Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Lukáš Masopust 2007. Úspěšný WEB Přehledná grafika, která zaujme Optimalizace pro vyhledávače Informační hodnota Přehledná navigace Nepřebujelost Funkčnost.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Lukáš Masopust 2007. Úspěšný WEB Přehledná grafika, která zaujme Optimalizace pro vyhledávače Informační hodnota Přehledná navigace Nepřebujelost Funkčnost."— Transkript prezentace:

1 Lukáš Masopust 2007

2 Úspěšný WEB Přehledná grafika, která zaujme Optimalizace pro vyhledávače Informační hodnota Přehledná navigace Nepřebujelost Funkčnost Snadno zapamatovatelný název 4/8/20152

3 Významná místa 4/8/20153

4 Magie barev I. 4/8/20154

5 Magie barev II. Červená stop, nebezpečí, chyba Modrá barva pro chlapce studená barva pro techniky techniky Růžová barva pro dívky Zelená relaxace, volno Pozn: bílá v Evropě radost, svatební barva; na východě smutek, vážnost 4/8/20155

6 Magie barev III. 4/8/20156

7 Barevná schémata Monochromatické schéma se kromě černé a bílé skládá z jednoho dalšího odstínu. Nemusí se nutně jednat o jedinou barvu, neboť lze použít několik variant téhož odstínu s různou sytostí, či světlostí. Monochromatické schéma se kromě černé a bílé skládá z jednoho dalšího odstínu. Nemusí se nutně jednat o jedinou barvu, neboť lze použít několik variant téhož odstínu s různou sytostí, či světlostí. 4/8/20157 Analogické barvy jsou ty, které spolu bezprostředně sousedí. Na barevném kruhu si vyberte jednu barvu a doplňte ji jejími sousedy bezprostředně vpravo a vlevo. Obvykle se jedna z barev použije jako dominantní Analogické barvy jsou ty, které spolu bezprostředně sousedí. Na barevném kruhu si vyberte jednu barvu a doplňte ji jejími sousedy bezprostředně vpravo a vlevo. Obvykle se jedna z barev použije jako dominantní Komplementární barvy jsou 2 barvy stojící v kruhu přímo naproti sobě. Při správném použití mohou vytvořit jak rovnováhu, tak zajímavý kontrast. Komplementární barvy jsou 2 barvy stojící v kruhu přímo naproti sobě. Při správném použití mohou vytvořit jak rovnováhu, tak zajímavý kontrast.

8 Bezpečné barvy 4/8/20158

9 Layout čili uspořádání Hlavička Navigace Obsahová část Prostor pro reklamu Zkratky na nové články Ovládací prvky Formuláře a jiné objekty 4/8/20159

10 Učme se na příkladech 4/8/201510

11 Muži x ženy Ženy – vše rychle přístupné 4/8/ Muži – logická strukturovaná navigace Pozn: Rozdíly se stíraní díky vyšší počítačové gramotnosti

12 RSS Really Simple Syndication, Rich Site Summary Verze: 0.90 – pro portál My Netscape »URL, název, popis, XML formát 2.00– Přibylo: datum vydání, obrázky 4/8/201512

13 SEO „Content is a king“ 4/8/201513

14 SEO Úprava struktury, textu a dalších prvků Optimalizace na klíčové slovo či frázi 4/8/ Search engine optimalization

15 SEO – Předpoklady 4/8/201515

16 SEO – Metody ON PAGE FAKTORY –Vše co může obsahovat klíčová slova –Meta, Hx, Strong, A, Big, Title –Záleží i na hustotě v textu (viz Wiki)Wiki OFF PAGE FAKTORY –Pagerank – určuje informativní cenu webu –Stránky si Pagerank předávají –Link exchange, Link trading 4/8/201516

17 SEO – Pagerank PR(A) = (1-d) + d (PR(T1)/C(T1) +…+ PR(Tn)/C(Tn)) kde PR(A) je PageRank stránky A PR(Ti) je PageRank stránek Ti, které odkazují na A C(Ti) je po et odchozích odkazů na stránce Ti d je faktor útlumu (damping factor), který je mezi 0 a 1 – nekliká do nekonečna Pozn: přibližnou hodnotu určuje Toolbar PR 4/8/201517

18 SEO – jak na to? Zvýšit hustotu klíčového slova Klíčové slovo umístit do adresy, titulku, nadpisu a textu (např: Wiki)Wiki Získat zpětné odkaz Předělat na hezká URL Dát na stránku mapu webu Vložit do kořene webu robots.txt META –Description, keywords, DC.*** 4/8/201518

19 hezká URL SEO – Je libo hezká URL? 4/8/ ErrorDocument 404 /index.php?err=or RewriteEngine On RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteRule ([^/]+)/(.*) /index.php?lang=$1&odkaz=$2 /index.php?lang=cz&odkaz=didakticka_cinnost

20 Reklamní systémy Výměnné – obvykle bannery Každý banner je ohodnocen kredity Za zobrazení banneru se přitají/odečítají kredity Málá úspěšnost ~ 4% (CTR) Např: Billborad.cz Kontextové – jen relevantní odkazy Obvykle placená služba Platí se i za kliknutí Objednatel platí za kliknutí Např: adSence, adFox 4/8/201520

21 SEM – Search engine marketing 4/8/ adWords

22 Platíme za kliknutí 4/8/201522

23 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Lukáš Masopust 2007. Úspěšný WEB Přehledná grafika, která zaujme Optimalizace pro vyhledávače Informační hodnota Přehledná navigace Nepřebujelost Funkčnost."

Podobné prezentace


Reklamy Google