Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Objednejte si nejlepší rok svého života! www.networkdxn.cz.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Objednejte si nejlepší rok svého života! www.networkdxn.cz."— Transkript prezentace:

1 Objednejte si nejlepší rok svého života! www.networkdxn.cz

2 Co udělat, aby můj život byl víc vzrušující? 1.KROK: „MÍT“ 1. 2. 3. 4. 5. 2.KROK: „BÝT“ 1. 2. 3. 4. 5. 3.KROK: „UDĚLAT“ 1. 2. 3. 4. 5. NÁKLADY CELKEM (A) = 1. 2. 3. 4. 5. NÁKLADY CELKEM (C) = 1. 2. 3. 4. 5. NÁKLADY CELKEM (B) = 1. 2. 3. 4. 5. „DOKÁZAT“ 1. 2. 3. 4. 5. CÍLOVÝ MĚSÍČNÍ PŘÍJEM: A + B + C + (1,3 x měsíční náklady) = Mé sny pro následujících 12 měsíců: CMP____________

3 UDĚLAT DNES: 1. 2. 3. 4. UDĚLAT ZÍTRA: 1. 2. 3. 4. UDĚLAT POZÍTŘÍ: 1. 2. 3. 4.

4 Návod: 1. Co byste dělali, kdybyste byli „odsouzeni k úspěchu?“ Představte si, že jste desetkrát chytřejší než všichni ostatní. Uveďte nejvýše pět věcí, o nichž sníte. a)Věci, které chcete „MÍT“ (včetně, ale ne výlučně, materiálních potřeb (dům, auto, oblečení atd.). b)Věci které se naučíte – tj. věci vyjadřující, kým chcete „BÝT“ (skvělý kuchař/ka, hovořit plynně čínsky atd.). c)Věci, které chcete „UDĚLAT“ (podívat se do Thajska, jezdit na pštrosech apod.). Pokud se vám v některé kategorii nebude dařit určit, co vlastně chcete, což se stává většině lidí, zamyslete se co v příslušné kategorii nesnášíte nebo čeho se obáváte – a poznamenejte si to, co je toho pravým opakem. Ve svých úvahách se nijak neomezujte. Smyslem tohoto cvičení je dát prostor tomu, co v sobě potlačujeme. 2. Nic vás nenapadá? Zkuste se zamyslet nad těmito otázkami: a)Co byste dělali den za dnem, kdybyste měli na svém účtu 100 miliónů korun? b)Co by vás ze všeho nejvíce přimělo těšit se na okamžik, kdy se ráno probudíte do nového dne? Co by do vašeho života vneslo nejvíce vzrušení? S odpověďmi nespěchejte a pár minut o nich přemýšlejte. Pokud vás ani tak nic nenapadne poznamenejte si: - Jedno místo, kam byste se chtěli podívat. - Jendu věc, kterou byste chtěli udělat, než umřete. - Jednu věc, kterou byste chtěli dělat každý den. - Jednu věc, kterou byste chtěli dělat každý týden. - Jednu věc, kterou jste vždy chtěli umět.

