Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Strategie prodeje textilního zboží

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Strategie prodeje textilního zboží"— Transkript prezentace:

1 Strategie prodeje textilního zboží
Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3 Petr Štoček, SPZ, úvod

2 Úvodní dotazník Co je to za člověka před námi, co o něm vím a co od něho mohu očekávat? Proč tu nyní jsem a co tu budu dělat? Jaké mám kladné a jaké záporné vlastnosti? Umím je pojmenovat? Kdo je to „zákazník“ ? Co je to „cena“ ? Petr Štoček, SPZ, úvod

3 Úvodní dotazník Vyberte si jeden textilní produkt, popište jeho vlastnosti a určete jeho přednosti pro uživatele. Vyjmenujte některé výrobce či dovozce textilií a specifikujte jejich program. Co si představuji pod pojmy „klasická textilie“, „módní textilie“ a „textilie budoucnosti“? Petr Štoček, SPZ, úvod

4 Ing. Štoček Petr - VŠST Liberec, FT , textilní technologie,
obor zušlechťování a netkané textilie, - Textilana Liberec, závod 01 Liberec, mistr, kolorista, vedoucí úseku, - Swisscolor, s.r.o - agentura firmy Ciba Specialty Chemicals, Inc., account manager, sales manager, – 2003 - Ciba Specialty Chemicals Hungary, Ltd. Technical Sales Manager Central Eastern Europe, Textile Effects, od r. 2004 Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

5 Ing. Štoček Petr kontakt: E-mail: petr.stocek@tiscali.cz
pošta pro pedagoga: předat na sekretariát KHT nebo elektronickou poštou informace pro studenty: na vývěsce KHT konzultace po vzájemné dohodě Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

6 Osoby spolupracující na předmětu:
Ing. Radka Pittnerová – VUTS Liberec Regionální kontaktní organizace Liberec (Bc. – TM. a Ing. – ekonomie, Liberec) Ing. René Němeček – Swisscolor Liberec Agentura firmy Ciba Specialty Chemicals v ČR (Bc. – TM., Liberec a Ing. – ekonomie, Brno) Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

7 Úspěch z předmětu SPZ: Získání zápočtu aktivní účast na cvičeních
v termínu odevzdané vypracování samostatných úkolů Složení zkoušky písemná část (test) ústní část (obchodní jednání) zahrnuje též hodnocení samostatných úkolů Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

8 Osnova předmětu: Úvod do problematiky:
- základní přístupy ve formování předmětu SPZ - postavení a vývoj textilního průmyslu textilní trhy, výrobní a prodejní firmy postavení českého textilního průmyslu základní roviny marketingových strategií prodeje textilního zboží Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

9 Osnova předmětu: 2. Prodej textilního zboží:
- specifika textilní výroby z hlediska prodeje - distribuce textilního zboží organizační zajištění prodeje tuzemský a zahraniční prodej, EU obchodní dokumentace Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

10 Osnova předmětu: 3. Plánování a řízení prodeje textilního zboží:
- firemní výrobní, finanční a obchodní politika - plán výroby a obchodu ochrana trhu Certifikace, kvalitaticní a ekologické atesty (EU normy, ISO 9001, Eco-tex) mezinárodní kredit Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

11 Osnova předmětu: 4. Komunikace a obchodní jednání:
- motivy nákupu, prodeje - příprava na obchodní jednání dotazová technika prezentace reakce obchodního partnera vedení, ukončení a vyhodnocení obchodního jednání Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

12 Osnova předmětu: 5. Role prodejců a obchodníků s textilem:
- úspěch a neúspěch obchodování - osobní kompetence obchodníka ovlivnění zákazníka a sebe sama dodržení stanovených cílů při obchodování GSG actions (Generatic Sales Growth) CRM (Customer Relationship Management) Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

13 Osnova předmětu: 6. Cena textilního zboží a cenová jednání:
- cena jako psychologický aspekt - důležitá pravidla cenového jednání řízená nabídka místo cenového boje jak prodat zdražování vztah kvalita – užitná hodnota – značka – cena Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

14 Osnova předmětu: 7. Podpora prodeje textilního zboží:
- školení a vzdělávání - výstavy a veletrhy partnerský vztah mezi účastníky obchodu podpůrné a investiční programy EU reklama Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod


Stáhnout ppt "Strategie prodeje textilního zboží"

Podobné prezentace


Reklamy Google