Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

4.4.2005 Portál veřejné správy Stav projektu, služby zajišťované Českým Telecomem Pavel Paták.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "4.4.2005 Portál veřejné správy Stav projektu, služby zajišťované Českým Telecomem Pavel Paták."— Transkript prezentace:

1 4.4.2005 Portál veřejné správy Stav projektu, služby zajišťované Českým Telecomem Pavel Paták

2 Strana 2 4.4.2005Testovací zápatí Obsah O Portálu veřejné správy Prvky portálu Informační část Transakční část Řízení projektu Komunikační infrastruktura Centrální podpora uživatelů ISSS, Hradec Králové

3 Strana 3 4.4.2005Testovací zápatí O Portálu veřejné správy Ministerstvo informatiky ČR Historie vývoje portálu Dodavatelé Spolutvůrci www.portal.gov.cz TV spot ISSS, Hradec Králové

4 Strana 4 4.4.2005Testovací zápatíISSS, Hradec Králové

5 Strana 5 4.4.2005Testovací zápatí Prvky Portálu veřejné správy Informační část portálu – IBM Transakční část portálu – Microsoft Komunikační infrastruktura – ČTc Služby ISSS, Hradec Králové

6 Strana 6 4.4.2005Testovací zápatí IMPLEMENTOVÁNO Zákony Adresář úřadů Životní situace Tiskové zprávy Obchodní věstník Informační část PVS ISSS, Hradec Králové PŘIPRAVUJE SE Centrální adresa Mapové služby Evidence a zveřejňování el.adres e- podatelen Registr živnostenského podnikání Webové služby Rozšíření adresáře o agendy úřadů Evidence a zveřejňování el.služeb úřadů VS Životní situace v samosprávě

7 Strana 7 4.4.2005Testovací zápatí IMPLEMENTOVÁNO ČSSZ Roční evidenční listy důchodového pojištění Přehled o vyměřovacích základech a pojistném malé organizace Úřad vlády Informační systém o státní službě a platech KÚ Středočeského kraje Dokumenty týkající se stavebního řízení Transakční část PVS ISSS, Hradec Králové PŘIPRAVUJE SE MI ČR Roční statistické hlášení o poštovním provozu MF Daňová správa ČSSZ Přihlášky a odhlášky nemocenského pojištění ČSÚ Statistické výkazy pro podnikatele

8 Strana 8 4.4.2005Testovací zápatí Transakční část – statistika ISSS, Hradec Králové

9 Strana 9 4.4.2005Testovací zápatí Řízení projektu EPMS Řízení realizační a provozní fáze projektu Řízení smluvních vztahů Integrace subdodavatelů Projektové týmy Koordinace, kontrola plnění a akceptace ISSS, Hradec Králové

10 Strana 10 4.4.2005Testovací zápatí Řízení projektu EPMS - Realizační fáze ISSS, Hradec Králové

11 Strana 11 4.4.2005Testovací zápatí Řízení projektu EPMS - Provozní fáze ISSS, Hradec Králové

12 Strana 12 4.4.2005Testovací zápatí Řízení projektu Návaznost smluvních vztahů ISSS, Hradec Králové

13 Strana 13 4.4.2005Testovací zápatí Řízení projektu Projektové týmy ISSS, Hradec Králové

14 Strana 14 4.4.2005Testovací zápatí Komunikační infrastruktura Schéma infrastruktury ISSS, Hradec Králové

15 Strana 15 4.4.2005Testovací zápatí Komunikační infrastruktura ISSS, Hradec Králové

16 Strana 16 4.4.2005Testovací zápatí Komunikační infrastruktura Schéma infrastruktury Služby dohledu a monitoringu Projekt redundance Govnetu ISSS, Hradec Králové

17 Strana 17 4.4.2005Testovací zápatí Centrální podpora uživatelů Kontaktní místo pro všechny subjekty veřejné správy 1. úroveň podpory 800 20 21 22 servisvs@ct.cz helpdesk@portal.gov.cz ISSS, Hradec Králové

18 Strana 18 4.4.2005Testovací zápatí CPU - charakteristika Provozní doba 24 hodin / 7 dnů v týdnu Vazba na nižší úrovně podpory uvnitř ČTc i mimo něj Příjem všech typů obchodních požadavků, příjem hlášení poruch pro všechny služby, informování o plánovaných výpadcích služeb 7 specialistů v hodinách klíčového provozu Implementace ITIL Service Desk a Incident Management ISSS, Hradec Králové

19 Strana 19 4.4.2005Testovací zápatí CPU - schéma ISSS, Hradec Králové Zákazník VS Konsolidované pracoviště CS FO v Praze 24 hod./7 dnů specialisté na obchodní požadavky a specialisté na řešení incidentů Obchodní požadavek TOP zákazníka Kontaktní osoba v CS FO 800 202 122 KM CPU Příjem požadavku Přidělení požadavku Převzetí požadavku Realizace požadavku + avízo o dokončení Ověření a uzavření požadavku Monitoring požadavku IVR 1. Obchodní požadavek 2. Ohlášení poruchy

20 Strana 20 4.4.2005Testovací zápatí CPU – Incident management Detekce a zápis Počáteční klasifikace a analýza Podpora uživatele nebo předání na nižší úroveň podpory Monitoring, tracking a komunikace s uživatelem Odhlášení a uzavření poruchového lístku ISSS, Hradec Králové

21 Strana 21 4.4.2005Testovací zápatí CPU – Statistiky 02/2005 Přehled požadavků Veřejné Správy Statistika kontaktů s uživateli ISSS, Hradec Králové

22 Strana 22 4.4.2005Testovací zápatí Děkuji za pozornost. Pavel Paták Projektový manažer PVS pavel.patak@equica.cz Portál veřejné správy ISSS, Hradec Králové


Stáhnout ppt "4.4.2005 Portál veřejné správy Stav projektu, služby zajišťované Českým Telecomem Pavel Paták."

Podobné prezentace


Reklamy Google