Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Číslo projektu CZ.1.07/1.500/34.0200 Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_30 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Číslo projektu CZ.1.07/1.500/34.0200 Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_30 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková."— Transkript prezentace:

1 Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_30 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková Tematický celek Matematika Ročník prima víceletého gymnázia, 6.ročník ZŠ Datum tvorby březen 2012 Anotace V prezentaci jsou uvedeny definice týkající se těžnice a těžiště trojúhelníku Metodický pokyn prezentace je určena jako výklad do hodiny Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora

2 Těžnice a těžiště trojúhelníku Obr.1 Obr.2

3 Obr.3

4 Obr.7

5 Obr.5

6 Obr.6

7 Bez měření rozhodni o jaký trojúhelník se jedná, popiš jej, Sestroj středy stran trojúhelníků a popiš těžnice a těžiště.

8 Narýsuj rovnoramenný trojúhelník ABC se stranami a = b = 7 cm; c = 5 cm. Sestroj středy jeho stran, sestroj těžnice a těžiště a popiš je

9 Sestroj rovnostranný trojúhelník s délkou strany 8 cm. Sestroj středy stran trojúhelníku, sestroj a popiš jeho těžnice a těžiště Změř a porovnej je

10 Zdroje: obr. 1-6 doc. RNDr. Oldřich Odvárko, DrSc., doc. RNDr. Jiří Kadleček, CSc., Matematika pro 6. ročník základní školy, 3. díl 2. vydání Snímek: 7 – automatické tvary Microsoft PowerPoint Vlastní tvorba


Stáhnout ppt "Číslo projektu CZ.1.07/1.500/34.0200 Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_30 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková."

Podobné prezentace


Reklamy Google