Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVěra Moravcová
1
B_EM Electronic Marketing Pavel Kotyza @ VŠFS Vývoj Online Aplikací včetně definice klíčových metrik
2
Where to start?
3
Marketing bez peněz Blog Příspěvky pro podporu SEO Témata na blogování Guest blogging Nástroje pro tvorbu obsahu online Aktivity na fóru Přidejte se na Twitter a/nebo Facebook Pitchujte svůj příběh Rozjeďte affiliate program
4
Online Produktová Strategie Marketingu Poznejte vaše zákazníky Co vlastně klienti pořebuji a chtějí? Proč vaši zákazníci nakupují právě u vás? Co zákazníci očekávají nebo potřebují po nákupu? Nabízejte unikátní produkt s přidanou hodnotou Buďte užasní aby vás doporučovali dál
5
Online Produktová Strategie Marketingu
6
Jděte do extrému s aspekty vašeho produktu Cena Design Služby Za hranice tradičního produktu Změna cílového segmentu
7
Jak nastavit internetové cíle marketingu Vytvořte si marketingovou hodnotu Spuštění reklamy je náklad. Budování značky, které lidé věří je hodnota. – Seth Godin 1. Budování reputace a značky 2. Budování vašeho mail-listu / kontaktů - povolených 3. Budování vztahu s lidmi v daném seznamu
8
3 cesty jak zvýšit online prodeje 1. Zvýšit počet klientů 2. Zvýšit průměrnou cenu objednávky 3. Zvýšit počet opakovaných objednávek
9
1. Zvýšit počet klientů Řešte realné problémy Buďte unikátní Řiďte odpovídající traffic Zdarma a placený Zvyšujte konverzi Používejte referral/affiliate program Toto je nejdražší část zvyšování prodeje!
10
2. Zvýšte průměrnou cenu objednávky Víte jaká je nejvíce výdělečná otázka v historii? X-sell, up-sell, kontextuální prodeje Historicky otestováné pravidlo 60x60 říká: Zákazníci nakoupí v up-sell strategii v 60% času v hodnotě až 60% původní ceny výrobku.
11
2. Zvýšte průměrnou cenu objednávky Množstevní slevy Nabídka upgradu Bundlování Doplňkový produkt zdarma Delší úvazek smlouvy Prodloužená záruka Dodatečné služby Zrachlené doručení
12
Příklad – GoDaddy.com 1. Další dodatečné domény (.net,.info etc), 2. Domény, které jste hledali dříve 3. Varianty domén, které by se vám mohli hodit 4. Prémiové domény / aukce 5. Specifické domény pro státy/aktivity 6. Nakupte více jak 5 domén a máte na všechny slevu 7. Pop-up banner s “get 3″ dodatečných rozšíření výhodně 8. Email plan
13
3. Zvýšit počet opakovaných objednávek Je levnější udržet zákazníka než získat nového Nabídněte speciální akce a připomínejte se pravidelně s vaší nabídkou Nabídněte poštovní na rok zdarma – udržení zákazníka Nabídka slevových kupónů s objednávkou Uložení zákaznických údajů vč. kreditní karty (1-click order) Skvělá Customer experience Služby jsou nový prodejní kanál
14
Věrnost zákazníků Mějte společné hodnoty ještě před interakcí Stojíte si za něčím? Podporujete něco zajímavého? Společné hodnoty vedou k loajalitě/věrnosti Jsou lidé věrní společnostem nebo tomu za čím si stojí? Buďte reální nepřetvařujte se
15
Optimalizce konverze Optmalizace konverze je metoda ladění webové prezentace nebo landing page s cílem konvertovat více návštěvníků webu v zákazníky. Čím vyšší konverzní poměr %, tím více nákupů, registrací, předplatných atp. získáte. Jaký konverzní poměr je dostatečný?
16
Metody konvezního testování A/B Testing Multivariantní testing Strukturovaný přístup Měřit Analyzovat Testovat Optimalizovat LIFT
17
Jak podpořit konverzní poměr I Kvalitní produktové obrázky Skvělý popis produktu Produktová videa Úpravy na míru / Kustomizace / Personalizace Platby za dopravu jsou zabiják konverzí Live chat Nabídka více platebních metod
18
Jak podpořit konverzní poměr II Jasný indikátor postupu objednávky Zobrazování kontaktních informací Nejistota důvěryhodnosti obchodu – P.O.Box Komunikujte hodnoty vašich produktů pro klienty Výborné vyhledávání u vás na webu Větší výběr vyžaduje lepší filtry/kategorie - VotočVohoz Krátké formuláře
19
Jak podpořit konverzní poměr III Propagujte /remarketing obsahu košíku Zjednodušte vkládání info o kreditce Registrace za pozadí nákupu Tlačítko s hodnotou 300 000 000 USD Hodnocení produktů od zákazníků / Product reviews Up-sell, ale pozor kde Jasné velké CTA Neošiďte testování na uživatelích
20
Lead Generation Sběr / Zisk emailu Budování vztahu Dejte uživatelům hodnotu před žádáním o email Opakujte krok 3 co nejvíce Prodávejte skvělé produkty
21
Seznam: Zvyšování prodejů online Vyvořte si nákupní persóny Přivádějte si hodnotné návtěvníky (traffic) se správným očekáváním Vytvořte si skvělý design Mějte perfektní value proposition Porozumějte nákupním fázím Odstraňte “třecí” plochy Zaměřte se na čistotu procesů Zbavte se rušivých prvků Zapojte návštěvníky Přidejte “urgentnost” Následujte standardy použitelnosti
22
Zero Moment of Truth http://www.youtube.com/watch?v=PzNbPLD-V2Y&feature=share&list=PL0F2E69154DCB83E9
23
Tak a to je konec Díky za pozornost
24
Tahák
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.