Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilHynek Hruška
1
Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová
2
VĚDA - vědečtí pracovníci X BUSINESS - pracovníci z praxe MANAGEMENT MARKETING
3
Vědecko-výzkumný tým: specialisté, odborníci v daném oboru specifická terminologie specifická metodologie specifický přístup k řešení problémů MANAGEMENT MARKETING Potřeba: jednotný postup koordinace kooperace prezentace výsledků komunikace s vnějším okolím
4
MODUL: MANAGEMENT VĚDECKO-VÝZKUMNÉ ČINNOSTI Předměty: Management výzkumné činnosti Projektový a dotační management Marketing ve vědě a výzkumu
5
MANAGEMENT VÝZKUMNÉ ČINNOSTI
6
Současnost a teorie: věk síťové inteligence znalostní společnost teorie systémů procesy managementu … Inovace a management VaV: zdroje a typy inovací management inovací inovační cyklus intelektuální kapitál znalostní management řízení pracovníků VaV …
7
PROJEKTOVÝ A DOTAČNÍ MANAGEMENT
8
Projektový management: terminologie trojimperativ projektu plánování, řízení, ukončení projektu administrace dotačního projektu … Dotace a granty pro VaV činnost: strategické dokumenty poskytovatelé dotací pro VaV instituce ve VaV …
9
MARKETING VE VĚDĚ A VÝZKUMU
10
podstata marketingu marketingové prostředí marketing a trh marketingová strategie nástroje marketingu nástroje propagace VaV publicita ve VaV …
11
ZÁVĚREČNÁ EVALUACE
12
Management výzkumné činnosti Projektový a dotační management Marketing ve vědě a výzkumu
13
Celkové zhodnocení
14
DĚKUJI ZA POZORNOST Mgr. Daniela NAVRÁTILOVÁ Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s. Ústav managementu a marketingu manažer ústavu daniela.navratilova@mvso.cz Doc. RNDr. Eva GRUBLOVÁ, CSc. Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s. Ústav managementu a marketingu odborný garant eva.grublova@mvso.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.