Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
CRM a jeho možné využití
Ing. Jaromír Skorkovský, Csc.
2
Základní témata Terminologie
Centralizované a distribuované obchodní DB Důvody používání CRM Obchodní část ERP <->CRM jako součást ERP Karta partnera <->Karta kontaktu Profily a hodnocení Segmentace a kampaně
3
Zjednodušené schéma obchodu s ERP
20000 70% Schůzka Úkol 1 Úkol 2 Úkol p Příležitost ERP n CRM Karta zákazníka Nabídka ERP 2 ERP 1 Produkty Úkol p+1 Úkol p+2 Úkol q Příležitost Finanční odhad obchodu Odhad úspěchu v % Interakce
4
Karta kontaktů a postup činností
Karta kontaktu typu společnost a osoba Karta kontaktů vybrané společnosti Charakteristika kontaktu – profily, technologie,.. Jednání - interakce Připojení obchodní příležitosti a její specifikace Postup fázemi obchodního případu Vytvoření karty zákazníka <-> karta kontaktu pomocí vybrané Nabídka, segmenty, kampaně,…… Hodnocení úspěšnosti
5
Karta kontaktu- společnost (hlavička karty) I
6
Karta kontaktu – osoba (hlavička karty) I
7
Profil kontaktu( společnost) - dotazník
8
Profil kontaktu (osoba) - dotazník
9
Profil typu Paretova analýzy (ABC)
Detaily otázky
10
Karty kontaktů po doplnění profilů
Karta kontaktu (společnost) Karta kontaktu (osoba)
11
První interakce Karta kontaktu (společnost)
12
První interakce Karta kontaktu (společnost)
13
Vytvořená položka protokolu první interakce
Ctrl-F5 Karta kontaktu (společnost)
14
Děkovný dopis generovaný CRM
15
Druhá interakce – ze strany prospektu
16
Druhá interakce – ze strany prospektu
17
Další vytvořené položky protokolu
Ctrl-F5 Karta kontaktu (společnost) Třetí položka po schůzce, Jejíž výsledek je vytvoření příležitosti. Je zde již náklad na cestu Ctrl-F5
18
Vytvoření příležitosti u karty kontaktu
Jedna z obrazovek „wizarda“ při vytváření příležitosti
19
Karta příležitosti
20
Karta příležitosti – řádek příležitosti (část řádku)
Fáze příležitosti
21
Karta příležitosti – přiřazení úkolu
Karta kontaktu (společnost) Karta příležitosti Jedna z obrazovek „wizarda“ při vytváření úkolu
22
Karta příležitosti – přiřazené úkol (aktivity)
Karta kontaktu (společnost)
23
Postup vývoje obchodního případu (příležitosti)
24
Vytvoření zákazníka z karty kontaktu
Karta kontaktu (společnost) Karta zákazníka
25
Karta zákazníka
26
Nabídka přiřazená k příležitosti
Nabídka se dá vytvářet z oblasti Prodeje a pohledávek nebo i z Karty kontaktu Ceny v této prezentaci jsou smyšlené a neodpovídají skutečnosti !
27
Kampaň – nástroj pro získání nových zákazníků
Typ kampaně (akce, cenová úprava,… Cíl kampaně Oslovený segment a metody jeho výběru Hodnocení účinnosti kampaně Příležitosti spojené s kampaní Úkoly spojené s kampaní Aktivace cen, zaslání dopisů nebo mailů,…
28
Karta kampaně
29
Kampaň Segment Vytvoření segmentu
30
Segment – záložka Interakce
31
Segment – záložka Kampaň a evidované segmenty
32
Segment – funkce přidat kontakty
33
Segment – funkce výběr profilu dle dotazníků I
34
Segment – funkce výběr profilu dle dotazníků II
35
Karta kampaně Kampaň Aktivovat/Deaktivovat Prodejní ceny/řádkové slevy na kartách zboží
36
Karta zboží I Prodejní ceny (jednotková cena je 200 Kč)
37
Zjednodušené schéma využívání ERP
DB ERP Transakce - položky Partneři ERP Informace (trendy) Informace Podnik Zprávy Náhledy Rozhodnutí Znalost metod řízení procesů a metrik Klíčová rozhodnutí Klíčová znalost
38
Hotel Savoy kdesi v neznámé zemi před zavedením CRM
39
Klienti plní nadějí přijíždějí do Savoye, po uplatnění CRM metod
40
Nespokojení klienti hotelů, kteří CRM podceňují a tedy i nevyužívají
41
Za pozornost Vám děkuje
Jaromír Skorkovský Alternativní text: „Za pozornost Vám děkuje“ ... Jméno Příjmení funkce nebo „Děkuji za pozornost“
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.