Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRobert Havel
1
INFORMATIKA HRAJEME SI S FOTOGRAFIEMI
2
OPAKOVÁNÍ- MALOVÁNÍ V aplikaci „Malování“ namalujte „Plot“. Využijte všech znalostí z předcházející hodiny.
3
Hrajeme si s fotografiemi do malování můžeme vložit i elektronické fotografie úpravy obrázků, které jsme se již naučili, můžeme snadno použít i při úpravě fotografií kopírování se hodí k tvorbě koláží můžeme fotografie ořezávat do zajímavých tvarů výřez můžeme také sešikmit nebo převrátit
4
ÚKOL 1 V obrázku zavřete sově obě oči a pak ji obě oči otevřete naleznete v souboru „Hedvika“
6
ÚKOL 2 Nakreslete hrnek a do něho vložte fotku koně složka „kůň“
8
ÚKOL 3 –polepená krabice nejprve si připravíme tři čtverce s fotografickými výplněmi. Horní a boční stěnu krychle musíme zkrátit a zkosit horní stěna – roztažení – svisle 50% - zkosení – vodorovně 45% boční stěna – roztažení – vodorovně 50% - zkosení – svisle 45%
10
ÚKOL 4 – Kaleidoskop vezmeme fotografii a sestavíme zrcadlový obraz nebo opakující se motiv
12
ÚKOL 5 – Vývoj nového automobilu obrázek „dlouhé“ a „pásové“ Felicie vznikl z původní fotografie automobilu kopírováním, přesouváním a vystřiháváním částí původní fotografie.
14
Práce na internetu Chvilka oddechu
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.