Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

VY_32_INOVACE_Čj.07.17.1 z 2 Procvičování vyjmenovaných slov po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "VY_32_INOVACE_Čj.07.17.1 z 2 Procvičování vyjmenovaných slov po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická."— Transkript prezentace:

1 VY_32_INOVACE_Čj z 2 Procvičování vyjmenovaných slov po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková organizace Číslo šablony: Ročník: III. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Byl uskutečněn z prostředků grantového projektu OPVK. V

2 Škola: Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: Kvalita, interaktivita a kreativita (KIK) Název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název výukového materiálu: Procvičování vyjmenovaných slov po V Autor výukového materiálu: Mgr. Jana Michálková Datum (období), ve kterém byl vzdělávací materiál vytvořen: Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – první stupeň - první období Vzdělávací obor a tematický okruh: Český jazyk, Jazyková výchova Ročník, pro který je výukový materiál určen: III. Druh učebního materiálu: prezentace s pracovními listy Anotace: Pomocí prezentace procvičují žáci vyjmenovaná slova po V a slova stejně znějící, ale s jiným významem. Klíčová slova: vyjmenovaná slova po V a slova podobně znějící, rozdíly, doplňková vyjmenovaná slova Druh interaktivity: kombinovaná

3 Nezapomeň:  VYZA  KAVYL

4 Rozlišujte: výška x vížka V_šplhali jsme do veliké______. Na hradě b_la starob_lá _______. výšky vížka y y y

5 Výš x víš Balon stoupal _____ a _____. ____ to jistě? výšvýš VíšVíš výšvýš

6 Výt X vít Pojďme ______ věnce. Sl _šel jsi někdy ____ v lese vlka? vítvít y výtvýt

7 Výská x víska Každé dítě _______ radostí. Lhota je malá _______. výská víska

8 Výr x vír ____ velký je naše největší sova. Na vodě se udělal vodní ____. VýrVýr vírvír

9 Vysel x visel Zemědělec _______ ob_lí. Na stěně _______ vzácný obraz. vysel visel i

10 METODICKÉ POKYNY Cíl: Rozlišování psaní i, í, y, ý v podobně znějících slovech. Organizace: Výuku realizujeme v učebně opatřené interaktivní tabulí. Možná je i individuální výuka na počítači. Při vzdělávací činnosti uplatňujeme individuální přístup k žákům. Popis práce se vzdělávacím materiálem: Žáci jsou usazeni před interaktivní tabuli. Učitel spouští prezentaci. Snímek 3: V první části prezentace si žáci zapamatují doplňková vyjmenovaná slova, která nejsou vždy uvedena v přehledech vyjmenovaných slov. Snímek 4- 9: Ve druhé části prezentace žáci rozlišují podobně znějící slova a snaží se rozlišit jejich význam pomocí vět a doplňují i,í,y,ý.

11 ZDROJE: Snímek 3: Vyza. Wikipedie [online] [cit ]. Dostupné z: Kavyl. Wikipedie [online] [cit ]. Dostupné z: Snímky 4,5,6,7,8,9: In: Office.microsoft.com [online] [cit ]. Dostupné z: Klíčová slova: smajlík, horolezectví, hrad, výt, otazník, balon, věneček, sova, vír, křičet, vesnice, sejeme, obraz


Stáhnout ppt "VY_32_INOVACE_Čj.07.17.1 z 2 Procvičování vyjmenovaných slov po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická."

Podobné prezentace


Reklamy Google