Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Teorie propagace 5 základních forem propagace
Pro 3. ročník M
2
Osobní prodej
3
Fáze osobního prodeje 1. průzkum – prodejce hledá typy, vytváří seznam potenciálních kupujících, potřeba informací, materiálů, vzorků
4
2. kontakt – nedoporučuje se obtěžování, první kontakt by měl být sjednán předem, po domluvení schůzky je důležitá příprava, protože první návštěva bývá nejdůležitější
5
3. prezentace – předvedení výrobků, podání vzorků, zodpovězení dotazů
6
4. řešení připomínek – možnost sjednat další schůzku, nevymýšlet si
7
5. závěr – prodej či vyplnění kupní smlouvy, vypsání objednávky
8
6. další kontakt
9
Reklama
10
placená, neosobní a masová forma komunikace uskutečňovaná prostřednictvím masových sdělovacích prostředků
12
Podpora prodeje
13
stimulace prodeje prostřednictvím dodatečných podnětů, soustřeďuje se na distribuční kanály nebo cílového spotřebitele
14
Direkt marketing
15
přímá adresná komunikace mezi zákazníkem a organizací
16
CRM
17
řízení vztahů s jednotlivými zákazníky za účelem navázat dlouhodobý a oboustranně výhodný vztah
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.