Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PassCheck 3G From Actron AB The Market leader in people counting Per-Olof Andersson, Actron AB Sales Manager Jan Stepanek, ProElsyco sro.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PassCheck 3G From Actron AB The Market leader in people counting Per-Olof Andersson, Actron AB Sales Manager Jan Stepanek, ProElsyco sro."— Transkript prezentace:

1 PassCheck 3G From Actron AB The Market leader in people counting Per-Olof Andersson, Actron AB Sales Manager Jan Stepanek, ProElsyco sro

2 IKEA Global contract as preferred partner since >136 stores in operation/order currently; USA, China, Czech republic, Malaysia, UK, Germany, Spain, Italy, Portugal, Greece, Denmark, Sweden, Norway, Finland, Holland, Belgium, Poland, Russia, Japan, Switzerland

3 The Dubai Mall  1200 shops  m 2  > 450 IR Cameras  70 Control units  > 200 counting points

4 Neinver – Tenant counting example  FACTORY Madrid GETAFE Spain  FACTORY Madrid LAS ROZAS Spain  FACTORY Madrid SAN SEBASTIAN Spain  FACTORY Sevilla AEROPUERTO Spain  FACTORY Oporto VILA DO CONDE Portugal  FACTORY Warszawa URSUS Poland  FACTORY Wrocław Poland

5 Getafe 1 & 2 (South Madrid) Factory Outlet Centres all over Europe SQL database and local reporting Data transferred to the central server in the HQ via Internet Support and service from Actron / Enkoa via Internet Server Database and automated reporting Neinver HQ Local storage of data Each shop in all centres are counted indiviually as well as the total centre. (700 shops) Reports on the web To each shop owner Automated reports back to the stores Internet

6 Sensors

7 WEB Report - input

8 WEB Report - Output

9

10 MaxiVis

11 MaxiGraph Zoom in to part you need to view

12 MaxiNet – (HQ) view – Map sorter

13 MaxiPark car counting & guidance system – fully integrated with people counting System components JYN206 to F7 JYN 206 Guidance large displays Inteligent License plate reading cameras Information kiosks DB Computer system Cell phones for SMS/MMS Prinouts (optional) Car sensors over each parking space and red/green strong LED indications (Blinking) Communication Info signs

14 Thank You !

15 Trendy a novinky ze světa – Technologie inteligentních shopping center DŮVĚŘUJTE SILNÝM!

16 Technologie v shopping centrech  provoz shopping centra  komunikace uvnitř a vně centra

17 Technologický provoz centra  rozvod elektrické energie  ventilace a klimatizace – HVAC  kamerový systém  bezpečnostní systém  protipožární systém  přístupový systém

18 Elektronická komunikace uvnitř i vně centra  datová komunikace •internet •POS •online skladové hospodářství •IP televize a reklamně- informační systémy •systémy počítaní počtu návštěvníku a monitorování jejich pohybu  hlasová komunikace •systém IP telefonie •rozhlasový systém

19 Vnímání IP infrastruktury v projektech inteligentních budov  vylepšení využívání prostoru  informační síť je 4. utilitou  sjednocení systému provozních a komunikačních technologií obchodního centra do jednoho IT prostředí

20 Jediná základní infrastruktura Informační síť je 4. utilita Sjednocení technologií do jednoho celku Propojení systémů automatizace budov, bezpečnosti a informačních technologií Prostor, technologie a služby = produktivita Nové služby Nový obchodní model Koncepce inteligentních budov

21 Datové a hlasové služby Protipožární systém Fyzická ochrana Osvětlení Kontrola přístupu Výtahy 24 / 7 Dohled Energie Klimatizace a vzduchotechnika WAN Dříve Sjednocování systémů technologií budov s IT technologiemi Separátní systémy Dnes Systémy s otevřeným standardem

22 Provoz vs. investice  Již koncepční projekt stavby ze 66% předurčuje budoucí provozní náklady  Investiční náklady v průměru odpovídají provozním nákladům za 12 let  Za 60 let života budovy jsou provozní náklady řádově 5 násobkem investic  Informační technologie a automatizace budov patří k sobe od prvního návrhu stavby

23 Hlavní výhody inteligentních budov Nižší CAPEX ? ANO ! Úspory vznikají použitím jediného kabelového systému. Nižší OPEX ? ANO! Úspory vznikají nižšími náklady na údržbu a centralizovanou správou. Nové zdroje příjmů ? ANO ! Nové služby pro zákazníky – přístup k internetu, telefonní služby, Video a IPT/TV služby, POS služby, cílená reklama, wifi přístup. Budoucí úspory ? ANO ! Nové systémy mohou být jednoduše připojeny do stávající sítě. Lepší funkcionalita ? ANO ! Pružné systémy řízení propojené s interaktivním bezpečnostním systémem a BMS.

