Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST."— Transkript prezentace:

1 Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST SOUVĚTÍ A JEHO STAVBA SOUVĚTÍ A JEHO STAVBA

2 Sourozenci přišli pozdě, protože neměli hodinky V1, V2. 2.V1, protože V2. 3.Protože V1, V2.

3 Hvězdy svítily, vzduch voněl trávou a v dálce jsme slyšeli noční ptáky V1, V2, V3. 2.V1, vzduch V2 a V3. 3.V1, V2 a V3.

4 Vrátil mi knihu, kterou jsem mu půjčila. 1.V1, V2. 2.V1, kterou V2. 3.V1 a V

5 Protože jsem zaspal, přišel jsem pozdě do školy Protože V1, přišel V2. 2.Protože V1, V2. 3.V1,protože V2.

6 Když mi pomůžeš,budu ti moc vděčný V1, V2. 2.Když V1, budu V2. 3.Když V1, V2.

7 Psi skákali na babičku a chtěli pamlsek V1 a V2. 2.V1, V2. 3.V1, a V2.

8 Když se káčata vybatolila, máma je spočítala V1, když V2. 2.Když V1, V2. 3.Když V1, tak V2.

9 Neuvařili nám večeři, neboť jsme přišli pozdě V1, V2. 2.V1, neboť V2. 3.Neboť V1, V2.

10 Ondra píše úkol a připravuje si věci do školy V1 a V2. 2.V1, V2. 3.V1, a V2.

11 Děti pospíchaly, ale kino stejně nestihly V1, V2. 2.V1 ale V2. 3.V1, ale V2.

12 Mám se dnes učit nebo mám jít na turnaj ? V1, nebo V2 ? 2.V1 nebo V2. 3.V1 nebo V2?

13 Sysel si dělá zásobu, aby přežil zimu V1, V2. 2.V1 aby V2. 3.V1, aby V2.

14 Netopýra jen tak neuvidíte, protože létá v noci V1, V2. 2.V1, protože V2. 3.V1 protože V2.

15 Na vycházku do lesa jsem nešli, protože pršelo V1, protože V2. 2.Na V1, protože V2. 3.Na V1, V2.

16 Nevěděli jsme, odkud se tu vzal V1, V2. 2.V1, odkud V2. 3.V1, odkud V2

17 Teta se ptala, čí je ten pes. 1.V1, V2. 2.Teta V1, V2. 3.V1, čí V

18 Tatínek se ptal, kdy se vrátím domů V1, V2. 2.V1, kdy V2. 3.V1, ale V2.

19 Řekl, že určitě přijde, ale zapomněl na to V1, že V2, ale V3. 2.Že V1, ale V2. 3.V1, že V2.

20 Pepa ví, že se na něj maminka zlobí, protože slib nesplnil. 1.V1, V2, že V3. 2.V1, že V2, V3. 3.V1, že V2, protože V

21 Aby se výlet uskutečnil, musí se zrušit hokejový zápas V1, V2. 2.Aby V1, V2. 3.V1, aby V2.

22 Téma: SOUVĚTÍ A JEHO STAVBA Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional TurningPoint internet Autor: Mgr. Alena Šmolíková ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)


Stáhnout ppt "Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST."

Podobné prezentace


Reklamy Google