Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilPetr Jelínek
1
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1
2
Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní vlastní nakupované nakupované představa vs. realita představa vs. realita 2
3
Firma a produkt výrobce čokoládových tyčinek výrobce čokoládových tyčinek zavedená, zisková společnost zavedená, zisková společnost čokoládová tyčinka čokoládová tyčinka rychloobrátkové zboží (FMCG) rychloobrátkové zboží (FMCG) 3
4
Fáze projektu 4
5
Statistika projektu délka trvání: 165,13 dne délka trvání: 165,13 dne náklady: 23 495 717 Kč náklady: 23 495 717 Kč nejdražší činnost: vysílací čas nejdražší činnost: vysílací čas průběh kampaně: 1 měsíc průběh kampaně: 1 měsíc zahájení 24.3.2009 zahájení 24.3.2009 vlastní kampaň: 1. – 31.8.2009 vlastní kampaň: 1. – 31.8.2009 5
6
Náklady pevné pevné mzdy mzdy 6
7
Vlastní zdroje 7
8
Nakupované služby reklamní agentura reklamní agentura televize televize rádio rádio vydavatelství vydavatelství outdoor media outdoor media interaktivní media interaktivní media 8
9
Představa vs. Realita Původní představa 30 mil. Kč půl roku nejdražší bude vysílací čas Výsledek MS Projectu 23,5 mil. Kč 165 dní jednoznačně nejdražší byl vysílací čas 9
10
Děkujeme za pozornost!!! 10
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.