Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Technika ve službách technických služeb Oborové řešení O2 Car Control
2
Presentation title Author's name 26 November 2014 Confidential Dnes novinka, zítra nezbytnost Vykazování a prokazování výkonů vozidel technických služeb (jako například svoz odpadu, zametání, kropení, plužení, údržba zeleně) je stále náročnější, požadavky zákazníků stoupají Některá města již požadují implementaci online systémů zajišťujících prokazatelná data o výkonech dodavatele Nabízíme řešení, které je dnes vaší konkurenční výhodou, zítra standardní výbavou vozidel správy a údržby vozovek
3
Presentation title Author's name 26 November 2014 Confidential Dnes novinka, zítra nezbytnost Automatické sledování lze na vybraná vozidla jednoduše zpřístupnit i koncovým zákazníkům – v kteroukoliv dobu odkudkoliv mohou sledovat, jakou práci a kde vaše vozy vykonávají Detailní a hlavně jednoznačně průkazné sledování stavů specializovaných nástaveb vozidel ve vazbě na polohu a čas automatizuje jinak náročnou proceduru tvorby a schválení podkladů k fakturaci Samozřejmostí je zachování všech ostatních výhod tohoto řešení, včetně interní kontroly provozních nákladů vozidel (PHM) a tvorby knihy jízd
4
Presentation title Author's name 26 November 2014 Confidential Technika ve službách technických služeb Jak vám systém pomůže? Máte naprostý přehled o pohybu vozidel Možnost online řízení a plánování výkonů, dispečerské řízení Řízený přístup koncového zákazníka k datům a ke sledování vozidel vykonávajících činnost v jeho prospěch (a za jeho peníze) Automatická evidence stavů i změn stavů sypačů, zametačů, kropících vozidel, pluh, sypačů, …, včetně geografické kontroly Automatické sledování nákladů na provoz vozidla (PHM, servis, oleje, mytí) Zajištění objektivního hodnocení provozu vozidla/výkonu dodavatele – zlepšení vztahů s vašimi zákazníky Výstupy mohou posloužit jako podklad pro fakturaci V kombinaci s měřením spotřeby nafty/sledování stavu nádrže máte kontrolu nad náklady vozidla
5
Presentation title Author's name 26 November 2014 Confidential Typická využití Vozidla s univerzální kropící – zametací / sypací - plužící nástavbou Speciální jednoúčelové údržbové stroje, plošiny, jeřáby Sněžné frézy, rolby, pluhy, sypače Vozidla pro svoz odpadu Cisterny s vývěvou
6
Presentation title Author's name 26 November 2014 Confidential Jak O2 Car Control funguje? Car Car Control Server Vzdálený uživatel 1 Vzdálený uživatel 2 Vzdálený uživatel 3 GPS GPRS Pohyb firemních vozidel nebo mobilních jednotek pěších pracovníků sleduje O2 Car Control přes satelitní technologii GPS. Data o jejich poloze se odesílají na centrální server služby přístupný pro libovolný počet uživatelů.
7
Presentation title Author's name 26 November 2014 Confidential Jak „to“ funguje? Stav nástaveb vozidla je ve většině případů přebírán přímo z řídícího panelu, případně přímo z jednotlivých nástaveb pomocí mechanických čidel Případné sledování odpojení přívěsu Reporty trasy a stavu nástaveb / činnosti vozidla, místa změn činnosti (například od místa X do Y, 15 minut, 2,2 Km, zametá 1, sype 2) Přehledy a souhrny výkonů vozidel včetně využití / činnosti nástaveb, souhrnné hm a časy (lze dále odlišit jednotlivé zákazníky a zakázky) Zobrazení chování vozidla a nástaveb na trase pomocí mapového podkladu
8
Presentation title Author's name 26 November 2014 Confidential Jak „to“ funguje? Případné doplnění o průtokový palivoměr/sledování stavu nádrže Možnost zpřístupnit data a sledování vybraných vozidel koncovému zákazníkovi – velmi detailní nastavení přístupových práv a toho, co může sledovat a co může / nemůže měnit Možnost aplikace mobilních jednotek stejným způsobem na vaše subdodavatele Garanci dostupnosti dat minimálně po dobu 3 let včetně zajištění jejich archivace, zálohování a obnovy
9
Presentation title Author's name 26 November 2014 Confidential Orientační odhad zprovoznění 1. Požadavek zákazníka 2. Příprava zástavby čidel a jednotky pro vozidla (15 pracovních dní) 3. Objednávka služby 4. Dodání jednotek a čidel pro montáž (3 pracovní dny) 5. Realizace zástavby a čidel, aktivace jednotky, zřízení přístupu zákazníka v rámci montáže (15 pracovních dní) 6. Zahájení provozu 7. Školení administrátora (1 pracovní den) 8. Školení uživatelů (1 pracovní den)
10
Presentation title Author's name 26 November 2014 Confidential Rádi vám poskytneme další informace Korporátní zákazníci: Linka pro korporátní zákazníky: 800 111 777 nebo *77 (pouze z mobilu) Veřejná správa: Linka pro zákazníky veřejné správy: 800 222 777 e-mail adresa: statnisprava@o2.com Další podrobnosti se dozvíte na www.o2.cz
11
Presentation title Author's name 26 November 2014 Confidential
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.