Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0969 Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0969 Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor."— Transkript prezentace:

1 Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0969 Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor Mgr. Ester Pitrunová, DiS. Tematický okruh In der Stadt Ročník 1. ročník čtyřletého gymnázia, úroveň A1/A2 Datum tvorby 21. 11. 2012 AnotacePráce s textem – Orientierung - am Flughafen Metodický pokynPrezentace slouží jako průvodce hodinou německého jazyka, která je vedena vyučujícím. Lze ji také částečně využít k samostudiu. Možnosti využití: promítání, práce jednotlivců u PC s uvedenými internetovými odkazy, vytištění pracovního listu. Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL

2 Text 1 - Übersichtsplan Terminal 1 und 2 Damit man sich überall gut zurechtfindet: In Terminal 1 befinden sich die Flugsteige A, B, C und Z sowie ein Übergang zu den Fern- und Regionalbahnhöfen und dem Busbahnhof. In Terminal 2 fliegen Sie ab Flugsteig D oder E. Beide Terminals liegen nur wenige Minuten per ShuttlebusShuttlebus oder SkyLine voneinander entfernt.SkyLine Fragen zum Text: 1. Was findet man in Terminal 1? 2. Wie kommst du zu Fern- und Regionalbahnhöfen und dem Busbahnhof? 3. Von welchen Flugsteigen kann man in Terminal 2 abfliegen? 4. Mit welchen Verkehrsmitteln kannst du von Terminal 1 zu Terminal 2 fahren? http://www.frankfurt-airport.de/content/frankfurt_airport/de/anreise/lageplaene0.html

3

4 Text 2 - An- und Abfahrtsplan Unmittelbar am Frankfurter Kreuz gelegen ist der Flughafen Frankfurt besonders autofahrerfreundlich: Über die Autobahnen A 3 und A 5 erreichen Sie den Airport einfach und direkt. Fragen zum Text: 1. Wie fährt man konkret zum Flughafen Frankfurt? 2. Was verstehst du unter dem Wort „autofahrerfreundlich“ – wie kann man also zum Flughafen Frankfurt kommen? http://www.frankfurt-airport.de/content/frankfurt_airport/de/anreise/lageplaene0.html

5 http://www.frankfurt-airport.de/content/frankfurt_airport/de/anreise/lageplaene0/an- _abfahrt.html 2. Mündliche Übung: 1. Du fährst mit dem Auto aus Kassel. Vor der Flughafenshalle wartet deine Cousine auf dich. Du sollst sie abholen. Wie kommst du zur Flughafenshalle? 2. Du parkst in der Tiefgarage im Parkhaus P1. Du möchtest nach Kelterbach fahren. Wie kommst du dahin?

6 Text 3 – Parkplan Mit rund 14.000 Parkplätzen am Frankfurter Flughafen stehen jederzeit ausreichend Parkmöglichkeiten in unseren Terminalparkhäusern sowie auf unserem Holiday Parkplatz zur Verfügung. Fragen zum Text: 1. Wie viel Parkplätze kann man am Frankfurter Flughafen nutzen? 2. Was verstehst du unter „es steht zur Verfügung“ und wie arbeitet man mit dieser Fügung in dem Satz? http://www.frankfurt-airport.de/content/frankfurt_airport/de/anreise/lageplaene0.html

7  der Flugsteig der Flugsteig  der Übergang zu der Übergang zu  erreichen erreichen  einfach einfach  direkt direkt  ausreichend ausreichend  voneinander entfernt voneinander entfernt  zur Verfügung stehen zur Verfügung stehen

8 Metodický pokyn Práce s texty: 1.Každý text přečtou jednotliví žáci nahlas. Pak si ho ještě jednou přečtou pro sebe potichu. 2.Žáci zodpoví dotazy pod články. Pokud jim v porozumění brání nějaké slovo – učitel jej německy vysvětlí – např. na nějaké situaci nebo použije synonymický tvar. 3. Pomocí hypertextového odkazu se žáci pokusí německy vysvětlit slova „Shuttlebus“ a „SkylLine“. (Text 1) 3. Pokud by vyšel čas, můžou se žáci pokusit vyjádřit každou větu jinak. Práce s konverzačními cvičeními: 1.Učitel nechá žáky prohlédnout si jednotlivé plány letiště, aby se nejprve dobře zorientovali. 2.Žáci odpovídají na otázky pod textem – tedy v 1. os. j. č. – je možné také odpovědět písemně do sešitů. Práce se slovní zásobou: 1. Žáci si opíší novou slovní zásobu, a tím si ji také zopakují. 2. Díky hypertextovým odkazům na slovní zásobu si mohou žáci zaznamenat její další možné využití. Cíl hodiny – především komunikace s přesahem na praktický, každodenní život a situace.

9  http://www.frankfurt- airport.de/content/frankfurt_airport/de/anreise/lageplaene0.html, http://www.frankfurt- airport.de/content/frankfurt_airport/de/anreise/lageplaene0.html 21. 11. 2012  http://www.frankfurt- airport.de/content/frankfurt_airport/de/anreise/lageplaene0/terminal_1_t erminal2.html, 21. 11. 2012 http://www.frankfurt- airport.de/content/frankfurt_airport/de/anreise/lageplaene0/terminal_1_t erminal2.html  http://www.frankfurt- airport.de/content/frankfurt_airport/de/anreise/lageplaene0/an- _abfahrt.html, http://www.frankfurt- airport.de/content/frankfurt_airport/de/anreise/lageplaene0/an- _abfahrt.html 21. 11. 2012


Stáhnout ppt "Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0969 Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor."

Podobné prezentace


Reklamy Google