Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Měníme návštěvníky v zákazníky

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Měníme návštěvníky v zákazníky"— Transkript prezentace:

1 Měníme návštěvníky v zákazníky

2 Profil společnosti Jsme fullservisová digitální marketingová agentura
Působíme 10 let na trhu, máme za sebou stovky úspěšných kampaní a projektů Zkušený tým 15 zaměstnanců a dalších spolupracovníků v on-line prostředí Soustředíme se na efektivní komunikaci v on-line prostředí, analyzujeme, konzultujeme, optimalizujeme Máme vlastní softwarové produkty, které nám umožňují pružněji reagovat na požadavky klientů: Redakční systém (správa obsahu webových prezentací) Merchandisingový systém (sledování produktů v prodejnách), Systém pro správu dat (velký objem dat, specializované aplikace) Systém pro mailingové kampaně (vzhled, rozesílání, reporting)

3 Struktura společnosti

4 Naši klienti

5 Jak pracujeme

6 Co pro Vás můžeme udělat

7 Vše, co byste měli vědět o svých webech
Audit skupiny stránek Pasportizace provozovaných stránek, aplikací, domén Přehled současných a plánovaných online aktivit Zjištění a porovnání nákladů na jednotlivé projekty Audit bezpečnosti použitých technologií Srovnání kvality dodavatelů z hlediska použitelnosti webů, přístupnosti a nákladů Doporučení na optimalizaci nákladů a provozování služeb

8 Najdeme místo pro efektivní komunikaci
Navrhneme a vytvoříme Internetové stránky Mobilní aplikace Vlastní specializované aplikace FB profilové stránky, LinkedIn, Twitter profily FB aplikace

9 Optimalizujeme, komunikujeme
Optimalizujeme návštěvnost SEO & SEM Tvorba obsahu Zvyšování kvalitní návštěvnosti Konsolidace technologií (správa skupiny webů) Komunikujeme Mailing Sociální sítě Kampaně a soutěže Digitální PR Nakupujeme média Nákup a plánování médií

10 Šetříme náklady na správu
Konsolidace webů, aplikací, technologií Jeden systém pro všechny microsity, mobilní weby, intranet Rychlejší a levnější produkce nových webů Postupný převod klasických a mobilních webů, aplikací do jednoho prostředí Zachování správy obsahu stávajícími agenturami Úspora nákladů na správu současných projektů Poskytnutí licence na jeden z nejlepších redakčních systémů Adobe CQ5 Funkční pokrytí všech moderních komunikačních kanálů (sociální sítě, mobilní aplikace, communities) Implementováno v ČR pro klienty Hartmann-Rico, AVG, Škoda Auto

11 Reference

12 Kampaň Nutridrink Launch produktu Kompletní produkce a kreativa
SEO & SEM kampaň Správa a podpora Redakční systém nutridrink.cz

13 Stránky Deloitte Legal
Korporátní stránky Tvorba stránek pro pobočky Deloitte Legal Central Europe Podpora značky, kontinuální SEO podpora Redakční systém deloittelegal.cz

14 Facebook SonyEricsson
FB komunikace Tvorba profilu značky na sociální síti Digitální PR Tvorba komunikační strategie Redakční plán

15 Analýza a optimalizace návštěvnosti
Web pro léčbu růstovým hormonem Analýza úzké cílové skupiny návštěvníků stránek porucharustu.cz (pro Ferring Léčiva) Analýza potenciálu návštěvnosti Analýza klíčových slov Stanovení konverzních cílů stránek Optimalizace obsahu stránek Plánování a realizace kampaně: SEO, SEM, PR 4x násobné zvýšení kvalitních návštěv

16 Direct mail, newslettery
Mailingové kampaně: Toyota, AVG, ČEZ, Kraft Foods Návrh kampaně Příprava databáze uživatelů (přihlášení, nákup db kontaktů) Kreativa - příprava textů, design Rozesílka Podrobný reporting (počty odeslaných / doručených / otevřených / počet kliků)

