Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2364 NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_15_M9_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Rovnice s neznámou ve jmenovateli Základní škola.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2364 NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_15_M9_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Rovnice s neznámou ve jmenovateli Základní škola."— Transkript prezentace:

1 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_15_M9_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Rovnice s neznámou ve jmenovateli Základní škola Libina, příspěvková organizace, Libina 548,788 05,IČ: Název projektu: Škola hrou Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem republiky Vzdělávací oblast Matematika a její aplikace OBSAH: Slovní úlohy

2 ANOTACE Hodina ukazuje řešení slovních úloh o společné práci. Pro jejich řešení lze využít rovnice s neznámou ve jmenovateli. V první části jsou řešené příklady a v další jsou příklady na samostatné procvičení. Inovativnost je v tom, že se zde vyskytuje řada moderních interaktivních prvků. Máme zde názorné grafické animace, obrázky, komentáře k řešení a hypertextové odkazy. Žáci lépe pochopí probíranou látku a hodina je pro ně zajímavější. Každý řešený příklad je pomocí animací rozdělen na dílčí kroky, takže vyučující se nezdržuje psaním na tabuli, ale pomocí ovladače postupně odkrývá řešení příkladu a má tak možnost žáky nechat samostatně tvořit a věnovat se těm žákům, kteří potřebují individuální pomoc. Na konci hodiny je stránka, kde jsou odkazy na internetové stránky, které prověří matematické dovednosti formou her nebo různých testů. Vyučující má možnost vybrat si z uvedených odkazů stránku, na které otestuje vědomosti žáků. Hodina je tvořena tak, aby se mohla být odučena v multimediální učebně nebo v počítačové učebně, které mají připojení k internetu.

3 Řešení: Za 1 hodinu společně vymalují Za 1 hodinu malíř vymaluje Za 1 hodinu učeň vymaluje bytu Musí platit:

4 Učeň by sám vymaloval byt za 60 hodin.Odpověď: Zkouška:

5 Řešení: Za 1 hodinu společně zorají Za 1 hodinu první traktorista zorá Za 1 hodinu druhý traktorista zorá pole Musí platit:

6 Společně zorají pole za 6 hodin.Odpověď: Zkouška:

7 Řešení: Za 1 den 5 dlaždičů Za 1 den 1 dlaždič chodníku Za 3 dny 5 dlaždičů Za x dnů 3 dlaždiči chodníku

8 Tři dlaždiči budou pokračovat 10 dní, takže celkem bude práce trvat 13 dní. Odpověď: Zkouška:

9

10

11

12 ZŠ Dobřichovice – pracovní listy Matematika pro každého Matematické hry Moje škola – matematika B Moje škola – matematika A Matematika pro základní školy Fyzikální, matematické a chemické tabulky Hypertextové odkazy

13  MOLNÁR, Josef; LEPÍK, Libor; LIŠKOVÁ, Hana a kol. Matematika 9. Olomouc: Prodos, 2001, ISBN  MULLEROVÁ, Jana; BRANT, Jiří; HORÁČEK, Rudolf a kol. Matematika pro 9. ročník Algebra. Praha: Kvarta, 2000, ISBN  DYTRYCH, Martin; DOBIASOVÁ, Irena; LIVŇANSKÁ, Libuše. Sbírka úloh z matematiky –početní úlohy. Pohořelice: Fortuna, 2001, ISBN  Galerie klipart MS Office 2010 Použité zdroje:


Stáhnout ppt "ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2364 NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_15_M9_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Rovnice s neznámou ve jmenovateli Základní škola."

Podobné prezentace


Reklamy Google