Herzog & de Meuron a Remo Koolhaas Comme de Garçons – antidesign Londýn, Dover St. hotel Fox Kodaň – partyzánský/guerilla marketing Volkswagen

7 Prada - Tokio

8

9

10 Prada – NY

11 Prada LA

12 Comme de Garçons – antidesign Londýn

13 Comme de Garçons

14 Comme de Garçons 2004 Rej Kawakubo divadelní a filmoví architekti antidesign – sběrné materiály, staré budky, bazarový nábytek základ guerilla obchodu – undergrounové pojetí

15 Hotel Fox Kodaň 2005

16 hotel Fox Kodaň 61 pokojů, 21 designérů německá marketingová firma Event Lab zjistila, že v rámci reklamní akce uvedení nového vozu Volkswagen chybí prostory pro ubytování novinářů firma se rozhodla zainvestovat do opravy 3hvězdičkového hotelu

17 hotel Fox Kodaň

18

19

20

21

22

23 př. grafický design – Kim Hiorthoy ilustrace – Neasden Control Center GB graffiti – Speto anglická art skupina Container

24 hotel Fox Kodaň

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35 Lékarna De Lairesse Amsterdam

36 2002 Concrete Architectual Associates klient chtěl, aby designéři „zrušili“ holandský zvyk vystavovat přírodní a umělá léčiva odděleně názor: dobré zdraví je kombinace obou druhů léčiv

37 Lékarna De Lairesse Amsterdam hlavní prodejní prostor kruh – symbol harmonie kmen stromu – symbol života – skrývá nosný sloup podlaha – vzorky gingo listů vytištěných na archy papíru pokrytý syntetickou pryskyřicí

38 Lékarna De Lairesse Amsterdam

39 Sketch Londýn 2003

40 Sketch Londýn síť restauračních zařízení 2 restaurace jedna z restaurací zároveň umělecká galerie 2 bary cukrárna

41 Sketch Londýn různí designéři kombinace vysokého a nízkého umění/designu ozdobné štuky, mozaikové podlahy, gregoriánský měšťanský styl x avantgardní doplňky

42 Sketch Londýn

43

44

45

46

47

48 Kabiny 1. třídy Virgin Atlantic

49 Boeing Pearson Lloyd koncept kabin jako nenucená elegance, představa lehátek u hotelového bazénu

50 Kabiny 1. třídy Virgin Atlantic

51 Shoebaloo Amsterdam 2004

52 Shoebaloo Amsterdam obchod s obuví Meyer en Van Schooten koncept kosmické lodi mění barvu

53 Shoebaloo Amsterdam

54


Stáhnout ppt "Design 21. století Interiéry. Charakteristika nový prostor pro experimentování prudký rozmach obchodů, hotelů, barů, restaurací důležitý ukazatel životního."

Podobné prezentace


Reklamy Google