17 Interní komunikace British American Tobacco
Intranet Interní komunikace British American Tobacco Zajištění interní on-line komunikace Návrh a realizace Intranetu pro 200 zaměstnanců BAT Interní aplikace: soutěže, kvízy, objednávka jídel Copywriting, mailing Redakční systém, správa

18 Specializované aplikace

19 Redakční systém NGS CMS Sofistikovaná správa webových stránek
Aktivní použití na stovkách projektů Jednoduchá obsluha přímo ze stránek SEO podpora Správa velkého množství dat Základní a rozšířené funkce: Správa struktury, menu Správa obsahu - články, stránky, texty Ankety, hlasování Diskuze Fotogalerie Tvorba a rozesílka newsletterů Intranet - zabezpečená zóna Fulltextové vyhledávání Další funkce – RSS, FB, Twitter, ...

20 SW pro obchodní zástupce
NGS Merchandise Reporting System Sledování a kontrola vystavených produktů v prodejnách Plánování agendy Vašich obchodních zástupců Sběr dat pomocí mobilní aplikace a centrální reporting pro vedení Sledování vlastní vs. konkurenčních výrobků Srovnání cen podle regionů a srovnání s konkurencí Detainí reporting (Price maps, Shelf Share, Segment Quantity, KMP, KPI...) Pro koho je produkt určený: Marketingové oddělení sledování vystaveného zboží + POS materiálů Obchodní oddělení řízení a kontrola obchodních zástupců

21 Správa velkého objemu dat
NGS Data Organizer Aplikace pro správu velkého množství dat On-line nástroj s výhodami ovládání desktopové aplikace Evidence majetku Správa velkého množství kontaktů GPS lokace adres a využití mapových podkladů Rozsáhlé exporty dat Propojení s interním podnikovým SW Webový výstup pro veřejnost Mobilní verze

22 Miniaudit / doporučení k webovým stránkám
Polovinu úvodní stránky zabírá flashová animace, kterou není možné zobrazit na mobilních zařízeních (iPhone, iPad). Podíl těchto zařízení v návštěvách webů každý měsíc stoupá První banner na úvodní stránce ,,Be well,, obsahuje nefunkční link Přečtěte si více Absence verze webových stránek pro mobilní zařízení. Mobilní verze by se měla vzhledem přizpůsobovat použitému typu zařízení (telefon, tablet) a měla by obsahovat pouze nejdůležitější obsah z pohledu společnosti / uživatelů Jedna z cílových skupin návštěvníků stránek jsou potenciální zaměstnanci. Z tohoto důvodu by toto téma mělo být zastoupeno již na úvodní stránce. Pokud uživatel zavře upozornění, že daný odkaz vede na jiný web, tak je i přes tento nesouhlas na daný web odkázán. Odkazy na jiné webové stránky by měly být vedeny do nového okna, aby se tím nezkracovala průměrná doba návštěvy a tyto odkazy neodváděly uživatele Web obsahuje z hlediska viditelnosti ve vyhledávačích (Google, Seznam) nevhodné formy adres, například: (podle adresy vyhledávače nepoznají název článku) (správný formát by měl být strukturovaný Webová prezentace neobsahuje drobečkovou navigaci pro snazší orientaci návštěvníka

23 Příklady funčního vylepšení
Doporučení č. 1 – podbarvením levého menu dojde k jeho lepší viditelnosti pro uživatele Doporučení č. 2 – v pravém sloupci se nachází obsah, který patří doprostřed. Sloučením těchto dvou oblastí by bylo možné využít celou šíři stránky. Doporučení č. 3 – zbytečná duplikace levého menu. Šedé podbarvení by bylo lepší využít ke zvýraznění obsahu

24 Díky za pozornost! Martin Kössl jednatel společnosti
, Next Generation Solution Senovážné nám. 10, Praha 1


Stáhnout ppt "Měníme návštěvníky v zákazníky"

Podobné prezentace


Reklamy Google