5 3. Co udělám aby se „BÝT“ stalo skutečností? Převeďte každé „být“ na „dokázat“, abyste mohli adekvátně jednat. Určete si aktivitu typickou pro požadovaný stav, nebo úkol, který umožňuje tohoto stavu dosáhnout. Většina lidí snadněji určí čím by chtěli „být“, příslušný sloupec v našem cvičení je ale pouze dočasným útočištěm pro aktivity spadající do kategorie „ dokázat“. Uvedu dva příklady: Mít skvělou postavu >>> Chodit 3x týdně na 60 minut do posilovny. Být skvělým koučem a lídrem>>> Pomoci pěti lidem na vyšší manažerské pozice. 4. Které čtyři sny by váš život podstatně změnily? V rámci časového horizontu dvanácti měsíců určete a zřetelně označte (např. hvězdičkou) čtyři sny, o nichž se domníváte, že přinesou nejvíce vzrušení do vašeho života anebo jsou nejdůležitější. Vybírejte ze všech sloupců. 5. Určete náklady potřebné na dosažení těchto snů a spočítejte si cílový měsíční příjem (CMP). Pokud jsou tyto čtyři sny finančně zvládnutelné, na kolik by vás měsíčně přišla realizace každého z nich? (nájem, splátky, náklady na život v zahraničí, hypotéka atd.) Namísto o velkých, celkových sumách začněte přemýšlet o příjmech a výdajích z hlediska měsíčního cashflow – o korunách, které přicházejí na váš účet, a o těch, které vydáváte. Nakonec si spočítejte cílový měsíční příjem (CMP), který potřebujete, abyste mohli zrealizovat výsledky vašeho snění v čase. Jak na to? Nejdříve si spočítejte celkové náklady pro každou kategorii. (A,B,C) přičemž počítejte náklady spojené se čtyřmi zvolenými, nejdůležitějšími sny. V některých kolonkách vám může vyjít nula, což je v pořádku. Poté sečtěte vaše pravidelné měsíční výdaje a vynásobte je číslem 1,3 – po sečtení obou výsledků dostanete celkové náklady na realizaci čtyř snů, které jste si označili, zvýšené o 30%. Tato suma představuje bezpečnostní „polštář.“ nebo případné úspory. Toto výsledné číslo byste měli mít neustále na paměti.

6 6. Pro každý ze čtyř snů, které chcete během dvanácti měsíců zrealizovat, stanovte tři kroky – a první z nich učiňte hned teď. Vzdálená budoucnost se stává omluvou proto, abychom nic nedělali a oddalovali jednání na neurčito. Cílem tohoto cvičení proto není vymezit všechny jednotlivé kroky vedoucí k realizaci cíle od začátku do konce, ale přesně určit cíl a prostředky nutné pro jeho dosažení (CMP) a učinit první nezbytné a současně pro úspěch kritické kroky, jež nás přimějí zvednout zadek a začít něco dělat – jinak řečeno dají našemu snažení potřebnou dynamiku a hybný moment. Poté budeme potřebovat volný čas a vytvářet nezbytný CMP (Jak na to, je tématem celé DXN Akademie). Pro každý ze svých snů definujte přesně tři kroky, jež vás přiblíží k jeho uskutečnění. Stanovte si jednoduché, dobře definované aktivity, které realizujete dnes, zítra do 17h a pozítří opět do 17h. Až pro každý ze svých čtyř zvolených cílů určíte tyto kroky, zapište si je – a první z nich realizujte hned teď. Každá aktivita by měla být natolik jednoduchá, abyste jí zvládli během pěti minut. Pokud to nejde, nečekejte a jděte dál. Je-li půlnoc a nemůžete zavolat tomu, s kým potřebujete mluvit, udělejte něco jiného - pošlete mu email a příslušný telefonní hovor zařaďte na první místo seznamu zítřejších úkolů. Jestliže budete potřebovat něco zjistit, kontaktujte osobu, která zná odpověď – neplýtvejte zbytečně časem tím, že budete hledat informace v knihách nebo na internetu. Analýza vás v takovém případě může paralyzovat. Prvním krokem, který doporučuji, je nalézt někoho, kdo už daný proces podstoupil. A zeptat se ho jak máte postupovat. Není na tom nic těžkého. K dalším možnostem, jak vše uvést do pohybu patří schůzka nebo telefonický rozhovor s prodejcem, instruktorem, učitelem… Taková schůzka je závazná a bylo by nepříjemné jí rušit. Využijte pocit viny ve svůj prospěch. Zítra znamená nikdy. První krok učiňte hned – nezáleží na tom jaký bude!


Stáhnout ppt "Objednejte si nejlepší rok svého života! www.networkdxn.cz."

Podobné prezentace


Reklamy Google