Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Kreativní centrum Brno

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Kreativní centrum Brno"— Transkript prezentace:

1 Kreativní centrum Brno
Zkušenosti z přípravy projektu Mgr. Tereza Chrástová Kancelář strategie města Kancelář primátora, Magistrát města Brna

2 Historie Inkubátor/vědecko-technický park pro kreativní průmysl

3 Pracovní setkání

4 Výběr lokality Zajímavá lokalita Dobře dopravně dostupná
V „zanedbané“ oblasti Možnost pronájmu bytů v okolí Dostatečně veliký objekt V majetku města

5

6

7

8

9 Proč ? podpora začínajících podnikatelů v kreativních průmyslech
nabídka prostor pro volnou tvorbu revitalizace městské čtvrti, otevření oblasti pro veřejnost umožnění realizace kreativních nápadů v Brně

10 Káznice Bratislavská, Soudní, Cejl
Bývalý sirotčinec, vězení, vojenská káznice, archiv, sídlo policie „Zanedbaná“, ale velmi zajímavá lokalita Blízkost městského centra

11

12 Kreativní centrum Brno
Prostory pro začínající podnikatele v kreativních průmyslech- inkubátor Prostory pro umělce- ateliery, ubytování, zkušebny… Prostory pro veřejnost- galerie, kavárna, divadelní sál, taneční sál, prostor pro NGOs, workshopy, obchůdky, byty…

13

14

15 Akce v objektu Městské zásahy Dny evropského dědictví
Mezinárodní workshop studentů architektury Divadelní představení Výstava fotografií

16

17 Konference Kreativní Brno Role kreativity v rozvoji měst

18 Výzvy Město bude financovat přípravu Kreativního centra- tvorba konceptu Kvalitní projektový management Široká síť kreativních lidí Nesnažit se nikoho měnit Stavět projekt na solidních základech Zapojení velkého množství partnerů Neviditelná a velmi časově náročná práce

19 Vize lokalita Identita (DNA) trh koncept proveditelnost
Vytvořit startovací dokumenty = součástí bude organizační struktura projektu a finální akční plán Není jasný vhled do trhu kreativních průmyslů v Brně. Pro postavení projektu na solidních základech bude jeden z prvních kroků kvantitativní a kvalitativní výzkum trhu kreativních průmyslů v Brně. Rozhodnutí o klíčových stakeholderech Po marketingovém průzkumu bude následovat výzkum identity a místní features jako podkladů pro koncept Historie místa, budovy, umístění ve městě, územní a funkční napojení s okolní oblastí Výzkum identity vychází z vkladů stakeholderů. Budou provedeny rozhovory a workshopy pro získání těchto informací. Bude to trvat čtyři měsíce. KONCEPT Vytvoření konceptu na základě lokality, trhu kreativních průmyslů a identity místa získaných v první fázi Pak bude vytvořena „spatial study“ budovy Vytvoření tří odlišných programových scénářů a vytvoření konceptů Vytvoření přehledu možností spolufinancování a plán etapizace projektu. Výsledkem je studie proveditelnosti. Fáze bude trvat čtyři měsíce Finální rozhodnutí o výběru nad programovými koncepty. Bude pojmenována identita a základní hodnoty projektu. Pokud jsou klíčový uživatelé, budou jejich požadavky dokončeny v této fázi. Vybraný architekt bude osloven. Projekt bude žádat o EU granty. Bude vytvořena investiční struktura projektu. Tato fáze bude trvat tři měsíce. koncept proveditelnost

20 Děkuji za pozornost!


Stáhnout ppt "Kreativní centrum Brno"

Podobné prezentace


Reklamy Google