Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

TŘETÍ KOLO HODNOCENÍ utajeného hodnocení způsobu chování, vystupování, dodržování pracovních norem a principů vybraných skupin zaměstnanců kraje zařazených.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "TŘETÍ KOLO HODNOCENÍ utajeného hodnocení způsobu chování, vystupování, dodržování pracovních norem a principů vybraných skupin zaměstnanců kraje zařazených."— Transkript prezentace:

1 TŘETÍ KOLO HODNOCENÍ utajeného hodnocení způsobu chování, vystupování, dodržování pracovních norem a principů vybraných skupin zaměstnanců kraje zařazených do krajského úřadu.

2 Fáze zahájení interakce

3 Fáze analýza potřeb a nabídka řešení

4 Ověření přítomnosti zaměstnance na pracovišti

5 Fáze rozloučení

6 Ostatní hodnocená kritéria

7 Doporučení při přímé interakci –Zaměstnanec by měl být identifikován jmenovkou. Jmenovka by měla být viditelně umístěna. –Zaměstnanec by měl být upraven a oblečen způsobem odpovídajícím váženosti práce zaměstnance a samotné instituce krajského úřadu. Za nevhodné se považuje např.: sportovní oblečení, džínsy, trička, módní výstřelky, turistická obuv apod. –Zaměstnanec by měl dbát na to, aby jeho pracoviště bylo vždy uklizené a čisté bez předmětů, které nesouvisí s náplní agendy, kterou vykonává, např. jídlo, noviny apod. –Zaměstnanci úřadu by měli návštěvníka (občana) pozdravit. Pozdrav by měl být formulován zřetelně a dostatečně hlasitě. Běžný pozdrav „Dobrý den“ by mohl být (není podmínkou) doplněn o zdvořilostní dovětek, např. „Co pro Vás mohu udělat“ nebo „V čem Vám mohu být nápomocen“. Zaměstnanci by se měli vyvarovat hovorových pozdravů. –Zaměstnanec úřadu by měl po celou dobu interakce věnovat návštěvníkovi přímý pohled a milý výraz.

8 Telefonická interakce

9

10 Průměrný počet vyzvánění před započetím hovoru Po přepojení občana vystupujícího v utajení operátorem na příslušné pracoviště krajského úřadu nebo v případě přímých telefonátů zaměstnancům jednotlivých odborů vyzváněl telefon v prvním i druhém kole v průměru 2,2x, ve třetím kole 2,3x. Počet vyzvánění na příslušném odboruAbsolutní čísla 1. kolo 2. kolo 3. kolo Bez vyzvánění – přepojení hovoru 1 725 Jedno vyzvánění 27 24 27 Dvě vyzvánění 37 4052 Tři vyzvánění 19 16 14 Čtyři vyzvánění a více 8 8 13 Průměr vyzvánění 2,2x 2,2x 2,3x

11 Zaměstnanci na odborech

12

13 Doporučení při telefonické interakci –Při telefonických interakcích ujednotit proceduru zahájení a ukončení interakce, především představení a rozloučení u jednotlivých skupin zaměstnanců. U asistentek odborů by mohlo být do pozdravu zahrnuto představení krajského úřadu, odboru a jméno asistentky. Před přepojením na příslušné pracoviště (zaměstnance) by mělo být uváděno jméno a klapka zaměstnance, na kterého je volající přepojován pro případ, že se spojení neuskuteční nebo pro případ opětovného volání na krajský úřad. Před přepojením by se měla asistentka rozloučit např. „Na slyšenou“. –U zaměstnanců odborů by již nemusel být uváděn název Krajského úřadu Zlínského kraje, ale pouze jméno zaměstnance, název odboru (případně oddělení) a pozdrav „Dobrý den“.


Stáhnout ppt "TŘETÍ KOLO HODNOCENÍ utajeného hodnocení způsobu chování, vystupování, dodržování pracovních norem a principů vybraných skupin zaměstnanců kraje zařazených."

Podobné prezentace


Reklamy Google