Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Český Svaz Pivovarů a Sladoven “Řídím, piju nealko pivo” ODMĚŇUJEME ZODPOVĚDNÉ ŘIDIČE VE SPOLUPRÁCI S POLICIÍ ČR VYHODNOCENÍ TERÉNNÍCH AKTIVIT V ROCE 2012.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Český Svaz Pivovarů a Sladoven “Řídím, piju nealko pivo” ODMĚŇUJEME ZODPOVĚDNÉ ŘIDIČE VE SPOLUPRÁCI S POLICIÍ ČR VYHODNOCENÍ TERÉNNÍCH AKTIVIT V ROCE 2012."— Transkript prezentace:

1 Český Svaz Pivovarů a Sladoven “Řídím, piju nealko pivo” ODMĚŇUJEME ZODPOVĚDNÉ ŘIDIČE VE SPOLUPRÁCI S POLICIÍ ČR VYHODNOCENÍ TERÉNNÍCH AKTIVIT V ROCE 2012 Ing. Martina Ferencová předsedkyně komise Společenské zodpovědnosti pivovarů Kulatý stůl ČSPS a Policie ČR s médii dne

2 CÍLE PROJEKTU A PARTNEŘI PROJEKTU Český Svaz Pivovarů a Sladoven (ČSPS) se stejně jako v minulém roce rozhodl, v rámci samoregulačních aktivit, zaměřit v roce 2012 na prevenci alkoholu za volantem. K tomu opět zvolil projekt “Řídím, piju nealko pivo” vzhledem k jeho úspěchu a výborné spolupráce s Policií ČR v minulém roce. Cíle projektu: –minimalizace alkoholu za volantem, který je příčinou vážných dopravních nehod, –zvýšit povědomí řidičů o nealko pivu jako bezpečné alternativě z hlediska dodržování zákona a bezpečnosti při řízení. Partnery projektu jsou jednotlivé členské pivovary a Policie ČR.

3 NOVINKY PRO LETOŠNÍ ROK Dosažení vyšší účast pivovarů při terénních aktivitách, tedy dopravně – bezpečnostních akcí české policie Vytvoření a používání nového typu alkoholtestru. Rozšíření projektu v roce 2012 –Komunikace přes internetové stránky kampaň byla podpořena online komunikací na stránkách projektu “Řídím, piju nealko pivo”. –Tvorba videa z akcí, které bude dále komunikovat aktivity i po jejich skončení –Festivaly a pivovarské slavnosti – úplně nová část projektu

4 –Akce probíhala ve spolupráci s Policií ČR v průběhu prázdninových měsíců (červenec - srpen). –Byla organizována centrálně dodavatelskou agenturou Garp, která komunikovala s jednotlivými krajskými ředitelstvími Policií ČR a sestavovala plán jednotlivých aktivit. –Pivovary, které mají v sortimentu nealko pivo se aktivně přihlásili do kampaně a poskytly své produkty. –Přihlášené pivovary ve vybraném regionu zajistily promotérům vzorky svého nealko piva. –Promotéři vystupovali pod značkou ČSPS a projektu Řídím, piju nealko pivo. –Agentura Garp po ukončení akce zpracovala její celkové vyhodnocení, které následně zaslala ČSPS, který celý projekt financoval. Jednorázový alkoholtester PRŮBĚH TERÉNNÍCH AKCÍ

5 Jednorázový alkoholtester Reflexní vesta KOMUNIKACE NA TERÉNNÍ AKCI - PROMOMATERIÁL Celý obal testeru Nealkoholická piva zúčastněných pivovarů Jednorázový alkoholtester

6 1.Promotér si vyzvedl z pivovaru nealko pivo. 2.Podle plánu dopravně preventivních akcí Policie ČR se promotér dostavil v určený čas na určené místo hlídky. 3.Na stanovišti se promotér řídil instrukcemi policistů provádějících silniční kontrolu. 4.Na místě policejní kontroly mohl být jenom 1 promotér vybavený modrou reflexní vestou, nealko pivem a dárkem pro kontrolované řidiče - jednorázovým alkotestrem. 5.Promotér odměnil jenom ty řidiče, kteří prošli dechovou zkouškou. 6.Promotér nesměl rozdávat reklamní předměty pivovaru. SCÉNÁŘ DNE

