Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilTereza Blažková
1
PRICE MAGIC Pavel Škařupa
3
P&GMcKinseyRajfkaInogami 1997201020122014 SKOLA
4
grow & build brands inspire invent implement TM
5
ŽIVOT NENÍ ČERNO BÍLÝ
6
NENÍ JEDNA PRAVDA
7
NEJSME STEJNÍ
8
ROZHODUJEME SE RUZNE
9
sophisticated easy performance experience NÁKUPNÍ ARCHETYPY
10
MARKETING DESIGN INOVACE VYTVÁŘÍ HODNOTU
11
sophisticated easy performance experience perfectionists expressionists harmony seekers pragmatists NÁKUPNÍ ARCHETYPY
12
perfectionists
13
expressionists
14
harmony seekers
15
pragmatists
16
NÁKUPNÍ INTENCE STEJNÝ PRODUKT & KONCEPT, RŮZNÉ EXEKUCE Perf.Expr.Harm.Pragm. Base Perf Exp 100 +19-40-2 Harm Pragm +2 -2 +1613 +14 +3 -2 +1 CÍLOVKA EXEKUCE Source: global consumer goods study
17
“FOCUS NA CENU VEDE DO PEKEL”
18
ANO … TAKY VĚŘÍM ŽE NIŽŠÍ CENA VĚTŠINOU ZVÝŠÍ PRODEJ
19
BUSINESS NENÍ ČERNO BÍLÝ
20
unit sales 2013 profit (mld eur)2,6 162,0005,900,000 2,9 source: annual report
21
source: Connacord, Gartner market share Q4/14 profit share 93% 20.4% 19.9% 7%
22
KOMODITIZOVANÉ TRHY DOŠLY NÁPADY JAK VYTVOŘIT HODNOTU PRO ZÁKAZNÍKA
23
NEJVÍCE KOMODITIZOVANÉ KATEGORIE
24
RETAIL
25
DEKUJI
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.