Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10."— Transkript prezentace:

1 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10 7. 1. 20133.L 12. 12. 2012

2 Rozšiřování dotazníku Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Management a marketing Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Výklad způsobů rozšiřování dotazníků v rámci marketingového průzkumu, v příkladu procvičeno přiřazení výhod a nevýhod k jednotlivým způsobům rozšiřování dotazníků Tematická oblast: Marketingový výzkum a analýza zákazníka

3 Rozšiřování dotazníku  poštou, v letácích, v časopisech + levné, možnost vzorků - nízké % získaných odpovědí (možno motivovat dárkem, soutěží apod.)  telefonicky + zpětná vazba (možnost vysvětlení otázky, doplnění informací), není drahé, je rychlé - lidé to často vnímají jako obtěžování, zneužívání podvodnými firmami

4 Rozšiřování dotazníku  osobní interview + zpětná vazba, možnost vzorků, ukázek, vyzkoušení produktu, vysoké procento získaných odpovědí - nákladné a časově náročné  elektronicky + levné, rychlé - obvykle odpovídají mladší lidé, pokud by to bylo častěji, je to vnímáno jako obtěžování

5 Rozšiřování dotazníků – úkol  přiřaďte výhody k jednotlivým způsobům rozšiřování dotazníků Poštou Telefonicky Osobní interview Elektronicky možnost vzorků, ochutnávek zpětná vazba vysoké procento získaných odpovědí rychlost nízké náklady

6 Rozšiřování dotazníků – řešení  přiřaďte výhody k jednotlivým způsobům rozšiřování dotazníků Poštou Telefonicky Osobní interview Elektronicky možnost vzorků, ochutnávek zpětná vazba vysoké procento získaných odpovědí rychlost nízké náklady

7 Rozšiřování dotazníků – úkol  přiřaďte nevýhody k jednotlivým způsobům rozšiřování dotazníků Poštou Telefonicky Osobní interview Elektronicky omezený výběr respondentů obtěžování respondentů malé procento získaných odpovědí časová a organizační náročnost vysoké náklady

8 Rozšiřování dotazníků – řešení  přiřaďte nevýhody k jednotlivým způsobům rozšiřování dotazníků Poštou Telefonicky Osobní interview Elektronicky omezený výběr respondentů obtěžování respondentů malé procento získaných odpovědí časová a organizační náročnost vysoké náklady

9 Zdroje  Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 1998.  Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992  obrázky – kliparty sady Microsoft Office


Stáhnout ppt "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10."

Podobné prezentace


Reklamy Google