Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLuboš Růžička
1
Tiskový mluvčí v media relations Duben 2011: vláda chtěla ušetřit 6 mld Kč na stavebním spoření zavedením zvláštní 50% sazby daně z poskytnuté zálohy státní podpory za rok 2010; ústavní soud s okamžitou platností tuto daň zrušil – jednalo by se o zpětné krácení státního příspěvku 1.1. PaedDr.Emil Hanousek,CSc., 14002@mail.vsfs.cz :: Ing. Martin Švehla martin@svehla.cz Rest z minulé přednášky
2
2.2. PaedDr.Emil Hanousek,CSc., 14002@mail.vsfs.cz :: Ing. Martin Švehla martin@svehla.cz Skutečnost - výsledek Wágnerová: "Víte, no tak to se nedá. Pracovat jenom se slovy, abych dospěla k chtěnému výsledku při popření účelu. To nejde. To je netolerovatelné. Kdybych se vrátila do historie, takhle se pracovalo v nacistickém Německu," uvedla Wagnerová v rozhovoru. Týden.cz: Soudkyně Wagnerová: Kalousek se zachoval jako nacista; Místopředsedkyně Ústavního soudu Eliška Wagnerová tvrdí, že se ministr financí Miroslav Kalousek pokusil "slovíčkařením" u krácení státní podpory stavebního spoření obejít zákon. V Lidových novinách uvedla, že se snažil zavedením mimořádné daně zamaskovat škrtnutí části příspěvku. Kalouskovy praktiky přirovnala Wagnerová k praktikám nacistického Německa. Nečas:"Tady existuje i jistá míra předpojatosti u některých členů Ústavního soudu, protože já považuji například za neuvěřitelný výrok, který řekla paní místopředsedkyně Ústavního soudu Eliška Wagnerová na adresu ministra financí Kalouska, kde ho přirovnala k nacistům, to je něco, nad čím mi zůstává rozum stát," řekl například premiér Nečas.
3
3.3. PaedDr.Emil Hanousek,CSc., 14002@mail.vsfs.cz :: Ing. Martin Švehla martin@svehla.cz Příklad práce médií
4
Kde se stala chyba? Kdo je na vině? Co teď s tím? 4.4. PaedDr.Emil Hanousek,CSc., 14002@mail.vsfs.cz :: Ing. Martin Švehla martin@svehla.cz Otázky
5
3 zlaté principy MR My máme odpovědnost, novináři to jen komentují: rozhodování mezi špatným a ještě horším řešením novináři mohou komentovat, ale nemohou rozhodovat, nenesou odpovědnost, organizace má své cíle, vedení o nich rozhoduje a hledá k nim cestu. Vedoucí manažeři mají za úkol rozhodovat a přijatá rozhodnutí obhajovat. Význam médií nelze podceňovat, ale ani přeceňovat, podléhat jejich názorům a tlakům. Komunikace je hra, ale má svá pravidla: selekce informací a práce s nimi – ovšem podle pravidel! Nic není staršího než včerejší noviny: úloha ideologie v politice a v ekonomice – život jde dál! 5.5. PaedDr.Emil Hanousek,CSc., 14002@mail.vsfs.cz :: Ing. Martin Švehla martin@svehla.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.