Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBoris Ševčík
1
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_01 7. 12. 20123.L 4. 12. 2012
2
Marketingový informační systém Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Management a marketing Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Výklad pojmu marketingová informační soustava a její cíle, druhy informací potřebné pro různé typy podnikatelů procvičeny na příkladu Tematická oblast: Marketingový výzkum a analýza zákazníka
3
Marketingová informační soustava (systém) zkratka MIS MIS je systém postupů zaměřených na sběr, analýzu a vyhodnocování informací potřebných pro marketingové rozhodování
4
Cíle MIS shromažďování potřebných informací o trhu o zákaznících o konkurenci o vývojových trendech ve společnosti o dalších činitelích ovlivňujících trh podpoření marketingového rozhodování prostřednictvím matematických a statistických metod či prostředků ICT Cíle
5
MIS – úkol Kadeřnictví Banka Přiřaďte k jednotlivým podnikům, jaké druhy informací o zákaznících jsou pro ně důležité. příjem domácnosti druh vlasů věk potřeba bydlení barva vlasů adresa zákazníka případné alergie jestli už mají u nějaké banky účet
6
MIS – řešení Kadeřnictví Banka Přiřaďte k jednotlivým podnikům, jaké druhy informací o zákaznících jsou pro ně důležité. příjem domácnostidruh vlasů věk potřeba bydleníbarva vlasů adresa zákazníka případné alergie jestli už mají u nějaké banky účet
7
Zdroje Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 1998. Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992 obrázky – kliparty sady Microsoft Office
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.