Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilKristýna Němečková
1
Prezentace projektu
2
Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Týká se všech oblastí a v našem případě konkrétně jde o rovnost mužů a žen na trhu práce. Z tohoto důvodu jsou realizovány projekty zaměřené na rovné příležitosti a odstranění diskriminace tam, kde k ní dochází – oblast přístupu k zaměstnání, možnosti spojit péči o děti a zaměstnání nebo oblast finančního odměňování. Proč tento projekt
3
Realizátor projektu: ASISTA, s. r. o. www.asista.czwww.asista.cz Partneři projektu: Krušnohorské centrum pro rodinu a sociální péči o. s. www.kcr-most.czwww.kcr-most.cz (KCR) Oblastní Charita Most www.charitamost.czwww.charitamost.cz Kdo se na projektu podílí
4
Cílem projektu je informovat a motivovat zaměstnavatele v regionu Mostecka, aby v praxi uplatňovali rovné příležitostí žen a mužů na trhu práce a tak vytvořili podmínky pro spojení pracovního uplatnění a rodinného života. Realizovat informační kampaň zaměřenou na podporu RP a slaďování rodinného a pracovního života, včetně prezentace přístupů, příkladů dobré praxe a přínosu projektu pro zaměstnavatele. Uskutečnit 4 genderové audity u vybraných zaměstnavatelů. Následně proškolit konkrétní zaměstnance a zaměstnankyně z oblasti lidských zdrojů (HR) a provést monitoring změn v přístupu zaměstnavatelů k rovným příležitostem. Poskytnout 40 osobám z cílové skupiny projektu cílenou rekvalifikaci nezbytnou pro konkrétní prac. místo. Může jít jak o místo dotované v rámci projektu, tak o běžné pracovní místo, pro které je daná kvalifikace nezbytná. Na základě jednání se zaměstnavateli podpořit vytvoření 16 pracovních míst u vhodných zaměstnavatelů. Bude se jednat o pracovní místa na zkrácený úvazek, sdílená pracovní místa, nebo pracovní místa umožňující práci z domova – home office.. Cíl projektu
5
Osoby pečující o závislého člena rodiny – tzn. osoby pečující o děti Dlouhodobě nezaměstnané ženy, jedná se o ženy nezaměstnané déle než 6 měsíců. Ženy vracející se po rodičovské dovolené nebo péči o závislého člena rodiny na trh práce Zaměstnavatelé – pracovníci a pracovnice v oblasti lidských zdrojů a personalistiky Pro koho je projekt určen
6
Oslovení a zapojení nezaměstnaných žen a mužů do projektu Oslovení zaměstnavatelů, zaměstnanců, zaměstnankyň z oblasti HR a jejich zapojení do projektu Genderové audity u zaměstnavatelů, školení pracovníků a pracovnic HR a tvorba příručky Zprostředkování zaměstnání, tvorba pracovních míst a monitoring průběhu zaměstnání Příprava a realizace cílených akreditovaných rekvalifikačních a vzdělávacích kurzů Pracovní asistence, pracovně - právní, sociální a psychologické poradenství Příprava a realizace Informační PR kampaně k problematice RP na trhu práce Klíčové aktivity projektu
7
Příprava a realizace cílených akreditovaných rekvalifikačních a vzdělávacích kurzů - bude se jednat např. o tyto rekvalifikační kurzy: Administrativní pracovník - pracovnice Dispečer - dispečerka logistiky Kurzy zaměřené na práci s PC - začátečníci, pokročilí, ECDL, tvorba www stránek, pracovník grafického studia Účetní a daňová evidence s využitím výpočetní techniky Podle úrovně jazykových znalostí účastnic a účastníků kurzů budou kurzy budou doplněny odbornou jazykovou přípravou z oblasti administrativy, ekonomiky a výpočetní techniky Blíže k některým klíčovým aktivitám
8
Zprostředkování zaměstnání, tvorba pracovních míst a monitoring průběhu zaměstnání V průběhu projektu bude vytvořeno celkem 16 pracovních míst na zkrácený úvazek. Celkem 10 míst na 6 hodin Mzdový příspěvek 14 070,- Kč včetně odvodů, tj. 10 500,- Kč hrubého Celkem 6 míst na 4 hodiny Mzdový příspěvek 9 380,- Kč včetně odvodů, tj. 7 000,- Kč hrubého Příspěvek na 1 pracovní místo bude poskytován maximálně po dobu 12 měsíců. Vyřízení administrativních náležitostí trvá 1,5 – 2 měsíce. Během zaměstnání budeme se zaměstnavatelem v pravidelném kontaktu. Místo musí být udrženo nejméně 6 měsíců. Blíže k některým klíčovým aktivitám
9
Úhradu cestovného účastníků kurzů, workshopů a poradenských aktivit Úhradu lékařské prohlídky a dalších poplatků v souvislosti s nástupem do zaměstnání. (výpis z rejstříku trestů, ověření dokladů o vzdělání) Hlídání dětí v průběhu výuky jednání se zaměstnavatelem atd. Příspěvek na péči o dítě a další závislé osoby pro účastníky a účastnice kurzů, při návštěvě zaměstnavatele atd. Co dále v projektu nabízíme
10
O místě konání dané aktivity budete předem informování ASISTA, s. r. o. Budovatelů 1987, Most 434 01 (2.patro) KCR o. s. Karla Marxe č.p. 798, Most 434 01 Oblastní charita Most Františka Malíka 973, Most, 434 01 Místa konání projektových aktivit
11
ASISTA, s. r. o. – Roman Kysela tel.: 736 630 981, 476 107 313 ; e-mail: kysela@asista.czkysela@asista.cz ASISTA, s. r. o. – Andrea Humpolcová tel.: 734 441 604, 417 639 334 ; e-mail: a.humpolcova@asista.cza.humpolcova@asista.cz Krušnohorské centrum pro rodinu a sociální péči o. s. Ilona Radicsová, tel.: 777 635 962 ; e-mail: kcpr.mo@volny.czkcpr.mo@volny.cz Oblastní charita Most – Petr Fadrhons tel.: 775 713 801; e-mail: fadrhons@centrum.czfadrhons@centrum.cz Děkuji za pozornost Na koho se obrátit - kontakty
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.