Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_01.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_01."— Transkript prezentace:

1 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_01 7. 12. 20123.L 4. 12. 2012

2 Marketingový informační systém Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Management a marketing Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Výklad pojmu marketingová informační soustava a její cíle, druhy informací potřebné pro různé typy podnikatelů procvičeny na příkladu Tematická oblast: Marketingový výzkum a analýza zákazníka

3 Marketingová informační soustava (systém)  zkratka MIS  MIS je systém postupů zaměřených na sběr, analýzu a vyhodnocování informací potřebných pro marketingové rozhodování

4 Cíle MIS  shromažďování potřebných informací o trhu o zákaznících o konkurenci o vývojových trendech ve společnosti o dalších činitelích ovlivňujících trh  podpoření marketingového rozhodování prostřednictvím matematických a statistických metod či prostředků ICT Cíle

5 MIS – úkol Kadeřnictví Banka Přiřaďte k jednotlivým podnikům, jaké druhy informací o zákaznících jsou pro ně důležité. příjem domácnosti druh vlasů věk potřeba bydlení barva vlasů adresa zákazníka případné alergie jestli už mají u nějaké banky účet

6 MIS – řešení Kadeřnictví Banka Přiřaďte k jednotlivým podnikům, jaké druhy informací o zákaznících jsou pro ně důležité. příjem domácnostidruh vlasů věk potřeba bydleníbarva vlasů adresa zákazníka případné alergie jestli už mají u nějaké banky účet

7 Zdroje  Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 1998.  Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992  obrázky – kliparty sady Microsoft Office


Stáhnout ppt "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_01."

Podobné prezentace


Reklamy Google