Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Iniciativa 2013 Zveme Česko na večeři Zveme Česko na večeři
2
Iniciativa kurzů Alfa Vize kurzů Alfa Evangelizace národa a proměna společnosti Velké poslání - Matouš 28,18-20 Cíl Iniciativy Dát příležitost co největšímu počtu občanů ČR zúčastnit se kurzu Alfa a slyšet dobrou zprávu o Ježíši Kristu
3
Dlouhodobý záměr Česká kancelář kurzů Alfa Povzbuzovat, vést k dlouhodobé evangelizaci Využít potenciálu celé české církve Vážit si jeden druhého, naučit se spolupracovat Budovat povědomí o existenci kurzu Zázemí kurzu (poradenství, web, semináře)
4
Iniciativa kurzů Alfa Strategický plán 2 cílové skupiny – církev, hosté kurzu Zaměření propagační kampaně Oslovit duchovně hledající lidi Národní a místní propagace Jednotný grafický design
5
Komunikační strategie Použitá média I. Bannery zpravy.idnes.cz, tn.cz, doma.cz, krasna.cz Články tn.cz, doma.cz, krasna.cz, novinky.cz Billboardy, City light vitríny cca 25 měst
6
Komunikační strategie Billboardy, City Light Vitríny (CLV) Brno, Bystřice pod Hostýnem, České Budějovice, Choceň, Děčín, Hodonín, Hradec Králové, Jihlava, Jindřichův Hradec, Karlovy Vary, Kroměříž, Kutná Hora, Mladá Boleslav, Olomouc, Ostrava, Pardubice, Písek, Plzeň, Praha, Znojmo, Žďár nad Sázavou
7
Komunikační strategie Použitá média II. Rozhlas, TV Doteky víry, Radiožurnál, Zaostřeno na církve Snídaně s Novou MHD metro Praha tramvaje Brno, Plzeň trolejbusy Pardubice, autobusy Most Facebook, Youtube klip s Alešem Juchelkou
12
iDnes.cz Příklad banneru na web
13
iDnes.cz Příklad banneru na web
14
iDnes.cz Příklad banneru na web
15
iDnes.cz Příklad banneru na web
16
Banner TN.CZ Příklad banneru na web
17
Banner TN.CZ Příklad banneru na web
18
Banner TN.CZ Příklad banneru na web
19
Banner TN.CZ Příklad banneru na web
20
Banner TN.CZ Příklad banneru na web
21
Metro Praha Příklad banneru na web
22
Trolejbusy Pardubice Příklad banneru na web
23
Klip Juchelka Příklad banneru na web
24
Fakta o kurzech Alfa Návštěvnost www.kurzyalfa.czwww.kurzyalfa.cz Během kampaně denně cca 2.000 unik. přístupů Týden před Iniciativou až 3.000 unik. přístupů 41.616 návštěv, 31.351 unikátních
25
Fakta o kurzech Alfa
26
Ovoce Iniciativy I. Podzim 2012 101 kurzů, 5x Alfa pro mládež Podzim 2013 194 kurzů, 9x Alfa pro mládež Počty úč.: do jara 2013 celkem cca 9 tis. lidí jen podzim 2013 přes 2 tis. lidí Víru v Krista dosud našlo cca 1 tis. lidí
27
Fakta o kurzech Alfa Ovoce Iniciativy II. 109 dotazníků leden 2014: Úvodní večeře: 1573 hostů Celý kurz: 1123 hostů (účast 7 a víc) Služebníků: 993 (stoly + tech.) Rozhodnutí pro Krista: 195 Zapojeno do následných aktivit: 517 Přišlo na osobní pozvání: 1337 Přišlo jiným způsobem: 397 (1/3!)
28
Fakta o kurzech Alfa Výdaje: Celonárodní kampaň: cca 900 tis. Kč Grant F-nadace: cca 108 tis. Kč Mzdové náklady: 217 tis. Kč Režie: 50 tis. Kč Celkem 1.275 tis. Kč
29
Fakta o kurzech Alfa
36
Komunikační strategie Cesta do budoucna Iniciativa 2015 personální a odborné zajištění finanční zajištění F-nadace zřízení fondu Zveme Česko na večeři kontakty partneři Alfy odbornost, kontakty, finanční zabezpečení
37
Komunikační strategie Nové logo
38
Rodinné kurzy Rozvoj rodinných kurzů Kurz výchova teenagerů Kurz Finanční správcovství Kurz Jak se vyrovnat s rozvodem a rozchodem
39
A tak, moji milovaní bratří, buďte pevní, nedejte se zviklat, buďte stále horlivější v díle Páně; vždyť víte, že vaše práce není v Pánu marná. 1 Kor. 15,58
40
Děkujeme za Vaše partnerství Dotazy www.alphalive.ch/werbung Evangelizace národa a proměna společnosti
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.