Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Analýza vývoje veletrhu Gaudeamus Brno 1994 – 2011 Praha 2008 - 2012.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Analýza vývoje veletrhu Gaudeamus Brno 1994 – 2011 Praha 2008 - 2012."— Transkript prezentace:

1 Analýza vývoje veletrhu Gaudeamus Brno 1994 – 2011 Praha

2 Historie veletrhu I. 1. ročník 1994  Trval 3 dny včetně soboty  29 vystavovatelů v 36 expozicích  Vstupenka stála 10 Kč  Vystavovatelé byli: UK v Praze ZČU v Plzni JČU v Českých Budějovicích UP v Olomouci UJEP v Ústí nad Labem MU v Brně OU v Ostravě VUT v Brně UO v Brně ČZU v Praze VŠCHT v Praze ČVUT v Praze Mendelova univerzita v Brně VFU v Brně Univerzita Hradec Králové

3 Historie veletrhu II. 2. ročník 1995  Začali vystavovat: VŠB-TU Ostrava a Slezská univerzita  1. „zahraniční vystavovatel“ – Univerzita Komenského v Bratislavě 3. ročník 1996  Přesun do pavilonu H – výrazné zvýšení komfortu a úrovně veletrhu  Veletrh začíná být označován „s mezinárodní účastí“ 5. ročník 1998  Začíná významná propagace veletrhu v zahraničí  První zahraniční vystavovatelé z Německa a Irska 6. ročník 1999  Vystavuje 1. soukromá škola – Evropský polytechnický institut

4 Historie veletrhu III. 13. ročník 2006  Zavedení interaktivních rejstříků oborů a poradenského servisu pro studenty 15. ročník 2008  Zaveden doprovodný program „Věda pro Život“  1. ročník veletrhu v Praze 16. ročník 2009  Zavedena soutěž o nejlepší expozici 17. ročník 2010  Zaveden doprovodný program „Pojďme si hrát s technikou“

5 Veletrh Gaudeamus Brno

6 Základní ukazatele veletrhu I. Ukazatel Počet vystavovatelů Z toho zahraniční Počet expozicPlocha v m2 Průměr za celé období Průměr za posledních 5 let

7 Základní ukazatele veletrhu II.

8 Návštěvnost veletrhu I. Ukazatel1. den2. den3. den4. denCelkemPřednášky Průměr za celé období Průměr za posledních 5 let

9 Návštěvnost veletrhu II.

10 Preference studentů I.

11 Preference studentů II.

12 Preference studentů III.

13 Veletrh Gaudeamus Praha

14 Základní ukazatele veletrhu I. RokPočet vystavovatelůZ toho zahraničníPočet expozicPlocha v m Průměr UkazatelPlocha na 1 vystavovatelePlocha na 1 expozici Průměr Praha6,29,4 Průměr Brno10,211,4

15 Základní ukazatele veletrhu II.

16 Návštěvnost veletrhu I.

17 Návštěvnost veletrhu II.

18 Preference studentů I.

19 Preference studentů II.

20 Děkuji Vám za pozornost.


Stáhnout ppt "Analýza vývoje veletrhu Gaudeamus Brno 1994 – 2011 Praha 2008 - 2012."

Podobné prezentace


Reklamy Google