Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

E-utility report 9. Národní konference kvality 20.února 2013.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "E-utility report 9. Národní konference kvality 20.února 2013."— Transkript prezentace:

1 E-utility report 9. Národní konference kvality 20.února 2013

2 E-utility report Webová aplikace umožňující podávat žádosti o vyjádření k existenci sítí technické infrastruktury prostřednictvím internetových stránek města Prachatice.

3 Výhody služby E-utility report možnost podávat žádosti o vyjádření k existenci inženýrských sítí jejich správcům prostřednictvím internetové aplikace s názvem e-Utility Report. po zadání potřebných údajů jsou automaticky vygenerovány žádosti o vyjádření všem správcům sítí působícím v žadatelem definovaném zájmovém území subjektům podporujícím službu je žádost také současně odeslána elektronicky žadatel při využití služby nepotřebuje znalost o dotčených správcích sítí a jejich adresách všechny žádosti najednou zajistí pohodlně přes webové stránky města bez rizika opomenutí některého subjektu

4 Zavedení služby Podpora řešení ze strany vedení – zajištění financí v rámci rozpočtu na zavedení, roční udržovací platba Řešitel, poskytovatel webové aplikace Dohoda se správci sítí Podpora řešení ze strany zaměstnanců – využití pro potřebu vlastního správního řízení – upozornění klientů na možnost využití aplikace Propagace – „ústní podání“, letáčky, webové stránky, kabelová televize, tisk

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15 Přínosy Zjednodušení zajištění vyjádření správců sítí technické infrastruktury k existenci stávajících sítí ve vymezeném zájmovém území. Zvýšení kvality služeb poskytovaných Městským úřadem Prachatice. Zvýšení vstřícnosti úřadu k veřejnosti.

16 Ukazatele dosažení cílů Monitoring počtu přístupů do databáze Počet podaných žádostí – Za rok (od května) – Za rok

17 Statistika počtu podaných žádostí

18

19 Náklady zavedení systému – seznam síťařů pro jednotlivá k.ú. zpracován ve vlastní režii roční údržba servis pro klienty

20 Děkuji za pozornost Marie Peřinková, koordinátor MA21 Odborné dotazy zodpoví: Antonín Jurčo, vedoucí odboru stavebně správního a regionálního rozvoje


Stáhnout ppt "E-utility report 9. Národní konference kvality 20.února 2013."

Podobné prezentace


Reklamy Google