Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

1 JD Advantage. 2 Čeho chceme dosáhnout ? Strategií JD EMA je stát se jednoznačným lídrem na trhu profesionálního čištění a hygieny JD Advantage.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "1 JD Advantage. 2 Čeho chceme dosáhnout ? Strategií JD EMA je stát se jednoznačným lídrem na trhu profesionálního čištění a hygieny JD Advantage."— Transkript prezentace:

1 1 JD Advantage

2 2 Čeho chceme dosáhnout ? Strategií JD EMA je stát se jednoznačným lídrem na trhu profesionálního čištění a hygieny JD Advantage

3 3 Kromě čistoty, chceme být nejlepší i v zjednodušování života našim zákazníkům. JD Advantage

4 4 Není to jen racionalizační proces. Byla to snaha přes harmonizaci vyvinout konkurence schopnou BC nabídku kopírující s naší strategií. JD Advantage

5 5 Nové BC portfolio musí být a je  Jednoduchéna komunikaci na pochopení na interpretaci  Komplexní Poskytovat zákazníkům požadované řešení z hlediska jejich specifických požadavků nebo aplikací. JD Advantage

6 6 Nové BC Portfolio kombinuje Jednoduchost a odbornost Simplicity & Expertise JD Advantage

7 7

8 8 BC - Značení & popis  Hlavní značka :TASKI  Aplikační značky : Jontec Tapi Sprint Sani Good Sense JD Advantage

9 9 BC – Produktové zařazení  Rozdělení nabídky na:Optimální Alternativní Speciality

10 10 BC – Systémový přístup  Omni Systém  Stone Care  Lino Secure  1,2,3 FC Systém JD Advantage

11 11 JD Advantage BC portfolio + Inovace JFlex Jonstone ESD Program Oxivir

12 12 JD Advantage BC portfolio + Inovace Nová 1 l láhev (vylepšený design - manipulace, pevnější, stabilnější) Nová 750 ml láhev (vylepšená stabilita, delší hrdlo na uchycení)

13 13 Nové láhve

14 14 JD Advantage BC portfolio Není to jen harmonizační proces, ale je to opravdu konkurenční re-launch naší BC nabídky

15 15 JD Advantage BC portfolio poskytne našim zákazníkům JEDNODUCHOST & ODBORNOST..a je to jen začátek JD Advantage

16 16 JD Advantage BC Branding Hlavní, zastřešující značka: TASKI Aplikační značky: Jontec Tapi

17 17 JD Advantage BC Branding Hlavní, zastřešující značka: TASKI Aplikační značky: Sprint Sani

18 18 Změny Hlavní značka nebo + Sani+názevSanita Sprint+názevInteriér Jontec+názevPodlahy Tapi+názevKoberce

19 19 Změny Hlavní značka nebo RoomCare (logo) +názevRoomCare Good Sense (logo) +názevAircare a neutralizace pachu

20 20 …od starých k…

21 21 …novým Hlavní značka název Aplikační značka Alfa-numeric Aplikace

22 22 Jednoduché barevné kódování spojené s aplikácí Jak to vypadá na nové etiketě První barva pro podlahy: tmavě zelená První bava pro koberce: světle zelená Prní barva pro interiéry: tmavě modrá První barva pro sanitu: tmavě červená

23 23 Ikony a piktogramy aplikace na rychlé rozpoznání pH-bar vzadu Jak to vypadá na nové etiketě např. pro sanitární zařízení např. použitené s podlahovým automatom

24 24 Re-Launch  Lepší produkty  Jednoduchost & Odbornost  Lepší materiály  Inovace JD Advantage

25 25 JD Advantage


Stáhnout ppt "1 JD Advantage. 2 Čeho chceme dosáhnout ? Strategií JD EMA je stát se jednoznačným lídrem na trhu profesionálního čištění a hygieny JD Advantage."

Podobné prezentace


Reklamy Google