24 Reference v zahraničí • Cisco on Cisco • Amsterdam Science Park • Cisco Video Surveillance • Sentre Partners video • New Element • Hillingdon Local Council • Stent Construction • Dutch Construction • Bovis Lend Lease, AU • Gulf Investment Company • UK CCRE in Education • Hospitality Article in Packet • Manchester City FC • Crowne Plaza, Dublin • Marriott, Kuwait • Sheraton, Krakow • Grand Domino, Slovenia • Santa Row, CA

25 Reference v České republice  Shopping Centre Chodov  Business Centre City Tower Pankrác  Hypermarket’s Globus CZ  Clarion Congress Hotel Prague-Vysočany

26 Kdo je Alef Nula, a.s.  Jsme Gold certifikovaný partner společnosti Cisco Systems se specializací v oblasti IP Telephony, Security, Wireless a Routing & Switching  Máme bohaté zkušenosti s implementací a správou u zákazníků a jako jediní držíme aktivní referenci inteligentní budovy v Real Estate v ČR.  Poskytujeme komplexní služby – návrh řešení, řízení projektů, dohled a správa sítí, specializovaná školení, konzultace a audit a v neposlední řadě outsourcing a kompletní dodávky HW

27 Děkujeme za Vaší pozornost a těšíme se na spolupráci DŮVĚŘUJTE SILNÝM!

28 SMS parking cílené oslovení návštěvníků a pohodlná možnost platby Filip Ulík

29 SMS parking Výhody pro klienta Výhody pro provozovatele a nájemce obchodního centra Nástin technického řešení

30 Klient - zaparkuje, je informován, má možnost zaplatit  Vezme si parkovací lístek s pokyny = „Pro 2 hodiny parkování zdarma odešli SMS s kódem na např ,“  Odešle SMS s kódem / číslem parkovacího lístku (v případě, že nepošle, platí parkovné od 1. minuty)  Obdrží jednu (nebo více) propagačních SMS s nabídkami nájemců v obchodním centru  Těsně před ukončením bezplatné doby parkování dostane SMS upozornění  Může zaplatit na další hodinu prostřednictvím SMS  Spokojeně odjíždí bez toho, aby se musel zastavovat u platebního terminálu  Později si může na www stránkách vytisknout daňový doklad/ potvrzení o zaplacení parkovného

31 Příjezd do obchodního centra Obchodní centrum Příjezd č Pro 3 hodiny parkování zdarma odešlete SMS s textem PR na číslo cena SMS podle vašeho tarifu, obdržíte informace o našich službách a budete moci zaplatit další parkování pomocí SMS

32 Potvrzení a další sdělení partnerů Parkovani zdarma 1.5. do 15:20. (plati pro kartu c ) Nezapomente si dat kavu v nasi kavarne ve druhem patre!!! Zastavte se v obchode Dziny-z- Ciny. velky vyprodej kvalitnich kalhot a tricek. Treti patro, naproti McDonalds. Ukazte u McDonalds tuto SMS a dostanete druhe hranolky k menu zdarma!!!, plati jen dnes

33 Zaplacení za parkování Vase doba parkovani zdarma vyprsi v 15:20. Pro zaplaceni dalsi hodiny parkovani odpovezte na tuto sms textem PARK. Cena SMS 30 Kc. Infolinka na c Parkovani prodlouzeno do 16:20. pro vystaveni danoho dokladu bezte na a zadejte telefonni cislo a tento kod xc12dg a šťastnou cestu!

34 Vystavování dokladů  Snadné vystavení daňového dokladu  Webová stránka  Základní funkce: Přehled zakoupených lístků Přehled vystavených daňových dokladů Tisk daňových dokladů Export vystavených daňových dokladů provozovateli  Personalizovaný web (tel. číslo, kód lístků)

35 Provozovatel OC nabízí službu pro návštěvníky i nájemce  Pohodlný způsob platby za parkování 100% pokrytí populace mobilními telefony bez nutnosti mít u sebe mince do automatu  Marketingová služba pro nájemce OC vysoce cílená komunikace nabídek jejich služeb v okamžiku, kdy zákazník v centru zaparkoval nebo stále pobývá možnost cílení nabídek podle času i podle dalších segmentačních kritérií zpětná vazba při využití „slevových kódů“

36 Jednoduchost ovládání

37 Komunikační toky obchodní centrum - parkovací systém agmozákazník 1. SMS s kódem park lístku 2. dotaz na čas vjezdu 3. info o čase vjezdu 4. potvrzení a nabídka od nájemce 6. další nabídka/y 5. kontrola jestli zákazník je stále zaparkován 7. informace o vypršení parkování zdarma, výzva k SMS platbě 8. SMS platba 9. potvrzení o zaplacení

38 Schéma – Mobilní parkovné & marketing Aplikace mobilní parkovné Vystavování dokladů Statistiky, reklamace, zadávání SMS kampaní SMSwww stránka on-line propojení Zabezpečené www stránky Objednávka, potvrzení … Parkovací systém Zákazník Technický partner systému (agmo cz) Obchodní centrum Mobilní operátoři (02, T-M, V) Mobilní operátoři (02, T-M, V)

39 SMS parking řeší Cílené oslovení zákazníků s nabídkou zboží a služeb ve chvíli, kdy je hledají a na místě, kde je dostanou. Pohodlnou a bezhotovostní platbu za parkování v obchodním centru


Stáhnout ppt "PassCheck 3G From Actron AB The Market leader in people counting Per-Olof Andersson, Actron AB Sales Manager Jan Stepanek, ProElsyco sro."

Podobné prezentace


Reklamy Google