Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJáchym Novák
1
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
2
Lidé deklarují, že se dívají méně Tvrdá data: Meziroční pokles ratingu o 7 %, letos v dubnu hezčí počasí Proč: Špatná programová nabídka Proč: Jsem více doma než loni
3
Častěji než loni jsme na internetu Zahrádka, studium, rybaření,... Termín dotazování: konec května 2009
4
Čtvrtina má radši filmy na DVD než v TV Staří významně méně často Staří významně častěji Pro starší významně častěji Cílové skupiny: Obecná populace 18-75 let, internetová populace 18-59 let
5
Polovině zabírá čas práce, bez televize se nudí třetina Mladí významně častěji Muži a mladí významně častěji Staří významně častěji Metody dotazování: CAPI, on-line
6
Internetisté mají reklamy radši
7
Během reklam uklízíme Muži přepínají, ženy vyřizují drobné domácí práce
8
DĚKUJEME ZA POZORNOST Jan Tuček Ředitel Telefon: 225 986 839 tucek@stemmark.cz Kontinuální výzkum v rámci TV metrového projektu Monitoring aktuální situace při přechodu terestrického vysílání na digitální vysílání Informovanost o digitálním televizním vysílání Monitoring služeb elektronických komunikací 2008 STEM/MARK, a. s. Na Hrázi 17/176, 180 00 Praha 8 www.stemmark.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.