Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010 Česká centrála cestovního ruchu – Czech Tourism Panevropská televizní kampaň Dílčí zpráva září-říjen 2010.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010 Česká centrála cestovního ruchu – Czech Tourism Panevropská televizní kampaň Dílčí zpráva září-říjen 2010."— Transkript prezentace:

1 Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010 Česká centrála cestovního ruchu – Czech Tourism Panevropská televizní kampaň Dílčí zpráva září-říjen 2010

2 Využité TV stanice - CNN, Sky News a Eurosport Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010 Nejvhodnější TV stanice z hlediska zásahu a afinity vůči cílové skupině jsou: ▌ Sky News / CNN z oblasti Business/ Zpravodajství ▌ Stanice Euronews je nejsilnější v Itálii, nicméně ve všech ostatních klíčových zemích vykazuje vyšší zásah Sky News či CNN či jejich vzájemná kombinace ▌ Eurosport z oblasti Volný čas / Cestování

3 Doporučená TV strategie Taktická spotová kampaň kombinovaná s angažujícím obsahem Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010 Denní hlavní zprávy (breaking news), které přitahují loajální a angažované časté cestovatele. Vykazuje vynikající afinitu (index 129) a relativně vysoký týdenní zásah (19%) v naší cílové skupině. Poskytne vynikající zásah během hlavního vysílacího času při vysoce cenově efektivní cenové úrovni Vykazuje nejvyšší zásah ze všechTV stanic. Bude dodávat zprávy a obsah Czech Tourismu v mnohem méně přeplněném prostředí oproti ostaním cestovatelským TV stanicím pomocí inovativního a kvalitativního obsahu. Úzké vazby na vrcholné mezinárodní akce přinesou velkou návštěvnost TV stanice k optimalizaci našeho zásahu (Roland Garros, US Open, La Vuelta atd.) CNN má nejvyšší zásah v rámci Business / Zpravodajských TV stanic. Vykazuje nejvyšší afinitu vůči cílové skupiny z doporučovaných TV stanic. Vedle hlavní stanice CNN zaměřené na publikum v USA existuje mezinárodní zpravodajský program CNN International. Tato stanice je dostupná prostřednictvím kabelového a nekódovaného satelitního vysílání pro téměř miliardu lidí ve 200 zemích.

4 Harmonogram plnění Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

5 Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

6 TV doporučení podzim Sky News detailně Taktická spotová kampaň: Celkem 76x 30sec TV spotů na Sky News International bez UK a Irska a 104x 30sec spotů na Sky News International (celá Evropa) Vysílání: 100% prime time (Evropa) Období: Září / Říjen Sky News je 24-hodinový kontinuální zpravodajský kanál, přinášející každých 15 minut hlavní zprávy včetně businessu, komplexní přehled ze světa sportu a nejnovější aktualizace počasí po celý den. Zpravodajství se nikdy nezastaví. Diváci musí být aktualizováni každý den, ne jen jednou za týden nebo dokonce jednou za měsíc. Má nejvyšší denní zásav Evropě s 6,7% vs CNN (5,6%), BBC (4,7%), Euronews (4%), Bloomberg (2,3%), nebo CNBC (1,6%) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

7 Přehled odvysílaných spotů - Sky News International – září 2010 (53 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

8 Přehled odvysílaných spotů - Sky News International – říjen 2010 (119 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

9 Přehled odvysílaných spotů - Sky News UK – září 2010 (50 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

10 Přehled odvysílaných spotů - Sky News UK – říjen 2010 (50 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

11 Přehled odvysílaných spotů - Sky News Ireland – září 2010 (56 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

12 Přehled odvysílaných spotů - Sky News Ireland – říjen 2010 (55 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

13 Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

14 TV doporučení CNN detailně Taktická spotová kampaň: Celkem 101 x 30 sec TV spotů Vysílání: 53% prime time Období: Září / Říjen Diváci CNN jsou častí cestovatele s několika cestami za rok a nadprůměrným počtem nocí v hotelech 90% má velký zájem o poznávání jiných kultur Kultura a pamětihodnosti jsou jejich oblíbenými aktivitami během dovolené Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

15 Přehled odvysílaných spotů - CNN – září 2010 (54 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

16 Přehled odvysílaných spotů - CNN – říjen 2010 (47 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

17 EUROSPORT Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

18 TV doporučení Eurosport detailně Spotová kampaň... 92x 30 sec TV spotů Vysílání: 50% prime time (Evropa) Období: Září / Říjen...kombinovaná s „na míru“ dělaným obsahem TV stanicí Eurosport. Speciální program Sport Traveller 3x 13’ + 9 x 3 ’ (včetně 6’’ úvodního a závěrečného billboardu) Období: Září Spotová kampaň bude umístěna v adekvátním sportovním prostředí:... Osobnostmi, které procházejí nejoblíbenějšími místy a ukazují nejoriginálnější místa. Euro Traveller... Prezentace země... ‘Euro Traveller’ * Speciální pořad (produkce Eurosport): Eurosport by vytvoří pro Czech Tourism "Euro Traveller", cestovní průvodce po České republice, kde osobnosti (umělci a sportovci) ukážou svoji zemi divákům prostřednictvím svých oblíbených míst (historická místa, události atd.). Například: Petr Čech představující například místa, která má rád v Praze, legendární Dominik Hašek, který nám představí své oblíbené místo v České republice. Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

19 Přehled odvysílaných spotů - Eurosport – září 2010 (46 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

20 Přehled odvysílaných spotů - Eurosport – říjen 2010 (46 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

21 Přehled odvysílaných speciálních pořadů – viněty – září/říjen 2010 Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

22 Zhodnocení efektivnosti reklamní kampaně ■panevropská televizní kampaň byla odvysílána v souladu s plánem kampaně v období září a října 2010 ■na základě uvedených výzkumů sledovanosti televizních stanic CNN a Eurosport považujeme kampaň za dobře cílenou, úspěšnou a efektivní, a to z těchto důvodů: ■kampaní byly zasaženy především cílové skupiny cestovatelů a seniorních manažerů, obecně osob s vyššími příjmy, kteří si cestování mohou více dovolit, což potrvzují oba dostupné výzkumy ■jen na Eurosportu vidělo reklamu Czech Tourism více než 40 mil diváků Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010


Stáhnout ppt "Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010 Česká centrála cestovního ruchu – Czech Tourism Panevropská televizní kampaň Dílčí zpráva září-říjen 2010."

Podobné prezentace


Reklamy Google