Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMarian Fišer
1
Cenové strategie
2
Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu
3
Faktory externí Charakter trhu Faktory makroprostředí Charakter poptávky Zákazníci očekávaná cena…… cenová změna…… substituční výrobky…. komplementární výrobky…..
4
Marketingoví prostředníci snaha o cenovou stabilitu… obchodní rozpětí….. Konkurence limitní cena….. převáděcí cena…..
5
Faktory interní Strategické cíle podniku Finanční potřeby podniku Návratnost investic Fáze životního cyklu produktu
6
Cenové strategie
7
Nový výrobek prémiová cena, max.zisku sbírání smetany soutěživé oceňování penetrační, průnikové ceny Změny stanovených cen Výrobková změna, nákladová změna,tržní změny
8
Ceny výrobního sortimentu tvorba cen zvláštních doplňků vázaných výrobků dvoudílných cen vedlejších produktů nabídka souboru výrobků Stanovení cen speciálních
9
Tvorba cen v průběhu životního cyklu výrobku Etapa zavádění Etapa růstu Etapa zralosti Etapa poklesu
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.