Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Včera, dnes a zítra VYTVÁŘENÍ ELEMENTÁRNÍHO POVĚDOMÍ O ŠIRŠÍM PŘÍRODNÍM, KULTURNÍM PROSTŘEDÍ, O JEHO ROZMANITOSTI, VÝVOJI, NEUSTÁLÝCH PROMĚNÁCH.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Včera, dnes a zítra VYTVÁŘENÍ ELEMENTÁRNÍHO POVĚDOMÍ O ŠIRŠÍM PŘÍRODNÍM, KULTURNÍM PROSTŘEDÍ, O JEHO ROZMANITOSTI, VÝVOJI, NEUSTÁLÝCH PROMĚNÁCH."— Transkript prezentace:

1 Včera, dnes a zítra VYTVÁŘENÍ ELEMENTÁRNÍHO POVĚDOMÍ O ŠIRŠÍM PŘÍRODNÍM, KULTURNÍM PROSTŘEDÍ, O JEHO ROZMANITOSTI, VÝVOJI, NEUSTÁLÝCH PROMĚNÁCH

2

3

4

5

6 Použité odkazy Vlastní obrázky a fotky

7 Metodický pokyn Integrovaný blok: Vnímání času, vývoj Popis Děti vytvářejí z uvedených obrázků a fotografií chronologický děj. Očekávání a cíle Uvědomění si a trénink časové posloupnosti. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/48.0075 JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.7

8 Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.czwww.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/48.0075 JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.8

9 Práce s interaktivním výukovým materiálem Úkolem dětí je seřadit obrázky dle vývoje. Obrázek se prostřednictvím kliknutí zařadí do správného rámečku dle časové posloupnosti. Snímek č. 2: Na snímku máme tři obrázky, které zachycují vývoj kuřete. Správné seřazení: vejce, kuře ve vejci a kuře. Snímek č. 3: Na snímku máme tři obrázky, které zachycují vývoj jablka. Správné seřazení: pupen, květ, plod jablka. Snímek č. 4: Na snímku máme tři obrázky, které zachycují vývoj dítěte. Správné seřazení: těhotenství, miminko, dívka. Snímek č. 5: Na snímku máme čtyři obrázky, které zachycují vývoj motýla. Správné seřazení: vajíčko, larva, kukla, motýl. Materiál je vytvořen pro dotyková zařízení. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/48.0075 JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.9

10 Prvky polytechnické výchovy Uvědomění si a trénink časové posloupnosti Rozumět běžným okolnostem a dějům Vědět, že se kolem nás stále něco děje, vyvíjí a proměňuje se Schopnost záměrné pozornosti a soustředění Učit se zacházet s digitální technikou Schopnost vyprávět, tvorba vět Pojmenovat obrázky zleva doprava PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/48.0075 JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.10

11 PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/48.0075 JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.11 Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Cíle polytechnické výchovy


Stáhnout ppt "Včera, dnes a zítra VYTVÁŘENÍ ELEMENTÁRNÍHO POVĚDOMÍ O ŠIRŠÍM PŘÍRODNÍM, KULTURNÍM PROSTŘEDÍ, O JEHO ROZMANITOSTI, VÝVOJI, NEUSTÁLÝCH PROMĚNÁCH."

Podobné prezentace


Reklamy Google