Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu"— Transkript prezentace:

1 Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

2 Cílová skupina Skupina obyvatel, pro kterou je pořad zajímavý. Charakteristická pro každý pořad. Kdy je cílová skupina u televize? Dělení pořadů:  pro široké skupiny diváků (zábava)  pro menší skupiny diváků (přímý přenos boxu)

3 Programové schéma vysílání Co a kdy bude televize vysílat. Plánuje se několik týdnů dopředu. Podklad pro zpracování:  výsledky z měření sledovanosti (tzn. na co a kdy se která cílová skupina dívala)  zahraniční zkušenosti (nový typ pořadu)  aktivity konkurence  aktuální významné události (volby)

4 Programové schéma vysílání Hrubá struktura schématu je dána pro delší období. Některé pořady jsou ve schématu dlouhodobě zakotveny (zpravodajství). Některé pořady se mění častěji (roční doba).

5 Reklamní bloky O reklamu se starají dva subjekty:  reklamní agentura návrh reklamy natočení reklamy  mediální agentura plán reklamní kampaně (kdy, kde…) nákup reklamního prostoru (optimální cena) vyhodnocení úspěšnosti v ČR je asi 10 mediálních agentur

6 Programové schéma - ukázky Česká televize – Barrandov TV – TV v Německu – Český rozhlas 1 Radiožurnál – Rádio R – Masarykova univerzita –

7 Konec Zdroj: MIČIENKA, M., JIRÁK, J. Základy mediální výchovy. 1. vyd. Praha: Portál, 2007, str. 215.


Stáhnout ppt "Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu"

Podobné prezentace


Reklamy Google