Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

1 Informační systém autoservisu Softwarové inženýrství 2003.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "1 Informační systém autoservisu Softwarové inženýrství 2003."— Transkript prezentace:

1 1 Informační systém autoservisu Softwarové inženýrství 2003

2 2 Členové týmu Tomáš Krátký Tomáš Horyl Jakub Holý Jan Polan Leoš Suchomel Martin Ulman vedoucí týmu tester člen týmu

3 3 Obsah 1. Seznámení s autoservisem 2. Cíle systému a zadání projektu 3. Systém: Struktura, uživatelé a toky 4. Vybavení strojové a programové 5. Odhad ceny projektu 6. Ukázka stavového diagramu a GUI 7. Závěr

4 4 Seznámení s autoservisem Zhruba dvacet zaměstnanců Jediná pobočka Několik desítek zakázek denně Části podniku –Dílna –Sklad –Zákaznické oddělení –Vedení

5 5 Cíle systému Podpora komunikace Snadný přístup k informacím Urychlení zpracování zakázek

6 6 Zadání projektu, část 1 Požadavky na systém Efektivní Intuitivní ovládání Snadná údržba

7 7 Zadání projektu, část 2 Informační systém bude evidovat: Zákazníky a zakázky Zaměstnance Materiál na skladě

8 8 Sytém: Pohled dovnitř Zakázka Reklamace Rezervace Zákazník Automobil Chorobopis Součástka Objednávka Zaměstnanec – Ředitel – Mechanik – … AdministrativaPersonalistikaProvoz

9 9 Systém: Pohled na uživatele SYSTÉM Ředitel Mechanik Skladník Účetní Zákaznické oddělení Vedoucí dílny

10 10 Systém: Tok dat - Zákazník - Zakázka - Rezervace - Reklamace - Chorobopis* SYSTÉM Ředitel Mechanik Skladník Účetní Zákaznické oddělení Vedoucí dílny - Zaměstnanec - úplný přístup – Objednávka – Součástka* – Zakázka* * pouze ke čtení Upozornění: – Zakázka – Objednávka – Součástka

11 11 Systém: Tok dat SYSTÉM Ředitel Mechanik Skladník Účetní Zákaznické oddělení Vedoucí dílny - Chorobopis - Zakázka - Součástka* – Výjezd – Mechanik – Rezervace* – Reklamace* – Součástka – Objednávka * pouze ke čtení

12 12 Strojové vybavení (Hardware), 1 Požadavky : cenová dostupnost dostatečný výkon Součásti : Centrální server Klientské stanice Propojení Tiskárny

13 13 Strojové vybavení (Hardware), 2 PoložkaCena* 1  server HP ProLiant ML310T1  ,- 5  klientská stanice Compaq EVO5  ,- 1  síťová tiskárna HP LaserJet (admin.)1  ,- 2  jehličková tiskárna (sklad, dílna)2  5.000,- 1  UPS1  ,- 5  síťová karta5  1.000,- 1  rozvody a instalace lokalní sítě1  ,- 1  zavedení pevné linky1  ,- Celkem= ,- * Ceny jsou pouze orientační

14 14 Programové vybavení (Software) PoložkaCena 1  OS HP-Unix 1  ,- 1  DB Oracle 8 Enterprise 1   OS Windows XP Prof. CZ 5  5.000,- Celkem = ,-

15 15 Odhad ceny projektu, část 1 Metoda COCOMO pro přechodný* mód: KDSI = 40 (odhad) koeficient korekce k = 0,42  Rozsah práce: 186,8 člověkoměsíců  Doba trvání: 11 měsíců  Pracovníků: 7 * Tento typ projektu je pro tým nový

16 16 Odhad ceny projektu, část 2 Cena produktu ,- Cena HW ,- Cena SW ,- Celkem= ,- Závěry z metody COCOMO:

17 17 Ukázka stavového diagramu

18 18 Ukázka uživatelského rozhraní 1/3

19 19 Ukázka uživatelského rozhraní 2/3

20 20 Ukázka uživatelského rozhraní 3/3

21 21 Průběh projektu Dokončeno: Úvodní studie Analýza Manažerská dokumentace Návrh uživatelského rozhraní

22 22 Závěr Projekt proběhl podle plánu s výjimkou 2 – 3 týdenního zpoždění díky váznoucí komunikaci a nejasností ohledně datového modelu. Během uskutečňování projektu jsme nenarazili na žádné zvláštní překážky.

23 23 Konec Děkujeme za Vaši pozornost.


Stáhnout ppt "1 Informační systém autoservisu Softwarové inženýrství 2003."

Podobné prezentace


Reklamy Google