Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní."— Transkript prezentace:

1 Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1

2 Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní vlastní nakupované nakupované představa vs. realita představa vs. realita 2

3 Firma a produkt výrobce čokoládových tyčinek výrobce čokoládových tyčinek zavedená, zisková společnost zavedená, zisková společnost čokoládová tyčinka čokoládová tyčinka rychloobrátkové zboží (FMCG) rychloobrátkové zboží (FMCG) 3

4 Fáze projektu 4

5 Statistika projektu délka trvání: 165,13 dne délka trvání: 165,13 dne náklady: 23 495 717 Kč náklady: 23 495 717 Kč nejdražší činnost: vysílací čas nejdražší činnost: vysílací čas průběh kampaně: 1 měsíc průběh kampaně: 1 měsíc zahájení 24.3.2009 zahájení 24.3.2009 vlastní kampaň: 1. – 31.8.2009 vlastní kampaň: 1. – 31.8.2009 5

6 Náklady pevné pevné mzdy mzdy 6

7 Vlastní zdroje 7

8 Nakupované služby reklamní agentura reklamní agentura televize televize rádio rádio vydavatelství vydavatelství outdoor media outdoor media interaktivní media interaktivní media 8

9 Představa vs. Realita Původní představa 30 mil. Kč půl roku nejdražší bude vysílací čas Výsledek MS Projectu 23,5 mil. Kč 165 dní jednoznačně nejdražší byl vysílací čas 9

10 Děkujeme za pozornost!!! 10


Stáhnout ppt "Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní."

Podobné prezentace


Reklamy Google