Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

[IVE-SMA] UI analyzačního nástroje Daniel Puncman A4M39NUR.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "[IVE-SMA] UI analyzačního nástroje Daniel Puncman A4M39NUR."— Transkript prezentace:

1 [IVE-SMA] UI analyzačního nástroje Daniel Puncman A4M39NUR

2 Charakteristika projektu Cíl: o Navrhnout a realizovat uživatelské rozhraní, pro efektivnější práci s daty získaných při usability testech. Cílovou skupina: o Usability experti pro zkoumání dosažených výsledků.

3 Problémy Nepřehlednost zobrazení dat více účastníků o Větší množství oken se stejnými typy dat od různých uživatelů je nevhodné pro porovnávání účastníků mezi sebou. Výběr analyzačních nástrojů, filtrů a dat účastníků o Použití průvodců (wizards) pro výběr dat, filtrů a nastavení nástrojů je nevhodné

4 Hierarchie úkolů

5 Electronic prototype (Medium/High) Elektronický prototyp vytvořen v JustInMind Prototyper. Spoustu interaktivních činností o Drag & Drop. o Není pouhé řetězení vytvořených printscreenů o je možné vytvářet prostředí navzájem provázaných objektů. o Lze používat globálních proměnných a to i ve formě kolekcí. o 30ti denní verze

6 Use cases Vytvoření analýzy Otevření analýzy Import dat účastníků Výběr analyzovaných dat Výběr nástroje analýzy Výběr filtrů Výběr možností nástrojů Uložení analýzy Otevření šablony nástrojů Uložení šablony nástrojů

7 Spuštění aplikace

8 Načtená šablona nástrojů

9 Otevření šablony nástrojů

10 Vizualizace dat

11 Filtrování dat

12 Vizualizace dat a video

13 Úkoly pro testování 1. Vytvořit novou analýzu. 2. Importovat data. 3. Vizualizovat data participanta 1,2 a 3 (Participant1, Participant2, Participant3). 4. Pro nástroj Timeline odebrat zobrazení "Real segments" a "Skin conductance". 5. Filtrovat úlohu 2 (Task2). 6. Porovnat doby, za níž participant 1 a 3 (Participant1, Participant3) vykonali úlohu 2 ( Task2). 7. Zjistit přesný čas, ve kterém začali participant 1 a 3 (Participant1, Participant3) vykonávat úlohu 2 ( Task2). 8. Přehrát video od participanta 3 (Participant3).

14 Výsledky testování Metoda výběru analyzačního nástroje způsobem Drag and Drop zajímavým prvkem. Výběr filtrů dat na samostatném panelu jako snadno pochopitelná komponenta aplikace. Nastavení vizualizačního nástroje mezi filtry není pravděpodobně vhodná pro každý nástroj. Zmatečný výběr analyzovaných dat z dat importovaných Požadavek na taby (záložky), modularitu a škálovatelnost jednotlivých panelů vizualizačních nástrojů i panelů po stranách aplikace.

15 Návrhy na zlepšení Výběr nástrojů analýzy metodou drag and drop doplnit o možnost jednoduchého kliknutí. Nastavení vizualizačního nástroje jako plovoucí panel, který by na sebe lépe upozornil. Výběr analyzovaných dat z importovaných provádět ve stromové struktuře. Vytvoření tabů a modularita jednotlivých panelů (většinu řeší zamýšlená implementační NetBeans platforma).

16 Problémy projektu Rozpad projektového týmu o Nedostatek pracovních sil a nadšení o Omezení na nezbytné části o Uživatelské rozhraní bylo navrženo a otestováno pouze v rámci prototypovacího nástroje Justinmind prototyper.

17 Závěr Komplexní problém o Každý z testovaných subjektů měl prioritu a zároveň problémy v jiné části testu o Je potřeba se zaměřit na flexibilitu rozhraní pro různé skupiny a typy usability expertů podle zaměření například na kvalitu, rychlost nebo průběh provedení analyzovaných akcí. Projekt mě naučil : o Práci s prototypovacím nástrojem Justinmind Protoyper o Mnoho o analyzování dat a datech z usability testů


Stáhnout ppt "[IVE-SMA] UI analyzačního nástroje Daniel Puncman A4M39NUR."

Podobné prezentace


Reklamy Google