Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace na téma: "Fotomapa cesty na Nunnyho chatu aneb jak se dostat na Nunnyho chatu a co nejméně bloudit. V první řadě si musíte zvolit způsob cestování. Jedete na Nunnyho."— Transkript prezentace:

1 Fotomapa cesty na Nunnyho chatu aneb jak se dostat na Nunnyho chatu a co nejméně bloudit. V první řadě si musíte zvolit způsob cestování. Jedete na Nunnyho chatu: nebo Poznámka:Jedete-li sice automobilem, ale z jiného směru, než od Prahy (například od Benešova), bude pro vás lepší nalézt Neveklovské náměstí, což by neměl být pro nikoho problém a dále se řídit radami pro AUTOBUSové cestovatele. AUTOMOBILEMAUTOBUSEM

2 Bez ohledu na to, jestli jste přijeli z Prahy nebo z Benešova, autobus vás vysadí na této zastávce, která se nachází přímo na Neveklovském náměstí. Na tomto místě vás dělí od Nunnyho chaty přibližně kilometr pěší chůze. DALŠÍZPĚT

3 Ze zastávky autobusu se vydejte tímto směrem, tzn. zabočte na prvním rohu do prava… DALŠÍZPĚT

4 … a celé Neveklovské náměstí projděte až na druhou stranu. DALŠÍZPĚT

5 Na druhé straně náměstí naleznete odbočku na Konopiště a Chvojínek. Touto ulicí opusťte Neveklovské náměstí. Dobrým orientačním bodem je pošta a hned vedle non-stop bar. DALŠÍZPĚT

6 Po té, co jste opustili Neveklovské náměstí se ocitnete v Husově ulici. Ta vás dovede téměř až k Nunnyho chatě, takže se jí pokuste neztrácet. DALŠÍZPĚT

7 Asi po 300 metrech dorazíte na „relativně“ komplikovanou křižovatku, kterou projdete pořád po hlavní, Husově ulici. DALŠÍZPĚT

8 Pro názornost tatáž křižovatka z jiného úhlu. Nejdůležitější je držet se hlavní a neopouštět Husovu ulici. DALŠÍZPĚT

9 Nejkratší spojnicí Prahy s Neveklovem je silnice č. 105, vedoucí přes Dolní Břežany, Jílové u Prahy, Kamenný přívoz a Netvořice. Pokud jste využili této cesty, dorazíte do Neveklova z tohoto směru. Nenechte se vyděsit neuvěřitelným vodorovným dopravním značením a hned na první křižovatce zahněte doleva. DALŠÍZPĚT

10 Pro názornost stejná křižovatka z jiného úhlu. Dobrým orientačním bodem je v tomto případě benzinová pumpa přímo naproti odbočce. DALŠÍZPĚT

11 Projedete kolem střední ekonomické školy pořád rovně… DALŠÍZPĚT

12 …a dostanete se na větší křižovatku s hlavní silnicí, na níž odbočíte doleva. DALŠÍZPĚT

13 Pro názornost opět záběr stejné křižovatky z jiného pohledu. Hlavní ulice, do které odbočujete se jmenuje Husova a zavede vás téměř přímo k Nunnyho chatě. DALŠÍZPĚT

14 Pokračujte Husovou ulicí asi 300 metrů… DALŠÍZPĚT

15 … až narazíte na nenápadnou odbočku doleva. DALŠÍZPĚT

16 Za touto odbočkou začíná cesta vedoucí do malé zahrádkářské kolonie. DALŠÍZPĚT

17 Asi po 100 metrech se objeví odbočka doleva, vy si jí však nevšímejte a pokračujte rovně. Cesta se zde začíná více svažovat. DALŠÍZPĚT

18 V těchto místech začíná po levé straně cesty zahrádkářská kolonie a cíl cesty se blíží. Zbývá posledních asi 100 metrů. DALŠÍZPĚT

19 Zbývá pouze minout vjezd do první zahrady… DALŠÍZPĚT

20 … minout vjezd do druhé zahrady… DALŠÍZPĚT

21 … a neminout vjezd do zahrady třetí. DALŠÍZPĚT

22 Cíl cesty – Nunnyho chata. Důležitým identifikačním znakem je krabice Krušovického piva zachycená na posledním snímku ;-) Pevně věřím, že cesta s fotomapou byla pro vás snadná a srozumitelná. KONECZPĚT

Stáhnout ppt "Fotomapa cesty na Nunnyho chatu aneb jak se dostat na Nunnyho chatu a co nejméně bloudit. V první řadě si musíte zvolit způsob cestování. Jedete na Nunnyho."