7 VYHODNOCENÍ TERÉNNÍ AKCE S POLICIÍ ČR

8 PŘEHLED PŘIHLÁŠENÝCH PIVOVARŮ Kraje PrazdrojStaropramenHeinekenPMS PřerovBernardHavlíčkův BrodRegentVyškovNymburkSvijany PrahaX StředočeskýXXX PlzeňskýX KarlovarskýX ÚsteckýX LibereckýX KrálovéhradeckýX PardubickýX VysočinaXX JihočeskýX JihomoravskýXX ZlínskýX OlomouckýX Moravskoslezský XX PLÁN ZASTOUPENÍ PIVOVARŮ V JEDNOTLIVÝCH KRAJÍCH

9 STŘEDOČESKÝ KRAJ (25) PRAHA (9) LIBERECKÝ KRAJ (7) KRÁLOVEHRADECKÝ KRAJ (9) PARDUBICKÝ KRAJ (7) VYSOČINA (18) JIHOČESKÝ KRAJ (7) JIHOMORAVSKÝ KRAJ (13 ) OLOMOUCKÝ KRAJ (12 ) ZLÍNSKÝ KRAJ (10) MORAVSKOSLEZKÝ KRAJ (8) PLZEŇSKÝ KRAJ (7 ) KARLOVARSKÝ KRAJ (6) ÚSTECKÝ KRAJ (9) PŘEHLED SILNIČNÍCH HLÍDEK POLICIE ČR Celá ČR 146 promo dnů

10 POČET OSLOVENÝCH ŘIDIČŮ 5644 POČET ROZDANÉHO NEALKO PIVA 5344 POČET ROZDANÝCH ALKOTESTERŮ 5081 POČET OSLOVENÝCH ŘIDIČŮ 5644 POČET ROZDANÉHO NEALKO PIVA 5344 POČET ROZDANÝCH ALKOTESTERŮ 5081 STATISTIKA 2012 –Terénní akce trvala v termínu od do –Celkem působila ve 14 krajích celé ČR: –nejvíc dopravně - preventivních akcí bylo uskutečněno v Středočeském kraji a na Vysočině –nejméně dopravně - preventivních akcí bylo uskutečněno v Karlovarském kraji. –Do akce bylo zapojeno celkem 10 členských pivovarů vyrábějících nealko pivo - o 2 pivovary více, než minulý rok. –Letos se podařilo za 146 promodní oslovit o tisíc řidičů více než vloni. Je to dáno hlavně rozložením akcí na ranní a odpolední dopravní špičky.

11 POROVNÁNÍ ROKU 2011 S ROKEM 2012 V POČTU OSLOVENÝCH navýšení o POČET OSLOVENÝCH ROZDANÝCH NEALKOPIV POČET ROZDANÝCH ALKOTESTERŮ Celkem oslovených řidičů za rok 2011 a

12 REAKCE NĚKTERÝCH ŘIDIČŮ V PRŮBĚHU KONTROLY Kolik nealko-piv můžu vypít, abych nenadýchal? Uděláme kolečko a zastavíte nás znova! Proč takhle neprobíhá každá kontrola? Vyhledával bych je. To je poprvé co neodevzdávám peníze, ale naopak něco dostávám.

13 Řídím, piju nealko pivo v roce FOTOGALERIE 2012

14 Řídím, piju nealko pivo v roce FOTOGALERIE 2012

15 SHRNUTÍ ROKU 2012 Reakce řidičů na akci byla celkově pozitivní; řidiči hlavně ocenili, že policie nefunguje pouze jako represivní složka. Spolupráce s Polici ČR byla na profesionální úrovni a byla snaha zajistit akci co nejvíce oslovených řidičů. Oproti minulému roku se osvědčilo, že v některých případech vyrážel promotér na místo hlídky spolu s Policisty ze stanice. Jednotlivé členské pivovary představily své značky nealko piva, což posílilo povědomí o značkách v daném segmentu piva. Osvědčila se komunikace projektu přímo na obalu alkotesteru. Provázání projektu s webovou stránkou bylo dobrou myšlenkou, zájemci mohou získat podrobnější informace, ale je co zlepšit. Bylo natočeno dokumentačního promovideo, což umožní komunikovat aktivity i po skončení celého projektu.

16 DĚKUJI ZA POZORNOST!


Stáhnout ppt "Český Svaz Pivovarů a Sladoven “Řídím, piju nealko pivo” ODMĚŇUJEME ZODPOVĚDNÉ ŘIDIČE VE SPOLUPRÁCI S POLICIÍ ČR VYHODNOCENÍ TERÉNNÍCH AKTIVIT V ROCE 2012."

Podobné prezentace


Reklamy Google