Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jedeme pro Světlušku Projekt Radiožurnálu a NF Českého rozhlasu 23.9. 2015 Ondřej Suchan, Přemysl Filip.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jedeme pro Světlušku Projekt Radiožurnálu a NF Českého rozhlasu 23.9. 2015 Ondřej Suchan, Přemysl Filip."— Transkript prezentace:

1 Jedeme pro Světlušku Projekt Radiožurnálu a NF Českého rozhlasu Ondřej Suchan, Přemysl Filip

2 Popis projektu

3 Okružní roadshow nevidomých cyklistů a jejich doprovodu po České republice. Termín: 1. července srpna 2015 Počet etap: 10 krajů ČR Délka etap:cca km denně Trasa: známé cyklistické trasy zajímavá místa významné letní akce Zapojení veřejnosti: každou Středa a Sobota výzva k účasti v pelotonu

4 Cíle

5 Cíl projektu - Propagace značky NF Českého rozhlasu Světluška - Propagace cyklistiky - Zajímavé obsahy do vysílání (putování po Česku) - Výběr prostředků na podporu sportovních aktivit pro nevidomé

6 Pokrytí ve vysílání

7 Redaktoři CZP monitorují akci Červenec: František Kuna, Sportovní redakce Srpen: Lubomír Smatana, Domácí redakce Denní výstupy: -jeden stočený materiál ve dvou stopážích ve verzi i pro regiony (1:30 a 2:30) - odpolední živé vstupy + podpora celoplošných a regionálních stanic

8 Harmonogram aktivit / týden

9 Pondělí:přejezd Úterý:VIP osobnost - sport Středa:peloton (moderátor regionální stanice) Čtvrtek:VIP osobnost - kultura Pátek:trasa k vybrané kulturní památce regionu Sobota:peloton (moderátor celoplošné stanice) Neděle:trasa na přání posluchačů

10 Vizuál a grafika projektu

11 Oboustranný klíčový vizuál s Braillovým písmem

12 Vizuál a grafika projektu – samolepka a plakát

13 Komunikace

14 Komunikační kanály -Český rozhlas Radiožurnál a regionální stanice -Plakáty -Samolepky -Reklamní placky s logem projektu -Web: -Aplikace „Jedeme pro Světlušku“ - sdílení fotografií z cest -Sociální sítě Facebook, Twitter  svetluskajede, Instagram  svetluskajede -PR – regionální TV, tisk (deníky, týdeníky), online -Lokální propagace jednotlivých měst a obcí -Informační centra regionů

15 Mediální plnění: Partneři -Prezentace značky v rozhlasovém spotu projektu -Prezentace v terénu formou reklamních bannerů -Viditelné uvedení loga na hlavním doprovodném vozidle -Logo v prezentačních materiálech projektu -Logo na webu projektu

16 Výsledky projektu

17 Peloton v průběhu měsíců července a srpna: Ujel 1130 km na tandemovém trojkole Navštívil celkem 43 měst v 10 krajích ČR Propojil se 4x s Kavárnou POTMĚ – Jihlava, Ostrava, Písek, Plzeň Projekt přišli vždy osobně podpořit zástupci měst -Celkem odvysíláno 400 reportáží a spotů -PR hodnota mediálního pokrytí 1,250 mil Kč -Celkem prodáno: cca 2500 ks reklamních předmětů Světluška -Přímo vybráno cca Kč, nevidomým rozdělujeme formou grantového řízení zaměřeným na sport Kč

18 VIP osobnosti

19 Peloton osobně podpořilo 9 VIP osobností z oblasti sportu: Jiří Daler (OH cyklistika 1964) Roman Pavlík (atletika) Josef Zimovčák (MS na vysokém kole) Květa Jeriová - Pecková (OH 1980/1984 běh na lyžích) 4.8. Martin Koukal (běh na lyžích) Jan Luňáček (kanoista) Jiří Hrdina (trojnásobný vítěz Stanley Cupu) Jiří Bouška (mistr světa v cyklistice 2014, profesionální handicapovaný cyklista) Vladimír Bartůněk (atlet, mílař)

20 VIP osobnosti Peloton osobně podpořily 5 VIP osobností z oblasti kultury: 9.7. Marek Němec (herec) Ondřej Ládek alias Xindl X (hudebník) 6.8. Vanda Hybnerová (herečka) Marek Vašut (herec) Jindra Polák, skupina Jelen (hudebník)

21 Hodnocení

22 František Kuna, reportér Českého rozhlasu „Byl to měsíc plný velmi netradičních zážitků. Samotné trojkolo v něm sice hrálo důležitou roli, ale daleko víc si budu pamatovat to soužití s nevidomými, které obdivuji nejen za jejich přístup k životu, ale třeba i pro jejich doslova černý humor. Při jízdě na trojkole jsem zkusil zavřít oči a vydržel to asi deset sekund, zvědavost mi nedala. Uvědomil jsem si, že vidět není samozřejmost. I proto doporučuji navštívit Kavárnu POTMĚ.“

23 Hodnocení Přemysl Filip, ředitel Nadačního fondu Českého rozhlasu Světluška „Mělo se jednat o prázdninový, pohodový projekt, což se za nás jednoznačně naplnilo. Teprve ve druhé řadě šlo o fundraising, který byl spíše vedlejším produktem, ale i tak dosáhl objemu, že jsme mohli vyhlásit výběrové řízení pro nevidomé na sportovní granty. Projekt pro nás byl cenný tím, že seznámil formou zajímavou reportáží veřejnost se světem nevidomých. Věřím také, že pravidelné reportáže před sbírkovými dny zvýšily povědomí veřejnosti o sbírce Světluška, pro koho je určena a jak pomáhá.“

24 Hodnocení Aleš Moravec, nevidomý cyklista a aktivní účastník „Projekt se mi velmi líbil, protože šlo o sport, a to je moje velká záliba. Navíc jsem se seznámil s řadou nových a zajímavých lidí a zažil řadu věcí, které bych asi jinak nezažil. Rozhovory s osobnostmi na kole, např. s hokejistou Jirkou Hrdinou nebo zpěvákem skupiny Jelen Jindrou Polákem nebo zážitek v akrobatickém letadle, pro mě byly třešničkami celkově povedené akce, kterou bych si moc rád někdy do budoucna zopakoval.“

25 Hodnocení Filip Čáp, Esatrade s.r.o. (zastoupení ISOSTAR) „Jednalo se o prázdninový sportovně - charitativní projekt, což přesně zapadá do naší dlouhodobé strategie a to podporovat nejen profesionální sport, ale i takový druh sportu, který mohou dělat lidé s jakýmkoliv tělesným či psychickým omezením. Tímto bych rád poděkoval celému organizačnímu týmu za skvělou práci a popřál, aby se eventuálně v dalším ročníku, ve který věříme, podařilo vybrat více prostředků na dobročinné aktivity a podařilo se tak ještě lépe provázat fundraising se sportem.“

26 Apendix: Fotogalerie

27 Peloton v Karviné

28 Peloton v Jihlavě

29 Pálava

30 VIP osobnost Josef Zimovčák

31 VIP osobnost Jindra Polák (ze skupiny Jelen)

32 VIP osobnost Ondřej Ládek alias Xindl X

33 VIP osobnost Jiří Hrdina (a nevidomý Aleš Moravec)

34 Děkujeme za pozornost


Stáhnout ppt "Jedeme pro Světlušku Projekt Radiožurnálu a NF Českého rozhlasu 23.9. 2015 Ondřej Suchan, Přemysl Filip."

Podobné prezentace


Reklamy Google